úterý 2. listopadu 2021

Chladná čepel 5 Démon a anděl


Starší nám tedy začne vyprávět příběh krvavé minulosti. O kovu Yin.

“Kov Yin je zakletý.” začne.

“Starší, takže ty králíky tu máte vy?” zajímá se Wei.

“Mám tu králíky, kteří mi dělají společnost.” odpoví mu. “Avšak má energie postupem let mizí. Rádi si semnou hrají a utíkají ven.” dodá.

“Proč?” ozvu se já.

“Nejspíše to má něco společného s kovem Yin.” podívá se na mě a poté na Yi.
“Je to největší chyba v mém životě a draze jsem za ni zaplatila. Použila jsem veškerou mou duševní sílu, abych zde uvěznila kov Yin. Pečeť je narušená a její síla postupně klesá. Moje duševní energie slábne. Přišli jste sem, takže to musí být osud. Před sto lety, kov Yin nebyl ještě rozbitý. Hrobka Yiling byla tehdy ještě zemí nesmrtelných. A Xue Chonghai byl v té době nejmocnější velmistr. Je těžké uvěřit tak starým událostem. Nikdo neví, proč Xue Chonghai použil kov Yin k pohlcení rozhořčení, použitím živých lidských obětí. Ovládl starobylé mýtické monstum, Tu Lu Xuanwu. Bylo prolito mnoho krve. V jednom okamžiku byli lidé uvrhnuti do bídy. Byla to obrovská tragédie.” začíná vyprávět.

“Takže se spojilo pět rodin, aby zabili Xue Chonghaie.” pronese Wei, který stojí vedle mě.

“Jsi opravdu chytrý, jak jsem čekala, mladý pane Weii. Xue byl popraven a Xuanwu byla uvězněna. Všude ležela mrtvá těla. A Yiling, kdysi nebeská země, se stala velkým pohřebištěm.” pokračuje Yi.

“Starší, co se poté stalo s kovem Yin?” zajímá mě.

“Kov Yin vstřebal příliš mnoho duší živých lidí. Rozhořčení bylo příliš velké, aby se mohlo eliminovat.” Yi.

“Pohlcení duší?” podívá se na mě Wei.

“Kov Yin je vzácný poklad, který se léta vyvíjel. Dokázal absorbovat energii přírody. Přesto Xue použil živé lidi jako oběti. I duševní energie kultivujících byla pohlcena. Kov Yin byl proto plný rozhořčení, které se nedalo očistit. A tak rozbili kov na kusy a uschovali je na různá místa, která byla duševní energie. Aby se zabránilo opakování chyb domluvilo se pět rodin, že nikdy nebudou mluvit o kovu Yin.” mluví dál, starší Yi.

“A starší, budu upřímný. Pokud může kov Yin opravdu absorbovat přírodní energii Nebe a Země, pokud by se mohl použít, je možné-” promluví Wei.

“Wei Yingu...” napomenu ho.

***
Lan Yi nám řekla mnoho děsivých událostí z dávné minulosti nás všech. Také jsem díky tomu, zjistil že Wei je žákem nejlepší kamarádky právě Lan Yi. Slíbil jsem ji, že najdu zbylé kousky kovu Yin a Wei se ke slibu přidal. Ztratili jsme úplně pojem o čase. Dala nám svůj kousek kovu Yin a zmizela.

Co vím, měla být dávno po smrti, ale očividně nebyla. Wei Ying mě začíná zajímat víc a víc než si hodlám připustit. Navíc zjišťuji, že se mi líbí, něco na něm prostě je. Vzpomenu si jak mě před chvílí políbil a já mu dal facku.

Najednou oba dva vyletíme ze zadní části hory ven z Ledové jeskyně. Wei spadne přímo na mě. Hledíme si navzájem hluboce do očí do té doby než nás vyruší něčí hlas.

“Wei Wuxiane!” je to Cheng Jiang.

“Slez ze mě!” řeknu chladným hlasem s vražedným pohledem.

“Promiň Lan Zhane, neudělal jsem to schválně. Už, už vstávám...” začne se ze mě zvedat.

“Kde jsi byl?! Víš jak se o tebe starší sestra bála?! Nemohla jíst ani spát! Už dva dny...” řve Cheng na Weie.

“On za nic nemůže. Proud nás strhl...” zastanu se ho a snažím se vyhnout konverzi.

“A o tebe zase bál tvůj bratr Xichen!” ten zvýšil hlas i na mě.

***O tři hodiny později***

Po rozhovoru s mým bratrem a strýcem, jsme dostali zákaz mluvit o kovu Yin i o starší Lan Yi. Zjistil jsem, že bratr a strýc o všem věděli.

Jdu do svého pokoje a lehnu si na postel. Přejedu si prsty po mých rtech a myslím na polibek od Weie. Nikdy jsem s nikým nic neměl, díky pravidlům mého klanu. Nedá mi to a jdu ven. Po nějaké chvíli potkám Weie a zrudnu v obličeji. Možná nebudu tak úplně chladný jako led, jak jsem si celou dobu myslel. Ani si neuvědomím, že se usmívám. Všimne si mě a jde rovnou za mnou. Já jdu jiným směrem, ale on mě dožene.

“Lan Zhane! Ale no tak!” zavolá na mě a já se zastavím.

Tak nějak jdeme do mého pokoje ani nevím jak se to děje. Bojím se jeho blízkosti, té přitažlivosti, která mě k němu táhne. Respektive bez jediného slova, jsem ho náhle popadl a začal táhnout ke mě. Zmizíme dovnitř mého pokoje. Sednu si na postel a ukážu mu ať si sedne vedle mě. Váhavě to nakonec udělá. Chvilku ho jen pozoruji než začnu odhalovat jeho hruď.

“Lan Zhane!? Co to do tebe vjelo?!” sám to nechápu.

Má nádhernou hruď a postavu. Přitáhnu si ho blíže ke mě a dotknu se jeho rtů. Neprotestuje, ještě aby jo, když mě sám políbil ještě v Ledové jeskyni.

“Vadí snad? Wei Yingu?” řeknu s šibalským úsměvem a lehce zkousnu jeho ouško a olíznu jazykem.

“N-ne...” odpoví mi rudý v obličeji až za ušima.

Takže pokračuji ve svlékání jeho oblečení. Povalím ho na postel pode mě, chytnu jeho ruce a znovu spojím naše rty. Netrvá dlouho a já ležím pod ním a už cítím jeho tvrdý penis uvnitř mého těla. Chvíli čeká než začne hýbat svými sexy boky a jezdit vevnitř mého mokrého otvoru. Po několika minutách se do mě udělá. Bylo to nepopsatelné... 

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.