čtvrtek 3. října 2024

Zlaté koruny stromů 2. Rivalita o mou sestru


“Já už půjdu spát.” ozve se můj partner.

“Dobře, tak dobrou noc miláčku.” a políbím ho na ústa. 

“Tobě taky.” odpoví a zývne.

Pak se zvedne z gauče a zamíří do našeho pokoje v patře.
Já si po chvíli jdu udělat teplý čaj.

“Chce někdo čaj?” zeptám se a oba dva kývnou hlavou na souhlas. “Dobře.” odpovím jim. 

Tak jdu do kuchyně udělat nám teplý čaj. 
A dostal jsem ještě chuť na pizzu, takže když připravím čaj do konvice a dám vařit vodu, tak si vytáhnu z černé lednice pizzu se sýrem, kterou dám rovnou do černo šedé trouby a zapnu ji, taky dám vařit mléko na kakao pro mou sestru, protože vím že ho ráda pije před spaním, často ho pro ni udělám, dřív než si ho udělá sama a nemusí mi ani nic říkat, rád to pro ni dělám, s láskou. 
Voda se už uvařila, takže zaliju čaj v konvici a položím tři hrnky na stříbrný tác, mléko už je akorát tak mohu rovnou zalít kakao, hrnek přidám na tác, vypnu sporák a jdu to odnést do obývacího pokoje, který je taktéž v přízemí. 
Když jsem tam, položím ho na stůl.

“Jé děkuji bráško.” ozve se, jen co si všimne kakaa.

“Pro tebe cokoliv sestřičko.” odpovím ji a políbím její sladké rty. 

“Já vím bráško, pro tebe taky.” usměje se na mě svým sladkým úsměvem. 

Začne pít kakao. Je tak sladká. ^_^

“Tvá sestra je prostě kouzelná.” podívá se na mě Jonas. 

“To Je, moje sladká sestřička. Vlastně se ti vůbec nedivým, že jsi ji tak okouzlený a že jsi ji nedokázal odolat, ono to prostě nejde jinak, nejde ji nemilovat. Je sama sebou a má své kouzlo, i když je pravda že ji mnoho lidí nechápe, neumí si ji vážit, takže i když na tebe fakt dost žárlím, tak jsem rád, že si ji konečně někdo skutečně váží a opravdu ji hluboce miluje, za to jsem skutečně rád. Ale opovaž se ji nějak ublížit a pak se mnou budeš mít opravdový problém a nezapomeň na to, že ji máš pouze půjčenou a je moje.” řeknu mu. 

“Já na tebe taky hodně žárlím, jelikož tebe miluje mnohem víc než mě, ale nedivým se ti, že pro ni máš slabost, přestože je to tvá sestra, tvoje starší dvojče, ale protože tvou sestru tolik miluju, tak jsem rád, že má někoho jako jsi ty, hlavně někoho kdo se o ni postará, když já jsem zrovna po světě s kapelou, i když většinou je se mnou, když to jde. Mnoho let jsem čekal na ženu jako je právě tvá sestra a konečně jsem takovou ženu potkal, za to jsem velice rád, trvalo to opravdu dlouho než se objevila žena, přesně taková, která se ke mě konečně hodí. Hned co jsem si ji všiml pod pódiem, tak mě okamžitě zaujala, nemohl jsem na ni zapomenout a přestat myslet, no a po nějaké době jsem si uvědomil že jsem se právě do ni zamiloval, nikdy předtím jsem nikoho nemiloval víc, nakonec jsem měl štěstí a našel ji. Ona je úplně jiná než ostatní a to mě k tvé sestře táhne ještě víc. I když je o dvacet dva let mladší než já. Vůbec jsem něco takového nečekal.” odpoví mi Jonas. “A neboj se nemám v plánu tvé sestře nijak ublížit, ona je moje sladká láska a moje štěstí. Když jsem na ni čekal tak dlouho, proč bych měl dělat cokoliv, abych o ni přišel? To nedává smysl, ale chápu to, vím jak to myslíš. Oba dva to vidíme stejně, sáhneš na ni a ublížíš ji, tak tě zabiju, asi takový je náš názor, řekl bych, nebo snad nesouhlasíš Yibo?” dodá. 

“Jo to já vím a ano máš pravdu.” pronesu.

Sice na něj vskutku žárlím, ale taky moc dobře vím, jak moc právě o něm snila mnoho let, zamilovala se do něj přes jeho hlas a když zjistila komu ten hlas patří, tak vzhled byl jen bonus, je přesně její typ. Mnoho let se snažila dostat se na jejich koncert, toužila ho slyšet a vidět naživo, nakonec se ji splnili rovnou dva její největší sny, rozhodně nikdo z nás nečekal, že se do ni zamiluje a skutečně budou spolu jako pár, i když se mi nelíbila představa, že bych se o ni měl s kýmkoliv dělit, ale z hloubky mého srdce a duše jsem ji to přál, k tomu ona se zase musí dělit o mě s mým partnerem, už vím jak se celou dobu musela cítit ona a ten pocit se mi nelíbí, není naprosto vůbec příjemný. 
Ano, ano její posedlost Jonas Renkse, zpěvák ze švédské kapely Katatonia. Byla na začátku pouze posedlá fanynka, ale netrvalo dlouho a přešlo to z posedlosti do lásky. Jestli je tohle skutečně možné? Ano je! Je pravda, že jsem tomu ze začátku až tak úplně nevěřil, ale po nějaké době mi došlo, že to fakt jde. 

Malém bych zapomněl na pizzu v troubě, zničehonic vystřelím z gauče do kuchyně a vyndám z ni pizzu, naštěstí ještě není spálená, jen tak tak. Možná bude lehce tvrdší, ale půjde jíst, alespoň že tak. Dám pizzu na talíř a vypnu troubu, poté položím jídlo na stůl v obývacím pokoji.
Začneme jíst. K jídlu každý vypije svůj čaj, který je už vlažný.
Film už dávno skončil.

“Já jdu spát pánové.” prohlásí má sladká sestřička. 

“Dobře, dobrou noc. Moc tě miluju, sladké sny moje nejlepší sestřičko.” odpovím. 

“Tobě taky můj sladký bráško, taky tě miluju nejvíc ve vesmíru. Dobře se vyspi.” odpoví a odejde. 

“Já to taky už balím, je pozdě. Dobrou noc Yibo.” řekne unaveným tónem Jonas. 

“Děkuji, já tobě taky Jonasi. Jen to uklidím a půjdu taktéž spát.” a hluboce si zývnu.

Vypnu notebook a uklidím ho do šuplíku, vezmu špinavé nádobí a odnesu ho do kuchyně, kde ho připravím do myčky, zatím není plná, tudíž ji nezapnu.

Znovu zývnu a vydám se po schodech do prvního patra, kde jsou všechny pokoje, dohromady máme čtyři pokoje, dva pro nás a dva když náhodou máme návštěvu. 
Jednou za čas přiletí naše rodina. 

Vejdu do mého pokoje, kde už Xiao dávno spí. Je prostě roztomilý, hlavně když spí. 
Snažím se ho nevzbudit, rozsvítím lampičku na nočním stolku, abych se mohl převléct do pyžama. Když se převléknu, lehnu si vedle něj a zhasnu světlo. 

Dám mu polibek na tvář a obejmu ho. Po chvíli už spím. 

2 komentáře:

  1. Ju už sa teším na ďalší diel je to zaujímavé🥺❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak to mě opravdu těší, že se to někomu líbí a čte to 🫶🏻

      Vymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.