úterý 1. října 2024

Zlaté koruny stromů úvod

Obr.1
Obr.4

Koupili jsme si s mou starší sestrou a našimi partnery dům na vesnici v Česku. My s mou starší sestrou a mým partnerem Xiaem pocházíme z Číny, ale už pět let žijeme v Česku a její partner Jonas Renkse pochází ze Švédska a je zpěvák v kapele Katatonia, poznali se na jejich koncertě a teď žije s námi v našem domě. Avšak já a moje sestra se milujeme nejvíc ve vesmíru, takže náš vztah je tajný, ví o naší lásce jen oni dva. Já se o ni přetahuji s Jonasem a ona zase o mě s Xiaem. Oba dva naši partneři na nás žárlí, Xiao žárlí na mou starší sestru a Jonas zase na mě. Už rok žijeme všichni čtyři pohromadě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.