sobota 22. srpna 2020

Už nejsi sám 7 (GaaNaru) - Svatba v Suně ~ (DOKONČENO)


A tak jsme začali plánovat naši svatbu. Hned co mě požádal Naruto o ruku jsme to šli oznámit mým sourozencům. My z Narutem žijeme spolu od mých sourozenců téměř od doby co ve svých osmnácti letech Naruto utekl z Konohy za mnou do Suny. Chvíli jsme s Narutem žili s Temari a Kankurem. Asi dva měsíce jsme s nimi žili než jsme si sehnali něco vlastního.
Oba sourozenci žijí spolu a tak jsme zaklepali na dveře od jejich domu. Dveře nám otevřel Kankuro. " Co vy dva tu děláte? Od doby co jste se odstěhovali do vlastního jako by se po vás zem slehla! No tak pojďte dovnitř!" pozdravil nás můj starší bratr Kankuro a my vešli. " Běžte se posadit do obýváku . A co si dáte?" ptal se. " Dva rámeny Kankuro." řekl jsem a oba jsme si sedli na pohovku . " Dobře. Ach , Gaaro , Gaaro , tebe ten Naruto vážně těmi rámeny nakazil" zasmál se Kankuro. " No jo no brácho to není to jediný čím mě Naruto nakazil" a zasmál jsem se. " A kolik těch rámenů prosím vás jako chcete?" a smál se. " Sedm " ozval se Naruto hned a já se usmál. " Jako bych se ani nemusel ptát , že jo Naruto . A u tebe počítám Gaaro stejně" a zase se ozval smích. " Co se to tu děje Kankuro ?" ozval se známý hlas Temari. " Ale po sto letech se Gaara s Narutem probrali z mrtvých Temari." Kankuro se zasmál ještě víc. Temari vešla do obýváku a upřela na nás svůj pohled. " Vážně se umí probrat z mrtvých ! " teď se ozval smích Temari. Temari došla k nám a my se zvedli . " Zdravím tě brácha" a objala mě a pohladila v rudých vlasech " To je doba Naruto" a objala Naruta na přivítání. " Tak jaký je důvod vaší návštěvy chlapci?" zeptala se nás když si sedla do křesla. " Máme novinu . Ale to řekneme až tu budeme všichni" odpověděl jsem ji a usmál se. " A co vlastně ty a Hinata , Temari?" zeptal jsem se. Ano Temari a Hinata jsou spolu od stejného dne jako já s Narutem. " Vše v pořádku. Jen ta dálka no. Vídáme se skoro jen na misích. Ale Hinata vždy jen září když mě vidí. Jsem ráda za to , že se mi povedlo učinit Hinatu snad šťastnou" posmutněla , ale bylo na ní vidět , že je šťastná. Za to jsem upřímně rád.

Kankuro mě a Narutovi postupně po asi čtyřiceti minutách přinesl na stůl hromadu rámenů. " Tak tedy dobrou chuť. Vy rámenobijci!" a zase se zasmál. Každý z nás dvou měl před sebou sedm rámenů. Hned jsme se do nich s chutí pustili. Naruto je všechny měl za tak deset - patnáct minut a já tak za dvacet minut. Jo Naruto je stále rychlejší než já v jedení rámenů. " Tak tedy copak vás tedy přihání?" pronesla Temari když jsme do sebe naházeli všechny rámeny. " Jsme zasnoubení. Naruto mě požádal o ruku a já řekl ano." usmál jsem se štěstím. " Co-že?" vyhrkla hned Temari. " Ano jsme zasnoubení. Pár hodin ani ne." dodal Naruto. " A jelikož jste moje rodina tak jsem vám to chtěl oznámit." dodal jsem. Kankuro se usmál " Tak to blahopřeji Gaaro , Naruto ! Jak to , že jako nejmladší z nás tří se budeš vdávat jako první !" působil pobaveně , ale šťastně za nás dva. " A už máte představu ohledně svatby ? Jako místo , datum a tak ?" zajímala se Temari. " To by bylo dobré aby ste se rozhodli kde budete chtít mít obřad jestli tu v Suně nebo v Konoze" zamyslel se Kankuro. " Já bych řekl , že tu v Suně " ozval se hned Naruto. " Tak jestli chceš tu v Suně Naruto tak v tom nevidím žádný problém" řekl jsem. " Ano obřad bych chtěl zde v Suně. Stejně zde už přes rok žiju . Od chvíle co jsem utekl z Konohy se stal můj domov zde v Suně. Stejně jsem Konohu nikdy nebral jako pravý domov , ale to bych prosil nikomu neříkat. " ozval se Naruto.

" Neboj mi to rozhodně nikomu říkat nebudeme Naruto ." slíbil Kankuro a Temari jen kývla hlavou na souhlas. " A víte zhruba datum ? A seznam hostů?" ozvala se Temari. " Co nejdříve , tak do měsíce. " teď jsem promluvil já. " Není to moc brzy?" ozval se Kankuro. " Kvůli přípravě a oznámení. Nezapomeňte , že jestli chvete pozvat lidi z Konohy tak budou potřebovat čas aby si vše vyřídili a připravili. Přeci jen Konoha je odtud tak tři dny cesty jak dávno víte." dodal můj bratr. " No to je taky pravda" dodal jsem já a Naruto jen přikývl hlavou na souhlas. " Dobře , takže dva měsíce na oznámení a přípravu by měli stačit" ozval se Naruto. " Dobře za dva měsíce tu v Suně. Souhlas?" zeptal jsem se já. " Dobře. Tak vy napište oznámení a pozvánky a já s Temari vyřídíme zbytek. Dohodnuto?" ptal se Kankuro. " Dobře. Dohodnuto." řekli jsme s Narutem společně. " A co ty a Sasuke , Kankuro ?" odbočil jsem od tématu. " Sasuke ? Vypadá to , že se po těch letech zamiloval do mě a dokázal se konečně smířit s vámi dvěma." odpověděl mi. " Takže jste konečně spolu brácho ? " zajímalo mě. " Vypadá to , že ano. Když jsme se potkali na poslední misi tak si mě vzal bokem a řekl mi , že mě miluje a jestli má slova co jsem mu řekl tak před třemi lety stále platí a já řekl , že na mých citech k němu se nic nezměnilo. Jen , že jsem ho nechtěl k ničemu nutit a dolejzat za ním , že to není můj styl. Vlastně přišel s tím jestli s ním nechci žít tady v Suně. Že ho v Konoze nic nedrží a Sakura ho pořád jen otravuje a nedá si pokoj s tím , že ho nutí do vztahu i když už dávno ví , že je na chlapy a , že o ženy nemá zájem" a zazubil se Kankuro.
Ještě k tomu se z bratra stal Kazekage.

" Takže co jsi mu na to řekl brácho? Takže s ním budeš žít tu u nás v Suně?" byl jsem zvědavý. " Řekl jsem mu , že budu moc rád když bude žít se mnou. Takže jsem mu řekl , že až bude chtít ví kde mě najde" odpověděl. " Tak to jsem moc rád za vás oba. Kankuro , Temari..." byl jsem opravdu šťastný i za své starší sourozence.

... Druhý den...

S Narutem jsme vytvořili pozvánky na svatbu. A vytvořili seznam hostů. A poslali pozvánky a oznámení do Konohy.

.... O dva měsíce později....
..... Den naší svatby.....

Dorazila většina Konohy i s Hokage Tsunade. Po té době se Sasuke opravdu smířil s tím , že přes veškerou snahu mi Naruta nevezme. Hokage nám blahopřála. Tsunade se už asi smířila s tím , že Naruto opustil Konohu a začal žít v Suně. Naruto po dlouhé době viděl Kakashiho , Jiraiyu , Iruku. A svůj bývalý tým 7. Kankuro-Kazekage už nějakou dobu vítal hosty z Konohy a především Hokage Tsunade. Po obřadu se Kankuro vypařil někam se Sasukem a Temari se vypařila kamsi s Hinatou.

..... Den po svatbě...

Sasuke řekl Hokage , že se do Konohy už nevrátí a zůstává zde v Suně s Kankurem . A asi po třech hodinách se ozvala prý i Hinata s tím , že nemá v plánu se potom vracet zpět do Konohy a , že tu v Suně zůstává s Temari. Tsunade pak celý den běhala vzteky bez sebe po celé Suně s flaškami saké úplně na sračky..... Především ztratila dva nejlepší ninji z Konohy.... A Hinatu taky.....

.... A tak se z nás šesti stala rodina....
.... Naruto se po těch letech usmířil se Sasukem a už byli opět přáteli.....
..... Všech šest žije šťastně a spokojeně v Suně.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.