sobota 22. srpna 2020

Tvé doteky 8 - Válka o Sasukeho



Když jsme konečně dorazili domu tak Sasuke už byl trochu klidnější , ale ne o moc. " Nány blbý fakt. A jak ty dvě krávy ze základní školy zjistili na , kterou školu chodíme kurva !" prsknul Sasuke když jsme seděli v pokoji. " To nevím lásko" a objal jsem ho a políbil. Sasuke se nakonec usmál. A polibek mi opětoval. " Miluju jen tebe Naruto" a znovu mě políbil. Já ho začal hladit po jeho černých vlasech. Po chvíli si mě vzal do náruče a odnesl si mě do postele. Tam mě začal svlékat z veškerého oblečení co jsem měl na sobě. A já jeho. Naše oblečení už zase bylo všude po pokoji. Jak jinak. Hleděl jsem do těch jeho černých očí ve , kterých jsem se dávno utopil. Začal hravě líbat mé nahé tělo a já začal vzdychat slastí a rozkoší , hladil mě ve vlasech a mé tělo se zachvělo. Miluji jeho ústa , oči , tělo , doteky , duši , miluji ho celého. Postupně svými úžasnými ústy došel k mému penisu , který začal s chutí olizovat a hrát si s ním jazykem. Můj penis už byl dávno v pozoru. Z ničeho nic jsem ho převalil a on hned pochopil a tak mi krásně nastavil svůj sexy zadeček " Pořádně ho tam vraž Naruto..." vydehnul slastně a tak jsem bez prstů začal pomalu vsouvat svůj penis do toho krásného zadku. Vzdychl a já se v něm začal pohybovat... Zavrněl rozkoší... Postupně jsem zrychlil až na doraz ....
Takhle jsme spolu šukali tak hodinu.... Vášnivě , dravě , chtivě ....
Tak půl hodiny po tom domů z práce dorazil Itachi a Deidara. Chodí do stejné práce. Až na to , že Itachi je asisten ředitele a Deidara normální pracovník , ale ani jejich postavení v práci nebrání jejich lásce a vztahu. Itachi se nepovyšuje nad Deidarou. Oba dva se moc milují a jsou spolu šťastný tak jako já se Sasukem jen s tím rozdílem , že Itachi s Deidarou jsou spolu o mnoho déle než já se Sasukem. Jsem za ty dva opravdu rád navíc my dva jsme spolu jen díky Itachimu.... Kdyby nás nedal dohromady Itachi tak bůh ví kdy by se jeden z nás úráčil rozhoupat , že?

Deidara " Tak co hoši co škola?" a usmál se na nás. A my oba v tu chvíli zrudli jako rajčata... " No.. " zasekl se Sasuke ... " Řekl jsi to co Sasuke?" a v tu chvíli jsme zrudli ještě víc... " No.. Ehmm .. Tak nějak jo..." pronesl... " Z ničeho nic se u nás ve třídě objevili dvě naše bývalé spolužačky ze základní školy , které se o mě stále prali a hádali i přes to , že jsem nejevil zájem ani o jednu z nich... No a ode dneška jsou opět naše spolužačky už zas. No a ty dvě se na mě opět začali lepit jako lepidlo a k tomu se porvali ještě s Karin , která je do mě taky magor... No a tak jsem ve třídě políbil Naruta a vše jim řekl tak nějak před celou třídou..." odpověděl Sasuke... " Co ? Ty dvě blbky ? Jako Sakura a Ino ?" ozval se Itachi ani jeden z nás tři si nevšiml , že je ve dveřích... " No jo přesně tyhle dvě brácho..." a zamračil se.
Po tak dvou hodinách byla večeře. U večeře jsme mlčeli. " Teď o víkendu v sobotu je den mrtvých , takže se pojede na hřbitov. Pojedeš s námi Deidaro?" prolomil hrobové ticho Itachi. A my se Sasukem najednou sklopili hlavy k zemi a náš výraz ve tváři se okamžitě změnil. " Ano můj drahý jen jestli vám to nevadí tady..." ozval se. " Ne nevadí.. Patříš k mému bratrovi , takže jsi členem rodiny Deidaro..." ozval se Sasuke pomalu se slzami v očích a mě bylo najednou taky do breku.... " Mě to taky nevadí... Souhlasím ... Jsi člen rodiny.." dodal jsem já. " To mě moc těší , že mě berete za člena rodiny. Dobře tím pádem pojedu moc rád " odpověděl Deidara. Ale tentokrát se neusmíval jako téměř pořád... I Itachi působil deprimovaně.
Opět jsme spali v objetí....

.... Druhý den....

Dnes nás zase Itachi mohl vzít do školy autem. Vzal rovnou i svého partnera. Vysadil nás před školou. " Tak se mějte už musíme do práce. Pokusím se vás vyzvednout , ale máme teď dost práce jak jsme si vzali týden volna... Napíšu ti nebo zavolám Sasuke. No tak se držte..." řekl Itachi a my jen kývli hlavou na souhlas. Oba se na nás usmáli a my vystoupili z auta pak odjeli. Všichni na nás čuměli jako péro z gauče. Jak jinak po včerejšku , že? Sasuke mě na provokaci vzal za ruku a tak jsme prošli kolem všech až do třídy. Karin a Ino už byli ve třídě. Obě dvě se na nás podívali jako na vrahy. Ale Sakura tu ještě nebyla. Nemám rád ani jednu z těch tří. Ino a Sakuru nemám rád už od základní školy. Hlavně kvůli tomu jak se lepily na Sasukeho jako pijavice. A pak přibila třetí pijavice jménem Karin. Ale teď Ino a Karin probodávali svými vražednými pohledy mě. Zazvonilo na hodinu a do třídy přišel učitel Kabuto Yakushi , který je ještě k tomu zástupce ředitele Orochimara . Oba dva nensnáším jsou to takový slizouni a docela takový zmrdi. Téměř nikdo je tu nemá rád. Navíc to jak na sebe čumí asi spolu i šukají , ale to by mi nevadilo sám miluji a chodím s mužem , ale oba jsou zmrdi nenávidím jejich povahy.... Něco mlel , ale já ho moc neposlouchal.... Z myšlenek mě vytrhl řev. Kabuto řval na Sakuru kvůli tomu , že přišla pozdě na hodinu. Hádala se s ním , že byla u doktora. Tak ji nakonec poslal do lavice když mu předala papír od doktora.

Konečně byla přestávka. Hned o přestávce co Kabuto zmizel ze třídy se Sakura vrhla na Sasukeho a zase se po něm začala plazit. Ona to snad nikdy nevzdá. I po tom co včera Sasuke řekl a udělal před celou třídou. On zavrčel vzteky a shodil ji ze sebe tak prudce až spadla na zem " Dej mi už konečně pokoj ty blbá krávo ! " a hned na to se ozval smích Ino , která chvíli na to taky letěla na zem když ji Sakura chvíli na to shodila ze židle " Komu se směješ ty blonďatá pipino?" zavrčela vzeky Sakura v tu chvíli se začala smát Karin , která zrovna stála kousek od nich hned na to schytala pěstí do čelisti z obou stran jak od Ino tak od Sakury. Sasuke se jen začal smát. A když se na něj vzetkle podívali vzal můj obličej do svých rukou a začal mě vášnivě a nadrženě líbat a já jeho pak se otočil na ty tři slepice " Něco jsem včera řekl nebo ne ? Já už někoho miluju a někomu patřím !" a zase se začal smát a když zrudli vzteky tak mě zase políbil. A nohou mi začal masírovat rozkrok... V tu chvíli se jim začala smát úplně celá třída " Hej dámičky my sme tu taky !" ozval se Kiba. " Jo jsou tu i jiný chlapy než je tady Sasuke , kterej očividně o ženský nemá žádný zájem !" pronesl Lee. " Jo můžete se takhle mlátit o nás!" začal se smát Shino.
.......
Konečně zvoní na konec školy... Z projektu jsme dostali 1. " Dnes musíme zase autobusem . Itachi musí být ještě v práci" podotkl Sasuke. Když jsme šli ze školy na autobusovou zastávku tak jsem po dlouhé době zahlédl Nejiho staršího bratra Hinaty.

" Neji !" zavol jsem na něj. Tak nějak po smrti mých rodičů Hinata se svou rodinou zmizeli beze slova. " Neji !" zavolal jsem na něj znovu až se konečně otočil " Naruto? Sasuke?" divil se. A rozešel se směrem k nám. Sasuke se zamračil. " Kam jste zmizeli? A jak se má Hinata?" zajímalo mě. Hinata byla moje jediná kamaráda od dětství a pak Sasuke. " Hinata by měla být doma už ze školy. No my se museli odstěhovat a Hinata se nedokázala rozloučit však ji znáš ! Ale nedávno jsme se přestěhovali zpět sem..." odpověděl Neji. " A co vy dva co je u vás nového? Jak dlouho jsme se neviděli? Už je to dlouhá doba!" a usmál se. " No tak já jsem konečně šťastný. Jsme se Sasukem spolu konečně jsme si po všech letech dokázali říct naše city" a usmál jsem se. " Tak to vám přeji ! Fakt ! Tak já se taky zamiloval do muže , ale toho asi neznáte. Jmenuje se Gaara. Ale já mu své city říct nedokázal" posmutněl Neji. " Tak kdyby nebylo mého staršího bratra tak bysme si to neřekli snad nikdy ! Tak mu to zkus říct a uvidíš no..." ozval se Sasuke teď už se tak nemračil. " No nic musím jít. Ale rád jsem vás viděl. I když jsme se spolu sice moc nebavili , ale Hinata byla tvoje jediná kamaráda a my se známe od dětství...." řekl Neji. A už chtěl jít " Počkej Neji ! Dej mi číslo můžeme někdy všichni vyrazit někam ven ! A můžeš vzít i toho Gaaru třeba !" otočil se " Dobře. " a řekl mi číslo a já si ho uložil do mobilu.

.... V sobotu jsme jeli i s Deidarou všichni čtyři na hřbitov kde jsme na každý hrob dali dvě bílé růže za každého z nich to už je náš každoroční zvyk od smrti našich rodičů všem začali téct slzy po tvářích ano i Deidarovi a zapálili jim na hrobech svíčky jako vždy....
Když jsme odcházeli potkali jsme Tsunade a Kakashiho a domluvili se , že přijdou k nám na návštěvu v neděli....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.