sobota 22. srpna 2020

Tvé doteky 6 - Taťka a Taťka



Itachi nám představil svého dlouholetého partnera o kterém ani jeden z nás doteď nevěděl. Itachi byl něco jako náš taťka i když je to ve skutečnosti Sasukeho starší bratr. Ale staral se o nás jako by byl náš taťka. Takže teď nám do rodiny přibyl druhý taťka. " Takže taťka a taťka" pronesl jsem a usmál se na Itachiho a Deidaru. " Takže hoši vadilo by vám kdyby Deidara žil s námi?" zeptal se mě Sasukeho Itachi. " Ne bratře mě to rozhodně nevadí. I ty máš přeci právo na štěstí po tom všem. A navíc nás se ptát nemusíš . Je to tvůj život a navíc si už dávno dospělý Itachi" pronesl Sasuke. " Vítej Deidaro. Druhý taťko . A souhlas Itachi máš právo na štěstí a jsi dospělý" řekl jsem po chvíli já. " Naruto nemusíš Deidarovi říkat druhý taťko" a zasmál se Itachi. " Mě to nevadí. Můžete mi říkat jak budete chtít. Navíc druhý taťka zní roztomile" a zazubil se Deidara. " Vážně Itachiho miluji už dlouho a jsem vážně rád , že jsem měl tu čest ho poznat" dodal druhý taťka. " A já zase dlouho miluji tohle blonďatý roztomilý pako " zazubil se Sasuke a pohladil mě ve vlasech. " Komu říkáš pako ?" pronesl jsem k Sasukemu a pohladil jeho černé vlasy. Od tohoto dne jsme se Sasukem ve vážném vztahu . " Takže Deidaro chceš pomoci s věcmi? Stěhuješ se tedy k nám miláčku" ptal se Itachi druhého taťky. Ani nevím jak mě vůbec napadlo říkat Deidarovi druhý taťka. Budu muset vymyslet něco lepšího jak mu budu do budoucnosti říkat. Přeci jen druhý taťka zní asi dost debilně. " Jo stěhuji zlato. A budu rád když mi pomůžeš se stěhováním " odpověděl mu Deidara. " No tak my půjdeme pro věci Deidari" řekl vesele Itachi. A pak odešli z domu .
" Jsem vážně rád , že Itachi našel své štěstí. Hlavně po tom všem co pro nás udělal" řekl jsem když odešli. " Jo to já taky. Jdu nachystat tu vanu , ok ? " odpověděl. " Ano . Už se teším." odpověděl jsem mu. Byl jsem štěstím bez sebe. Za mě a Sasukeho po těch všech letech , ale upřímně i za Itachiho a Deidaru. Byl jsem úplně mimo s toho , že mě Sasuke Uchiha miluje ! A to jsem si celý ty roky říkal , že zrovna někdo jako je on by se do určitě nikdy nezamiloval. Kurva jak se já , ale mýlil ! Stále jsem tomu nemohl uvěřit. Stalo se to tak rychle a především nečekaně ! Vážně jsem hrozně moc vděčný Itachimu ! A ne jen za to , že se mě po smrti mých rodičů nakonec ujal ! I když ho ukecal tehdy právě Sasuke ! Už se blížila noc. Ale pak jsem se začal svlékat z oblečení a šel za Sasukem do koupelny. Sasuke už byl též bez oblečení. Když jsem vešel dovnitř tak vana byla skoro napuštěná. Byl jsem vzrušený a celý bez sebe. Směs různých pocitů dohromady. Sasuke ke mě přišel a objal mé nahé vzrušené tělo. Políbil mě na ústa a já mu polibek opětoval. Celý rudý v obličeji. Díval jsem se do těch hlubokých černých temných očí , které mě kdysi uhranuly. Ty oči ve , kterých už jsem se dávno utopil. Těch očí , které mě pohltily. Objímali jsme se a ochutnávali navzájem své rty a ústa. Potom mě chytil za ruku a vypnul tekoucí vodu. A odtáhl si mě těsně k vaně.

Potom si do ní vlezl a natáhl ruku ke mě a já si vlezl do příjemně teplé vody na jeho krásné hřejivé tělo muže , kterého už dávno miluji. " Miluji tě můj sladký Naruto. Od teď si jenom můj. Nikomu tě nikdy nedám" pronesl a hladil mě v mých vlasech. " Taky jsi jenom můj. Taky tě nikomu nedám můj milovaný Sasuke" pronesl jsem skoro šeptem. Sasuke si položil ruce na mou hruď. Jeho doteky jsou tak příjemné. Zavrněl jsem když se jeho ruce dotkli mého těla. " Vrníš jako koťátko.. Je to roztomilé" pronesl. " Jsem ten nejšťastnější muž na planetě když tě mohu konečně mít. Cítit tvé srdce a především vědět , že to srdce patří jenom mě lásko" znovu jsem zavrněl slastí pod jeho doteky... To už Sasuke ovšem nevydržel a rychlostí blesku se vydral ven z vany a popadl mě do náruče a položil mě do postele. Začal mě zuřivě a vášnivě líbat na ústa a postupně líbal celé moje nahé tělo až jsem se třásl vzrušením a začal sténat slastí pod jeho doteky.... Po chvíli mě rychle přetočil na břicho a já automaticky vystrčil zadek přímo k němu... Nejprve přišel jeden prst... " U..už...h...oooo...do..mě...strč.. Sa...su..kééé" vzdychal jsem a Sasuke se nenechal dál pobízet a začal pomalu a opatrně zasouvat své péro hluboko a slastně dovnitř mě... Já jen vdychal tou rozkoší pod jeho doteky... " Poř...ááádně... Ach..awrr... Děleeeej... Uchiho..." a tak se začal rychle a tvrdě pohybovat uvnitř mě... " Naa...ru...toooo...už..bu..duuuu..." vydechl slastně Sasuke a v tu chvíli mě zaplnil svým spermatem....

Hned na to jsem se na Sasukeho vrhnul já. Takto jsme spolu šukali asi tři hodiny. Ani jsme si nestihli všimnout , že se Itachi a Deidara dávno vrátili. Po několika hodinovém sexu jsme šli ještě do vany se opláchnout. Voda byla dávno studená , ale my to neřešili. Když jsme vylezli z vany a osušili se sotva jsme se stihli obléct a už ve dveřích pokoje stál Itachi " Už je hotová večeře vy dvě hrdličky" oba jsme zrudli v obličeji. Ale Itachi nic dalšího neřekl a tak jsme po chvíli co jsme se vydýchali šli do kuchyně , kde už byla připravena večeře na stole. Itachi a Deidara už seděli za stolem a čekali na nás. Oba se na sebe podívali a pak na nás. My oba rudý jako rajčata ve tvářích. " Dobrou chuť všem" pronesl Itachi s úsměvem , který jsem na jeho tváři snad nikdy neviděl. I my se usmáli stále rudý jako rajčata. Všichni jsme se s chutí pustili do jídla. Nikdo nemluvil. Všichni jsme mlčeli. Jako by nikdo neměl najednou co říct. " Jste spolu rozkošný vy dva " prolomil hrobové ticho Deidara. A my zrudli ještě tisíckrát víc. " To vy taky taťko a taťko " nemohl jsem si odpustit. A v tu chvíli zase zrudl jako rajče Itachi. " Vy jste taky rozkošný" nemohl si odpustit Sasuke drobné rýpnutí. A teď už byli rudý rajčata ze všech čtyřech.

My se po večeři odebrali do pokoje " Dobrou noc Itachi a Deidaro" popřáli jsme jim dobrou noc " Jo vám taky" ozvalo se za námi. Převlékli jsme se do věcí na spaní a v objetí po chvíli usli. V jeho objetí je mi prostě nejlépe. Tedy Sasuke usl hned a já chvíli nemohl usnout. Pořád jsem musel myslet na to co se děje. Opravdu teď jsem ve vztahu se Sasukem? Opravdu mě miluje? Není to jen sen ? Vnímal jsem jeho příjemné teplé objetí a to mě nakonec uspalo. Ráno jsme se vzbudili kolem desáté dopoledne. Zývl jsem a šel se převléct do oblečení na doma Sasuke mě hned po probuzení políbil " Dobré ráno lásko" a jeho oči a ústa zářili jako hvězdy. Zahřálo mě u srdce. Není to sen ! Též jsem ho políbil a pak jsme šli do kuchyně kde už byla připravena snídaně. Deidara nám udělal palačinky. Snědli jsme je s chutí. " Co si dnes udělat výlet ve čtyřech?" navrhl Deidara a usmál se. " A máš nějaký nápad Deidaro?" otázal se Sasuke. " No o jednom místě bych věděl" odpověděl. " A to je kde ?" zajímalo mě. " Nechte se překvapit pánové!" zajásal Deidara. A tak jsme po snídani vyrazili na rodinný výlet. Itachi nás vzal autem. Dorazili jsme do nějakého údolí. Až po asi hodině a půl jsme dorazili na místo. Byla to zřícenina nějakého hradu či zámku. Byl odtud nádherný výhled. A takto jsme chodili celý den všude možně. Domů jsme dorazili tak v jedenáct večer úplně mrtvý. Na večeři jsme naštěstí byli v restauraci , takže jsme všichni šli hned spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.