čtvrtek 20. srpna 2020

Už nejsi sám 2 (GaaNaru) - Démoni dokážou milovat


Z myšlenek mě vytrhl příjemný dotyk mé lásky Naruta. Objal mě zezadu a hned na to mě políbil. Jazykem si hrál s mými ústy a já se přidal. Byla to slast. Jeho dotyky a polibky. Miloval jsem to. Jeho dotyky a jak jsem cítil jeho dech na mé kůži. " Miluji tě Gaaro. Jsi to pro co dýchám a žiju Gaaro. " šeptal mi do ucha. Já zavrněl vzrušením. " Já tebe taky Naruto. Dal jsi smysl mému životu. Ty jsi můj život. Nedokázal bych bez tebe žít. " a usmál jsem se štěstím. Seděl jsem na židli a opět měl na stole kresbu. Naruto si na mě sedl a začal mi svlékat tričko a v zápětí mi začal jazykem olizovat mé bradavky a hladit mě po těle potom mi svlékal kalhoty což moje péro začínalo tvrdnout vzrušením. Chvěl jsem se. Ta jeho vůně a božské dotyky. Rukou se dotkl špičky mého péra a začal ho hladit a masírovat. Druhou rukou mi dva prsty strčil do prdele. Což se mi líbí. Zasténal jsem. Bylo to tak příjemné. Než jsem se nadál už měl moje péro v těch svých dokonalých ústech. Ucítil jsem škubnutí a napnutí. Když si prohrál prsty v mém zadku tak mi zarazil své péro do prdele. Nejprve pomaleji a postupně rychleji až na doraz. Miluji Sado maso a tvrdý sex. Vyjíkl jsem a zasténal tou rozkoší.
Sladkou tvrdou rozkoší. Naruto umí dokonale šukat. Nedokážu si představit, že bych byl schopen tohle dělat s někým kýmkoliv jiným než je můj princ Naruto. Šukal mě tvrdě takhle to natvrdo miluji nejvíce. " Milu-jiii t-ěěě... Rychleji, dělej rychleji, rychleji... Po-řádně... " tak jsem ještě přitlačil a zrychlil. Cítil jsem jak se jeho tělo celé chvěje a napíná... " Za ch-v-ííí-li bu-du... " koktal jsem vzrušením. Hned na to jsem se mu vystříkal do prdele. Došel jsem pro něco na utření. Otřel jsem si péro, potom prdelku mého miláčka a Naruto si otřel svůj penis. Stihl se taktéž udělat. Po vášnivým sexu jsme si šli dát společnou koupel. Byla příjemná a uklidňující. Takový společný relax. Leželi jsme tak v objetí a spokojeni. Vždy když je Naruto se mnou má úsměv na tváři. Ostatní říkají, že když není se mnou je posmutnělý a nesvůj a když se objevíme někde spolu tak jen září. Což mě těší, že je šťastný. Snažím se.


Po koupelí jsme nazí šli do postele kde bloňdák ulehl na mojí hruď. Byl jsi krásný pocit mít ho u sebe. Dává lidem víru a naději. Slyšel jsem tlukot jeho srdce. To je má nejoblíbenější melodie pro mé uši. Mé dal lásku a otevřel mi oči. Blonďák mi usnul na hrudi a já nemohl usnout a tak jsem se opět vrátil v myšlenkách do té doby kdy jsem poznal Naruta. Byli jsme ještě děcka. Mladí a malý. Naruto byl vždy zvláštní a nikdo nechápe jak to ten Naruto dělá.


Ze vzpomínek...

Ani nevím jak se to stalo, že jsem dokázal něco cítit. Natož tak silně a intenzivně. Stále jsem na něj musel myslet. Postupem času si mého mimo stavu všimla i Temari. Kankuro ji ovšem odpověděl za mě, že jsem jen zamilovaný. Temari mě začala škádlit a pošťuchovat stylem " A kdo je ta šťastná? Už to ví? " myslela si, že miluji ženu, ale nikdo nevěděl, že jsem se kurva zamiloval do muže. Nevěděl jsem co mám dělat. Byl jsem zoufalý až v depresi. Kdybych mohl tak bych se asi zabil, ale z druhé strany bych to Narutovi udělat nemohl. Ne nemohl bych zemřít už jen kvůli tomu, že bych tím dost ublížil Narutovi. Ovšem měl jsem v plánu při nějaké vhodné příležitosti se mu něco pokusit naznačit a podle reakce zjistit jestli má cenu mu říci pravdu mých mučivých pocitů a citů k němu. Tolik jsem mu chtěl říci co k němu cítím avšak stydím a i bojím reakce. Ale jednou jsem si tak seděl v pokoji a kreslil si Naruta podle paměti když zrovna přišel Kankuro můj starší bratr a já kresbu nestihl tak rychle schovat. " Tak takhle to je. Teď už chápu proč se tak moc trápíš. Neboj já to nikomu neřeknu Gaaro. " a usmál se. " Máš mě Gaaro když to budeš potřebovat " dodal bratr.


Došlo mu koho tolik miluji, ale jeho reakce mě překvapila. Úplně jsem zrudl ve tvářích. Styděl jsem se ani nevím proč. Ale byl to divný pocit. Nejde to popsat ty emoce a tak. Ano stydím se, ale ne protože miluji Naruta a muže k tomu, ale v jeho přítomnosti cítím divný pocit na hrudi a cítím se v rozpacích. Nevěděl jsem, že jako chladný krvežíznivý démon dokážu milovat. Přitahuje mě i to, že jsme oba dva ocasí démoni, které do nás zapečetili lidé z našich vesnic. Nakonec mě přemýšlení uspalo a tak jsme spolu leželi na posteli v objetí a spali...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.