sobota 22. srpna 2020

Tvé doteky 9 - Setkání po letech



Dojeli jsme domů a panovala depresivní nálada , ale komu by bylo do smíchu kdyby mu zemřeli rodiče? Především když jste malé dítě? Sice už je to kolem šesti let , ale stále to bolí a horší je když nikoho jiného než rodiče a jedinou kamarádku nemáte. No a pak prostě rodiče z ničeho nic zemřou... Nečekaně... Mě tehdy bylo devět let a Sasukemu bylo deset let když nám zemřeli rodiče. Je o rok starší než já. A ani jsem se nenadál a skončil u Uchihů. Kde jsem postupně zjískal lásku jako rodinu a tak před čtrnácti dny i lásku jako lásku. O Sasukem jsem snil už od dětství. Ale to jsem netušil , že Sasuke zase o mě. Vážně jsem netušil a nečekal , že by se do mě Sasuke skutečně zamiloval. Ano milujeme se už od dětství , ale celé roky jsme to nevěděli až donedávna. A to ještě díky Itachimu. Seděl jsem na židli a tupě hleděl z okna utopen ve svých myšlenkách. Zrovna venku začalo pršet. Blíží se zima. Ještě je podzim , ale ne na dlouho . Venku je chladněji a chladněji. Ze záseku v mých myšlenkách mě vytrhl Sasuke , mě objal a políbil " Jsi v pořádku lásko?" zeptal se mě. " Nějak jo ..." a usmál jsem se na něj. " Pojď připravil jsem nám vanu " znovu mě políbil a vzal mě za ruku a tak jsem vstal a odešli jsme do koupelny. Sasuke nám připravil vanu při svíčkách a pěnou. Začal mě svlékat a já jeho. Políbil jsem ho " Moc tě miluju Sasuke " řekl jsem mu do ouška a vlezli jsme si do příjemně teplé vody . Sasuke nechal zhasnuto , takže tu jen plápolal plamem svíček. Bylo to romantické a příjemné. V jeho objetí se vždy dokážu uvolnit . " Jsi sladký můj Naruto" zašeptal mi do ouška. A já mu téměř usnul v objetí. Po koupeli jsme šli spát. Oba dva jsme byli utahaný , že jsme odpadli ještě před večeří.
Ráno jsme se vzbudili až kolem dvanácté dopoledne. Ani nevím jak proč jsme tentokrát spali tak dlouho. Usli jsme v objetí a nahý. Po probuzení jsme se oblékli do oblečení na doma políbil jsem Sasukeho a on se na mě usmál. Došli jsme do kuchyně kde Itachi a Deidara zrovna vařili oběd. Zrovna se objímali a líbali se spolu " Vsutku sladcí bráško " vyrušil je Sasuke. Stále v objetí na nás otočili hlavy a usmáli se " To vy dva taky " a zaculil se Deidara a Itachi se usmál. " Už se dělá oběd. Vy dva jste včera , ale rychle odpadli " a zazubil se . " Jo ani nevím jak" zasmál jsem se. " Dnes kolem šesté přijde Tsunade a Kakashi na večeři jak jsme se včera domlouvali " pronesl Itachi. " Um dobře" odpověděl jsem. " A viděl jsi vůbec za poslední roky Hinatu , Naruto? Vím , že jste byli přátelé jako malý.." tímto mě Itachi zarazil. " No tak nějak ne , ale pár dní zpět jsme náhodou potkali jejího staršího bratra. Prý se tehdy museli přestěhovat , ale prý se už mohli vrátit zpět sem" pokrčil jsem rameny. " Domluvili jsme se , že se někdy sejdeme my čtyři no možná i pět" dodal jsem. " To je dobře. Pár přátel by bylo pěkné mít. Bez přátel může být člověku občas smutno ." odpověděl mi. " Jo to asi jo , ale mě tak nějak stačil Sasuke... Ale Hinata mi občas chybí přeci jen byla moje jediná kamaráda v dětství a asi i celkově" Sasuke se zamračil . " Snad nám nežárlíš bráško ?" rejpnul si Itachi a zasmál se. " Ne..." odpověděl mu.

Oběd už byl hotový a tak jsme si sedli ke stolu a pustili se do jídla. Po obědě jsme všichni uklízeli celý dům než přijde návštěva. " Hele a nechceš pozvat Hinatu a Nejiho když už dnes přijde návštěva? Naruto?" zeptal se mě náhle Itachi při úklidu. " A to bych mohl ?" divil jsem se ani nevím proč. " A proč bys nemohl ?" nechápal Itachi. " No ani nevím" pokrčil jsem rameny. " Tak vidíš Naruto . Jen je pozvi." pobídl mě. A tak jsem si došel pro mobil a najel na Nejiho číslo.
,, Ahoj tady Naruto. Můžete se dnes s Hinatou stavit k nám?,, a odeslal jsem SMS. Po chvíli ,, Ahoj tady Neji . A v kolik ? Mám se sejít s Gaarou,,
,, To je na vás. Ale možná by mohl i Gaara . Zeptám se,,
,, Dobře... Tak se zeptej...,,
,, ok...,,
Šel jsem za Itachim abych se ho zeptal jestli s nimi může přijít i Gaara. " Itachi?" ... " Copak Naruto?"... " Neji se ptá jestli může vzít i Gaaru. Je to jeho kamarád možná partner. Domlouvali jsme se , že bysme někdy mohli jít ven ve čtyřech možná pěti " zeptal jsem se. " Dobře. Třeba se z vás stanou kamarádi" a usmál se Itachi. " Dobře. Děkuji Itachi. " ... " Není zač. Nemusíš děkovat za něco takového. Však to víš Naruto" usmíval se " Jo asi vím" a šel jsem odepsat Nejimu ,, Ano taky může přijít,,
,, Dobře. Tak kolem páté?,,
,, ok. A víš kam dorazit?,,
,, ne,,
,, ok se Sasukem vás vyzvedneme . Doražte na zastávku Osho. Tam vás vyzvedneme,,
,, ok tak tam,,
,, ok,,

" Takže se s nimi uvidíme dnes?" otázal se Sasuke. " Ano lásko" a políbil jsem ho. Ukázal jsem mu SMS s Nejim. " Um. Dobře. Miluju tě můj Naruto" usmál jsem se " Já tebe přeci taky Sasuke. Nikomu tě nedám však to víš" políbil jsem ho. Už si mě zase vzal do náruče a odnesl si mě do postele. Začal mě svlékat a já vzdychal vzrušením pak svlékl i sebe a vrazil své péro dovnitř mě a já hekl rozkoší. Prostě miluju Sasukeho péro uvnitř mě... Takto jsme spolu šukali tak přes dvě hodiny... Ale když jsme zjistili kolik už je hodin tak vanu nestíháme. Takže jsme se utřeli do oblečení stejně se hodí už tak akorát do pračky. Rychle jsme se oblékli a já ještě psal Nejimu " Takže tedy v těch pět na zastávce?,,
Po chvíli ,, jo za pět minut tam jsme všichni tři,,
,, ok a ví Hinata o nás?,,
,, um zatím ne neměl jsem odvahu ji to říct,,
,, A proč? Jinak už jsi to řekl Gaarovi ?,,
,, Hinata tě miluje to sis nevšiml? Jinak jo řekl a jsme spolu ;) ,,
,, Nevšiml. Byli jsme malý děti. Jinak gratuluju s Gaarou ;),,
,, No jo je stydlivá ... To je teď jedno... Um díky... ;) jsme tu ,,
,, My tak za dvě minuty,,
,, ok,,
Už jsme byli na cestě a skoro na místě. Stihli jsme to říct Itachimu.

" Naruto..." pozdravila mě Hinata rudá až za ušima. " Ahoj všichni" pozdravil Sasuke. " Tohle je Když tak Gaara můj partner" představil nás Neji. " Zdravím jsem Gaara" pozdravil " Já jsem Sasuke a tohle je můj partner Naruto. Těší nás Gaaro. Tak co jedem k nám? Je tu zima" řekl Sasuke. Neji se zamračil a Hinata zamrzla s vyvalenými oči. " Jo jedem je zima " řekl nakonec Neji. Dorazili jsme domů. " Uhh konečně v teple" pronesl jsem. Než jsme odešli zapnuli jsme topení. " Zdravím vás bando " přivítal je Itachi když jsme zmizeli do našeho pokoje. Všichni jsme si sedli a začali si povídat o všem možném až na Hinatu , která byla duchem mimo. " Jsi v pohodě Hinato?" zeptal jsem se ji. Okamžitě zrudla jako rajče " Umm ... J..jo.." snažila se působit , že je " Hele je mi opravdu líto , ale já miluju Sasukeho. Promiň Hinato " řekl jsem na rovinu , protože mi to hned došlo " Přeju ti to Naruto" ale hlas se ji chvěl. A tak jsme si všichni padli do oka. V sedm dorazila Tsunade a Kakashi. Večeře se podala a u večeře jsme si všichni skvěle povídali úplně o všem co koho zrovna napadlo....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.