sobota 22. srpna 2020

Tvé doteky 3 - Hurá k Uchihům



Vůbec nechápu reakci Sasukeho. Ale opravdu jsem byl vděčný. Ne jen Sasukemu, ale především i Itachimu, protože souhlasil, že mohu žít s nimi. Už je i ze mě sirotek. Jsem tak šťastný, že se semnou začal nečekaně bavit Sasuke. Vážení tak tohle je moc silný kafe i na mě! Jasně, že jsem úplně v prdeli ze smrti svých rodičů, ale z druhé strany cítím velkou radost a štěstí, protože osoba u, které jsem si přál nejvíce aby byla po mém boku a u, které by mě ani ve smrti - a to teď doslova - byť bohužel, nenapadlo, že mě kdy osloví natož aby se semenou měla vůbec zájem bavit, baví vážení. A ne jen to. Za prvé mě ta osoba nazvala - jediným kamarádem a jediným se kterým má vůbec zájem se bavit, no a za druhé s danou osobou ještě začít bydlet. O tomhle jsem snil pánové a dámy ani nevím jak dlouho, ale dost dlouho. Ale o tomto podivném citu a touze? Nikdo naštěstí neví. A doufám, že nějakou dobu nedozví. Bože. O tomhle jsem snil, ale vážně by mě nenapadlo , že se to vše tak elegantně posere až se vlastně stane to co jsem si přál celou dobu. Ale to aby moji milování rodiče zemřeli jsem si fakt nepřál! Kurva a zase je mi do breku.
Sasuke mě doprovodil k nim domů a Itachi šel zařídit abych mohl bydlet u nich - s nimi a nemusel do dětského domova . Itachimu bylo už devatenáct let a Sasukemu by teď někdy mělo být jedenáct let. Což je dobře, že Itachi je už je dospělý, protože už se může sám postarat o mladšího bratra. A no teď vlastně i o mě. Kdyby Itachi ještě nebyl dospělý tak bysme v tom dětském domově skončili všichni tři. Sasuke mě tedy přivedl k nim. " Tak Naruto vítej u Uchihů!" jásal Sasuke a celý jen zářil. A já začal najednou taky zářit štěstím. Štěstí v naprostém neštěstí, že?
Po asi třech hodinách se ozvali dveře domu. Oba dva jsme hned vyskočili a běželi za Itachim. " Tak jak to dopadlo? Může u nás tedy zůstat?" vyprskl hned Sasuke zvědavě. Itachi si zul boty a jen se na nás usmál. " Ano už to tak vypadá. Tak vítej odteď u Uchihů." usmál se Itachi. Sasuke se mi hned vrhnul štěstím kolem krku tak, že mi dal skoro pusu :-D. Zasmál jsem se.
" Je pěkné vidět, že se směješ Naruto" zářil Itachi. " No vlastně vy oba Sasuke a Naruto" a rozzářil se Itachiho úsměv ještě víc do široka.

" Sasuke běž pomoci Narutovi s věcmi z teď už jeho bývalého domu. Hlavně zítra je pondělí takže škola chlapci" a náš úsměv zmizel rázem když padlo slovo škola. " A už to ví paní ředitelka?" zeptal jsem se. " Je neděle Naruto, takže ne. Zítra za ní půjdu a vše ji povím neboj se Naruto. Bude dobře.." odpověděl mi. " Um. Dobře" odpověděl jsem. " No tak už běžte chlapci mezitím něco uvařím k večeři. Určitě máš hlad Naruto, a u tebe Sasuke je mi jasné, že máš" a zasmál se Itachi . A tak jsme vyrazili do mého starého - teď už starého domova. Musel jsem si sbalit věci. Oblečení, učení, a zbytek blbostí. Když jsme dorazili do mého starého domu tak mě Sasuke najednou přitiskl ke zdi a políbil mě. Já jsem zrudl jako rajče. Nakonec jsem mu polibek opětoval. Celou dobu jsem se snažil držet se od něj dál... Ovládat se. Ale teď? Mě rozrajcoval úplně. On je prostě dokonalý a sexy. Jo bože vím, že podle nějakých zkurvených pravidel společnosti jsme stále moc malý na takovéto věci. Ale na pravidla já vždycky sral! Dámy a pánové! A tohle to si prostě nemohu nechat utéct! Na to jako zapomeňte! Když jsem si tohle to vždycky představoval a tajně o tom snil!

Vášnivě jsme se začali líbat a já mu prostě nedokáží odolat. Začínám ty jeho doteky nějak milovat. Prostě mě tento sexosouš přitahuje! A co jako? Začal jsem se třást vzrušením a blahem... Když na mě byl tak krásně nalepený tím svým krásným tělem cítil jsem jsem jeho příjemné teplo a vůni... A..ehmm... Někdo se nám tu vzrušil.. Něco mě krásně začalo tlačit... " Šukej mě Sasuke !" vyletělo náhle z mých úst. A sakra .. Ne už se nedokážu udržet... Teď je to už úplně nemožné a pro mě nereálné. Kruci! Sasuke mě vzrušeně jako na povel stáhl kalhoty a trenky a otočil si mě zadkem k sobě opřel jsem se rukama o zeď a Sasuke už zarazil to své péro do moji prdele a já zavyl vzrušením.. A automaticky začal přirážet až na doraz.. A já jsem vzdychal a hekal přes celý prázdný dům vzrušením a slastí... Netrvalo moc dlouho a měl jsem celou prdel plnou Sasukeho spermatem.... Moje péro už dávno stálo a bylo tvrdé jako šutr okamžitě beze slova jsem se otočil a přirazil ke zdi Sasukeho a rychlostí blesku jsem svlékl jeho a nadrženě teď vrazil já svoje péro do té jeho boží, ďábelské, sexy prdele až na doraz a začal ho tvrdě a vášnivě mrdat do jeho sexy prdelky.. Jeho krásné sténání se linulo prázdným domem... Po tak patnácti minutách jsem se mu vystříkal do té jeho prdelky....

Když jsme přišli domů večeře už byla hotová. " Zatím tu není postel navíc, takže budete alespoň pro dnes muset sdílet jednu postel Sasuke.. Naruto. Večeři máte na stole jdete právě v čas. Po večeři jděte spát a to OBA." řekl nám Itachi hned mezi dveřmi. Tak jsme se najedli , vyčistili si zuby, převlékli se do pyžama a lehli jsme si vedle sebe v posteli. Itachi zhasl světlo v pokoji a též se odebral ke spánku. Sasuke mě objal. Po chvíli jsme oba usnuli....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.