sobota 22. srpna 2020

Už nejsi sám 6 (GaaNaru) - Zásnuby

Ze vzpomínek

" Sasukeho?" vytřeštil oči Naruto a povdychl si . " Bohužel Sasuke je zamilovaný do mě Kankuro , ale já už dlouho miluji tady Gaaru." pronesl Naruto a pak mu blesklo v očích další závan špatné zprávy a znovu si povzdychl " A Hinata je též zamilovaná do mě Temari. Vůbec nevím co je na mě tak úžasnýho , že mě vůbec někdo miluje..." povzdychl si posmutněle Naruto , ale bylo na něm poznat , že to viděl za zprávné o tom říct mým starším sourozencům. Temari a Kankuro na něj pohlédli s divným výrazem ve tváři.. Překvapením, smutným, zařazeným. " No ty jsi prostě zvláštní Naruto. Však se podívej jaké divy jsi dokázal udělat taky s naším Gaarou. Od narození co ho známe byl necitelný a zabíjel vše na potkání... Vyžíval se v bolesti a utrpení všech okolo něj... Vyžíval se v násilí a krvi... Ale od té doby co jsi se mu objevil v životě se začal celý od základu měnit. A nakonec jak se ukázalo si ho dokázal naučit citům a kupidivu i cítit něco jako lásku Naruto.. Takže já bych se tomu nakonec ani nedivil Naruto..." povdychl si Kankuro smutně , ale i svým způsobem šťastně. " Aspoň někdo z nás tří tu může být šťastný a to ti přeji Gaaro. Vždy jsem si přál tvý štěstí. Když jsi byl od narození sám. Ale teď už nejsi sám Gaaro a to je dobře ! " teď už zněl Kankuro lépe. " Jo jsi zvláštní Naruto " potvrdila Temari. " Ale i tak můžete zkusit jim vyznat své city ne?" pronesl jsem k nim. " Možná se potom přestanou tolik trápit díky tomu , že milují Naruta. Možná se vám nakonec povede udělat je šťastnými" dodal jsem s nadějí v hlase. " To je možné Gaaro... Ale co když se s náma pak nebudou chtít bavit vůbec?" zamyslela se nad tím Temari.
" Jako je to jen na vás. Já se taky nakonec dokopal se svěřit Narutovi se svými city. I když u nás to bylo a proběhlo trochu jinak než jsem chtěl a taky jsem sám nevěděl jestli mu to dokážu říct, ale po tom co jsem zaslechl část rozhovoru mezi Narutem a Sasukem a slyšel co Naruto odpověděl Sasukemu tak jsem to v sobě už prostě neudržel a vylítlo to ze mě tak nějak samo . Ale i tak u každého je to vždy jinak. Takže to můžete zkusit a využít toho , že nám Hokage nabídla pobyt zde v Konoze. A navíc za to , že se naše vesnice Suna a Konoha spřátelili a stali se z nás spojenci můžeme děkovat jen tady Narutovi. Kdyby se do všeho nezapojil Naruto tak mnoho vesnic doteď válčí" pronesl jsem svůj názor a proslov. Temari a Kankuro se zarazili a zamysleli se " Hmm asi máš pravdu Gaaro za zkoušku nic nedám " povzdychl si Kankuro a Temari se zvedla z postele " Asi máš vážně pravdu Gaaro. Snad se mi povede Hinatu najít" lehce se pousmála " Teď mi dejte chvilku jdu se připravit. A pak jdu na svůj ortel smrti " lehce se pokusila se zasmát. A tak jsme všichni tři odešli z pokoje Temari. " No nic taky to asi půjdu zkusit Gaaro" pronesl Kankuro na chodbě. " Klidně tu buďte Gaaro a Naruto..." dodal ještě Kankuro a zmizel ve " svém" pokoji. A tak jsem vzal Naruta do náruče a vzal ho do prvního pokoje o kterém jsem věděl, že je volný tam jsem ho svalil do postele a začal ho vášnivě líbat.

V pokoji jsem se poprvé vrhnul na svou blonďatou modrookou lásku Naruta. Teď jsem už věděl , že se konečně nemusím držet bolestně zpět. Že už se konečně mohu dotknout své lásky. Vášnivě jsem ho líbal na ty jeho jeho sladké rty. Až mi začal krásně vdychat. Což mě vzrušilo ještě víc. Začal mi svlékat oblečení a házet ho všude možně po pokoji až se pokoj začal hromadit i jeho oblečením. Začal mi líbat celé moje vzrušené tělo a hladit mě v rudých vlasech. Začal jsem vzdychat slastí. Bylo to tak příjemné a vzrušující. Postupně se polibky po mém nahém vzrušeném těle dostal svými sladkými vlhkými rty k mému už vzrušenému penisu , který začal olizovat svým jazýčkem... Myslel jsem , že vzrušením vybouchnu a tak jsem rychle převalil toho sladkého blonďáka na záda , který hned pochopil a připravil se na všechny čtyři a roztomile na mě vystrčil zadeček. Nejprve jsem si naslinil jeden prst a pomalu ho zasunul do toho sexy zadečku až se ozvalo slastné chtivé vdychnutí ... Chvíli jsem tam kroužil jedním prstem až pak jsem přidal druhý.. A potom třetí. Roztomilé zavrnění jako od kočky se ozvalo pode mnou. " Ga..a..roo.. Už..js..eeee..m .. Při...pravený.." vdychl slastí Naruto a já se nenechal dlouho pobízet a tak jsem pomalu a opatrně zasunul svůj penis do jeho krásného zadečku až se ozvalo další krásné vdychnutí. Nejprve jsem byl pomalý nechtěl jsem aby ho to bolelo " Po..řá..dněěě.. Gaa...rooo." ozval se blonďáček pode mnou a tak jsem zrychlil tempo a přirážel na doraz... Po tak patnácti minutách jsem mu explodoval do toho krásného zadečku se slastným výdechem hned na to mi to Naruto nadrženě a chtivě oplatil.

Po asi dvouhodinovém vášnivém sexu jsme se šli opláchnout do vany. Když jsme se oba omyli od spermatu a potu tak jsme se oblékli. Úplně jsme zapomněli na ty dva rámeny. Když jsme došli dolů tak na gauči seděl Kankuro s hlavou v dlaních a v kuchyni byla slyšet Temari. " Tak co jak to dopadlo vy dva? " zajímalo mě jak dopadl Kankuro s Temari. Kankuro zvedl zmateně hlavu " No vyznal jsem své city Sasukemu... A on.. No prostě miluje Naruta... A..ale prý možná časem... Prý možná šanci mám... Jestli se dokáže srovnat s city k Narutovi. Rozplakal se mi v náručí. Kdo by si pomyslel , že tak proslulý silný ninja bude tak citlivý?" vykoktal ze sebe Kankuro. " A co ty Temari ?" ptal jsem se zvědavě. V kuchyni nastalo ticho. " No.. Ehmm. Hinata miluje též Naruta , ale řekla mi , že jsem pěkná žena a dlouho se jí líbím a že její city jsou zmatený. Že miluje sice od dětství Naruta, ale já ji nějakou dobu přitahují a , že to spolu můžeme zkusit , ale jen jestli mi nevadí, že chová silné city k Narutovi..." odpověděla mi Temari . " Tak vidíš Kankuro je tu aspoň nějaká šance se Sasukem. A co jsi odpověděla Hinatě, Temari?" řekl jsem. " Jo asi máš pravdu , že možná šanci u Sasukeho mám... Časem..." ozval se Kankuro. " No... Odpověděla jsem ji , že mi nevadí její city k Narutovi a , že bych byla šťastná kdyby tomu dala šanci a , že ji rozhodně nechci do ničeho nutit" řekla Temari. " A ona na to?" pousmál jsem se na svou sestru. " No , že tomu ráda šanci dá když o ní Naruto zjevně víc než o kamarádku zájem nemá. Takže jsme asi spolu jak to tak vypadá." a usmála se. " To rád slyším Temari" a usmál jsem se , ale bratra mi bylo trochu líto.

Realita - přítomnost

Sledovali jsme film. No vlastně asi tři filmy po sobě. Když se Naruto po konci třetího filmu zvedl a převlékl se do oblečení na ven měl zvláštní výraz ve tváři ... Takový.. Jiný. " Půjdu na chvíli do města lásko" řekl mi Naruto a já se na něj překvapeně podíval. Není moc časté aby se Naruto sám toulal po Suně. Sice jsme spolu ve vztahu tak tři roky a před rokem za mnou utekl z Konohy do Suny a začal tu žít se mnou. Ale bylo poznat , že si na Sunu ještě stoprocentně nezvykl. " Dobře miláčku" odpověděl jsem mu a hned na to se ozvalo zavření dveří. Ale já se mu snad ani nedivím. Zvyknout si najednou žít v hromadě písku... Uprostřed pouště... Být v jeho kůži taky by mi asi trvalo nějakou dobu si zvyknout na nové a úplně jiné prostředí než na , které jsem od narození byl zvyklý. Po asi třech hodinách se Naruto vrátil domů s úsměvem na tváři. Bez jediného slova ke mě přišel a políbil mě. Potom odešel do pokoje a když přišel tak měl na sobě své sváteční oblečení. Ruce měl za zády a jen se do široka usmíval. Vůbec jsem nechápal co se děje. Přistoupil ke mě a klekl si na zem. Najednou vzal mou ruku do té své " Zavři oči můj milovaný Gaaro" to jsem nechápal už vůbec , ale tak jsem ho tedy poslechl a oči zavřel. Najednou jsem ucítil něco studeného na svém prsteníčku " Teď otevři oči" přikázal a já je tedy otevřel. Podíval jsem se na svůj prst kde se najednou nacházel zlatý prten s rudým srdcem a já vykulil oči překvapením. " Můj milovaný Gaaro vezmeš si mě za svého muže?" řekl těmi svými sladkými ústy a já se mu okamžitě vrhl kolem krku " Ano ! Ano ! Jasně , že si tě vezmu Naruto ! " a tak jsme se zasnoubili.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.