sobota 22. srpna 2020

Tvé doteky 10 - Postup času ~ (DOKONČENO)



...... Postup času.....
.... Během posledních 7 měsíců shrnutí....

( Omlouvám se jestli to bude chaos :D tak mě nezabijte :D jinak užijte si poslední díl této povídky :D snad se vám bude líbit :D a snad se vám tato povídka líbila celá :D doufám :D )S Nejim a Gaarou jsme se postupně dost spřátelili. Oslavili jsme moje i Sasukeho narozeniny. Mě už je šestnáct a Sasukemu sedmnáct. Hinata se postupně vzpamatovala z toho , že jsem ve vztahu se Sasukem a s tím , že miluji jen jeho a přes to vlak nejede. Gaara je stejně starý jako já a Hinata taky. A Nejimu je devatenáct je o tři roky starší než jeho mladší sestra Hinata . Já jsem se Sasukem osm měsíců a Neji s Gaarou zhruba sedm. Gaara má ještě dva starší sourozence bratra Kankura a sestru Temari. Kankuro má partnera Sasoriho a u Temari jsem se musel fakt dost smát když jsem zjistil s kým se dala dohromady ona představte si , že skončila s Ino . A Sasuke u toho taky skoro taky umřel smíchy , ale víc jsme skoro umřeli smíchy když se k nám doneslo , že Sakura se dala dohromady s Karin když odešli z naší školy po tom co byli celé škole pro smích kvůli tomu , že Sasuke je ve vztahu se mnou no Ino zmizela chvíli po nich , takže je od nich konečně klid. Je konec jara a blíží se léto. Po tak dvou , třech měsících s námi začala chodit ven a bavit se s námi znovu Hinata když se vzpamatovala. A jednou si přivedla do naší party nějakou tajemnou dívku s modrými vlasy a celou v černém oblečení. Představila nám ji jako Konan se slovy , že je to její přítelkyně ( partnerka ). A ještě přivedli Konan dva nejlepší kamarády z jejího dětství Nagato a Yahiko , kteří spolu už nějakou dobu tvoří pár. Takže do naší party přibyli tři nový lidi. Konan , Nagato a Yahiko. A jak jinak , že do naší party už dávno patří Itachi s Deidarou . No vlastně dalo by se říci , že námi čtyřmi to začalo. Až postupně se začali objevovat další a postupně se přidávat. Když máme všichni volno tak jezdíme na různé výlety , akce , festivaly či se jdeme jen projít po okolí nebo na akci zde ve městě. Na to , že jsem měl v dětství jednu jedinou kamarádku a později dva kamarády , kteří se stali mou rodinou mám teď mnoho skvělých kamarádů a jsem za to rád a jednou za čas se přidá i Tsunade co se dala konečně dohromady po letech se svou dlouholetou kamarádkou Shizune a Kakashi s úchylákem Jiraiyaou .V základní škole kam jsme chodili já , Sasuke a Hinata . Tedy Hinata se svou rodinou potom náhle zmizeli beze slova , ale teď už je to dávno v pořádku vysvětlili mi to.

... Po 7 měsících....

Seděl jsem klasicky u okna a opět hleděl z okna a tak nějak vzpomínal a přemýšlel o tom jak se mi po těch letech obrátil život naruby. Zrovna je začátek léta. Vůbec nechápu jak se můj celý život dokázal tak rychle a nečekaně otočit naruby. Na to jak jsem byl už od dětství sám když nepočítám Sasukeho a Itachiho teď mám z ničeho nic mnoho přátel. A k tomu jsem po těch všech letech zjiskal partnera o kterém jsem už od dětství snil a od dětství ho miloval a tím mužem je právě Sasuke Uchiha , který si ze všech davů zájemců vybral zrovna mě i když celou dobu ani nevěděl o mých citech k němu , ale já zase celou dobu nevěděl o tom , že velmi chtěný a dokonalý , boží , sexy chlap jako je právě Sasuke Uchiha miluje zrovna mě. Tehdy by mě v životě nenapadlo , že zrovna on se zamiluje do takové nuly jako jsem já.
Nakonec s nimi začal postupně víc komunikovat i věčně uzavřený lidem se stranící Sasuke když si ověřil , že nikdo z nich nemá v plánu mu ukrást a přebrat mě i když ze začátku udělal pár malých žárlivých scének , ale nakonec zjistil , že se skutečně nemá čeho bát. Že se nemá bát toho , že by mě ztratil. A toho se vskutku bát nemusí i když si mě vždy nenápadně hlídá jako ostříž doteď. Musel jsem se nad tím vším pousmát radostí a štěstím.
" Nad čím pak zase přemýšlíš lásko?" vytrhl mě z myšlenek lehce pobavený hlas jediného muže , kterého jsem kdy miloval a také celkově jediné osoby v mém životě , kterou jsem kdy miloval ano Sasuke Uchiha je mou úplně první láskou a také jedinou v mém životě.

" Nad vším možným. Nad tím jak se postupně celý můj život obrátil naruby miláčku" a musel jsem se usmát ještě víc. " No to můj život se jaksi taky celý obrátil vzhůru nohama" zasmál se a ušklíbl Sasuke. Vstal jsem ze židle šel k němu , objal ho pevně ve své náruči a políbil ho na ty jeho sladká ústa " Miluji tě nadevše Sasuke. Nikomu tě nedám lásko. Jsi jen můj. Jsi můj život, moje láska, můj sen , který se mi splnil. Jsi moje štěstí v životě. Jsem tak moc šťastný miláčku , že tě mám..." pošeptal jsem mu do ouška. " Taky tě miluji nadevše Naruto. To díky tobě jsem poznal co to znamená být skutečně a opravdově šťastný. Ty jsi moje největší štěstí v životě Naruto. Vždy tě budu chránit, položil bych za tebe i život kdyby to bylo nutné" a láskyplně mě políbil na ústa. Opravdu on je můj život a moje největší štěstí v mém ponurém a temném životě. Tentokrát jsem si ho do postýlky odnesl já. Povalil jsem ho doslova do peřin . Toho mého sladkého dokonalého rošťáka. Vášnivě jsem líbal jeho rty a on ze mě začal strhávat oblečení a já z něj. Postupně jsem líbal jeho dokonalé tělo až jsem se dostal k jeho už vzrušenému penisu , který jsem mu začal chutně olizovat a hrát si s ním on mě hladil po vlasech a slastně u toho vzdychal. Po chvíli mi vybouchl do úst a já spolkl i poslední kapičku jeho spermatu. Hned na to jsem mu vrazil svůj penis do jeho překrásného zadečku jak nádherně zavrněl slastí.. Chvíli jsem se v něm pohyboval pomalu a pak začal rychle a tvrdě přirážet přesně tak jak to miluje oba jsme u toho vzdychali slastí , rozkoší , vzrušením.... Mezi přírazy jsem si hrál s jeho znovu vzrušeným penisem. Po tak půl hodině jsem mu zaplnil jeho zadeček svým spermatem. Oba jsme se udělali ve stejnou chvíli s dlouhým slastným výkřikem...

..... Po 5 měsících.....
.... Společné Vánoce a Nový rok u Kakashiho a úchyláka Jiraiya....

Za týden jsou Vánoce a my všichni jsme pozvání do domu Kakashiho a úchyláka Jiraiya , který používají něco jako chalupu až na to , že je to celkem velký dům. Celá naše parta i našimi rodinami ( i když většina z nás rodinu nemá) jsme pozvání na Vánoce a vánoční svátky až na Nový rok ke Kakashimu a úchylákovi Jiraiyajovi. Všichni jsme pozvánku přijali. Jejich druhý dům je na okraji města víc je tam přírody a o hodně větší klid od městského ruchu. Spíš to tam už připomíná něco jako vesnici i když je to ještě pořád součást města.
" Takže za týden u Kakashiho co?" pronesl Itachi u oběda. " Jo za týden no " a zazubil jsem se. " Jsem vážně rád , že jste si našli přátele" usmál se. " No oni si spíš našli nás" zasmál se Sasuke a měl i pravdu když se to tak vezme. " Navíc nejsou to přátelé jen nás dvou , ale nás čtyř" podotkl jsem a usmál se. " Jo to je pravda" zasmál se Itachi a Deidara se usmál a políbil Itachiho. " Jsem opravdu šťastný , že jsem zjískal tak skvělou rodinu jako jste vy" ozval se Deidara. " Jo taky jsem šťastný , že jsem se mohl stát členem této úžasné rodiny a neskončil jsem v dětském domově..." vypadlo ze mě ani nevím jak a proč to najednou vypadlo z mých úst. Posmutněl jsem když jsem si vzpomněl na moje skvělé rodiče. A z ničeho nic mi z očí začali téct slzy. Když si toho všiml Sasuke tak ke mě hned přiskočil a políbil mě a začal mi utírat moje slzy , ale najednou se taky rozbrečel .... Itachi k nám ihned přiskočil a oba nás láskyplně objal " Teď jsi naše rodina Naruto a my tě máme rádi. No tedy můj mladší bratr tě miluje , ale jsi plnohodnotný člen rodiny , ano Naruto?" sám Itachi pořádně nevěděl co říct " Já vím Itachi a jsem vám moc vděčný za to , že jste se mě tehdy ujali a já neskončil v dětském domově" ale slzy mi téct nepřestali " Jsi na tom stejně jako my až na to , že mě zbyl aspoň můj starší bratr" pronesl Sasuke a také stále brečel. Oba jsme byli v objetí až mi na ramena začali dopadat slzy .... Itachiho slzy. Celé ty roky jsme nijak nebrečeli , ale zrovna dnes jako by všechny naše pocity vybouchli. Všechny pocity bolesti co jsme se snažili celou dobu potlačit. Pocity bolesti , smutku , štěstí , lásky.... Tak nějak všeho... Deidara chvíli nereagoval , ale najednou nás všechny tři pevně láskyplně objal. " Jsem moc šťastný , že mohu být součástí této úžasné rodiny. Já vyrůstal v dětském domově. Své pravé rodiče jsem nikdy nepoznal , takže vlastně ani nevím co se stalo nebo nestalo... Jestli mě jen odhodili nebo se jim něco stalo... A nikomu jsem to doteď neřekl je to bolestivé natolik abych o tom mluvil ani Itachi o tom nevěděl... Za to se mu omlouvám" přiznal se Deidara a svíral nás pevně v objetí ve své náruči....

.... Den Vánoční a svátky.....

Vzali jsme si batohy , brašny , tašky , prostě vše s věcmi na Vánoce a svátky. Byla opravdu zima a mráz. Venku sněžilo. Už je to nějak přes rok co jsme se Sasukem spolu. Ten čas hrozně letí... " Máte všechno?" ptal se nás Itachi před domem u auta. " Řekl bych , že asi máme vše" zamyslel jsem se. " Dobře snad máme opravdu vše" zamumlal Itachi. Zamkl dveře od domu a my mezitím nastoupili do auta. Po 3 hodinách jsme dojeli konečně před dům Kakashiho a úchyláka Jiraiya. Už tu stálo pár aut. Vystoupili jsme a já šel zazvonit ke dveřím. Otevřeli se dveře " Jeee konečně jste tu už jsme všichni tu " zasmál se ve dveřích Kakashi. A pomohl nám s věcmi do domu a rovnou do pokoje. Všichni čtyři jsme dostali jeden pokoj. Byli v něm jen dvě větší postele a dvě skříně , koupelna , stolky u každé postele . Což nám nevadilo každý bude mít jednu postel já se Sasukem jednu a Itachi s Deidarou druhou. A na těch pár dní je to akorát. Všude byla vánoční výzdoba. Popravdě já různé svátky nesnáším ze srdce , ale tentokrát moje nálada byla trochu lepší. Ale ze všech svátků nenávidím Den mrtvých , ale to nebudu jedinej. Bylo chvíli před večeří. A tak jsme nejprve šli pozdravit ostatní . Naše " rodina" se stihla během posledního roku dost zvětšit. Všichni jsme na tom skoro stejně. Když jsme se přivítali se všemi odešli jsme do pokoje pro dárky. Byli jsme poslední , takže všechno už bylo připravené a tak jsme odnesli dárky dolů do velkého obývacího pokoje. Hned na to byla večeře u ní jsme se všichni skvěle bavili. Byla zábava a sranda. Po večeři všichni odešli k velkému stromku skoro až do stropu. Na blbé koledy tu evidentně nikdo moc nebyl a tak zazněla jen jedna aby se neřeklo. A přešlo se k dárkům. Ke me přistál po nějaké době jeden tak jsem ho rozbalil a byla to černé mikina s růžovým sadem vepředu a neko ušima hned mi došlo od koho je - Sasuke.
Po nějaké době přistál u Hinaty když ho rozbalila byli to černo - fialové návleky na ruce , takže od Konan...další na řadě byl Sasuke rozbalil ho byli to krvavě rudé kontaktní čočky s černými vzory hned na to se podíval na mě , takže mu došlo od koho , další na řadě byl Itachi ten dostal taky krvavě rudé kontaktní čočky s černými vzory jen jinými usmál se na mě. Hinata a Neji dostali bílo světle fialové kontaktní čočky, Yahiko a Nagato tmavě fialové kontaktní čočky s černými krouhy přes celé oko , Deidara pyrotechniku na tu jsme se mu složili všichni , Sasori dostal loutky a to i Kankuro oba milují loutky , Kakashi knihy ( jak jinak než od Jiraiya , že?) , Jiraiya dostal žáby do akvária, Gaara dostal černý kabát , Temari vjejíře různé styly, Konan zase knihy s origami .... ( úplně každýho se mi vážně vypisovat nechce...)
Potom jsme se ještě dlouho do noci bavili a pak šli spát.... Celý pobyt zde jsme si všichni moc užili a na Nový rok jsme byli všichni šťastný jako jedna velká rodina...

.... Po 8 letech....

Já už pár let pracuji ve stejné firmě s mým partnerem Sasukem. Se Sasukem jsme spolu 9 let. Mě už je dvacet čtyři let a Sasukemu dvacet pět let. Konečně se nám podařilo vydělat a našetřit dost peněz na uživení dítěte. Konečně nám vyšla adopce dítěte. Adoptovali jsme si syna jmenuje se Mitsuki a je to zlatíčko. Už pár let žijeme sami ve vlastním bytě. Dům by byl pro nás moc velký. Taky už jsme 4 roky v registrovaném partnerství a žijeme šťastně a je nám krásně. S naší velkou dlouholetou partou se stýkáme doteď...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.