úterý 11. června 2024

Polibek pod sakurou

Zdroj obrázku
 
Už je to skoro rok, co jsem se odstěhovala z Číny do Japonska, když jsem zde kdysi byla na dovolené, potkala jsem krásnou ženu, do které jsem se zamilovala. 
Náš první polibek byl pod rozkvetlou sakurou, byla to úžasná dovolená, plná vášně a rozkoše. 

Zůstali jsme spolu v kontaktu, což jsem byla ráda.

Několikrát jsem za ní přiletěla na návštěvu, tehdy jsme se dali dohromady a začal náš komplikovaný vztah na dálku. 

Mě je dvacet osm let a mojí partnerce je dvacet šest, jinak mé jméno je Yi Fang a její San Mei.

Pomohla mi s občanstvím a důležitými věcmi, to jsem měla štěstí.

Koupila nám tady dům v příjemné lokaci, nejsme přímo ve městě, je tu klid a pod okny máme sakury, které jsou podél cesty, chodníku kolem domů, je to zde krásné a romantické. 
___
Ano, žijeme tu spolu jako pár, sice není úplně nejlepší nápad náš vztah vyloženě vystavovat, ale nemusíme ho zase vyloženě skrývat. 

V mé rodné zemi jsem musela skrývat svou sexuální orientaci, ne že by zde v Japonsku byli práva pro LGBT komunitu nijak skvělé, ale rozhodně je to zde o něco lepší než u nás. 

Její rodiče dávno ví o její sexuální orientaci a mají moderní názor, takže ji docela přijali, smířili se s tím a nijak zvlášť to neřeší, za to moje rodiče to vzali hůř, ano sice mají také moderní názor, ale přeci jen je to stále Čína, že...? Je to těžké být homosexuál a kór v Číně a celkově Asii... 
Bohužel, ale i mimo Asii stále existují země, kde jsou práva LGBT na hovno... 
___
Ale i tak jsem ráda, že se mi podařilo odstěhovat se z Číny a začít žít nový život s mou láskou v Japonsku, měla jsem z toho docela strach a nervy, bála jsem se že mě nepustí, no byly to pekelné tahanice, trvalo to dlouho, především když číňané nemají vůbec v lásce japonce, no ovšem nakonec to vyšlo, avšak čínská vláda má ve zvyku vydírat číňany v zahraničí... Mě už zkoušeli vydírat přes mou rodinu, jenže já nemám v plánu se vrátit zpátky, maximálně když to nepůjde jinak, mou rodinu za mnou pustili jen jednou, a to pouze matku, takže já se se svou rodinou prakticky nemůžu vídat, já za mými rodiči byla dvakrát, což že to vůbec prošlo...
___
Právě se díváme na film a u toho se vášně líbáme a tulíme se k sobě. 
Avšak místo filmu se začínáme svlékat z oblečení.

Během chvíle už jsme obě dvě nahé a ona si hraje s mýma prsama jazykem a prsty je uvnitř mojí vagíny, vzdychám rozkoší. Něžnými polibky se od mých prsou posunuje do mého rozkroku. Užívám si každý její dotek, mé tělo se propíná vzrušením. Miluji všechny její doteky. Nevydržím to a udělám se do její pusy.
Hned na to se na ni vrhnu já, tak během líbání šátrám rukou po jehle. Po chvilce se mi podaří nějakou po hmatu najít a nečekaně tu jehlu vrazím skrz jednu její bradavku, což způsobí že se okamžitě udělá, je to růžová jehla. Miluje to.
Začnu ji z bradavky olizovat krev. Mezitím se mojí kundičkou otírám o tu její, krásně mi vzdychá do ouška, to miluju když tak nádherně vzdychá pod mými doteky.
Po chvíli se mi podaří nahmatat další jehlu, tentokrát zelenou, kterou ji probodnu druhou bradavku, slastně zaskučí. Když ji vyndám, opět ji začnu olizovat krev z bradavky. Potom ji něžně a dravě začnu kousat do krku a oušek, z jejích úst se vydere slastné zavrnění. Ano miluje propichování bradavek, i já jen opačně, ona miluje prožitek a já vykonávání. 
Po chvilce ji propíchnu klitoris černou jehlou, ozve se bolestné a zároveň slastné vypísknutí, hned na to ji začnu vlhkým jazykem olizovat její vlhkou kundičku vzrušením, její nahé tělo se třese slastí pod mými doteky. Netrvá dlouho a udělá se mi do pusy. 
Začnu hladit její pastelově modro fialové dlouhé vlasy a druhou rukou si hrát s těmi krásnými velkými ňadry, prostě miluju velká prsa, jsem úchyl na velká prsa, ty od mojí lásky jsou tak akorát velké. Nakonec si položím hlavu mezi ně a sleduji její oči a obličej, ona mi dá polibek do mých černo modrých dlouhých vlasů. 

“Miluji tě San Mei, jsi jen moje. Nikdy jsem nikoho nemilovala tak jako právě tebe.” promluvím. 

“Taky tě hluboce miluju Yi Fang, nikomu tě nedám, jsi pouze má.” odpoví mi a políbí mě na ústa.

“Jsem, tak moc šťastná, že jsem tě tehdy potkala a konečně nějaká žena, která mě skutečně miluje a neopustila mě.” odpovím trochu smutně, když si vzpomenu na moje vztahy předtím. 

“Neboj se, já tě rozhodně nemám v plánu opustit, jako ty přede mnou, já jsem taky konečně našla své štěstí a tím jsi ty.” odpoví mi. 

Začneme se oblékat zpátky do oblečení. Ona do svého světlého oblečení a já do svého černého.


Její máma Yashi Mei nám nedávno dala každé plyšovou kočičku, mé partnerce, své dceři růžovo bílou a mě černo bílou, jsou úplně kawaii. 

S její rodinou mám dobrý vztah, přijali mě do rodiny, především její mamka. Ani jim nevadí, že pocházím z Číny a nejsem rodilá japonka, i když se stále učím některé zvyky. Jsou za nás rádi.
___
Obě dvě milujeme kawaii J-Fashon módu, ona chodí převážně ve světlých barvách a já temných, ale obě dvě to kombinujeme dohromady. Avšak já mám nejradši V-kei a Gurokawa módu s Kuromicore a ona zase Yami kawaii, Yume kawaii, Melodycore a tak, ale taky obě dvě milujeme Lolita módu. Chodíme v tom na co máme zrovna náladu. Avšak kdo by řekl, že většina kawaii módy má docela temný podtext? 
___
Najednou se ozve hrom z dálky a všimnu si, jak moc se stihla zatáhnout obloha. Miluju bouřky, takže mě to těší, snad bude přímo tady a ne zase pouze v okolí. Teď se objevil krásný záblesk přes celou oblohu. Moje partnerka má taky ráda bouřky, ale o něco méně než já, ale ráda je pozoruje se mnou. 

“Tak teď jsi ve svém živlu.” trochu se zasměje a usměje se na mě. 

“Ano, to jsem.” také se na ni usměji.

Podle hromů a blesků, jde poznat že se bouřka blíží k nám, což je super. Teď byl vidět i blesk a ne pouze záblesk. Opravdu moc ráda pozoruji bouřky, uklidňuje mě to a zvuk deště. Asi jsem divná, ale rozhodně ne jediná. Právě začíná léto.

Zatím ještě neprší, takže si jdeme dát na balkon cigaretu po dalším vášnivém sexu. 

“To je nádhera.” pronese San.

“Ano vážně je.” odpovím. 

Zapálíme si cigaretu a sledujeme spolu oblohu. Užívám si každou chvíli co mohu trávit s ní. Už začíná padat tma. 

“Uděláš k večeři sushi? To od tebe miluju nejvíc.” usměji se.

“Pro tebe cokoliv lásko a máš štěstí, protože věci na něj máme doma, takže ho ráda udělám.” odpoví mi a políbí mě na ústa. 

Sotva stihneme dokouřit cigarety a začne pršet, tudíž jdeme dovnitř.

“Tak já jdu udělat to sushi.” řekne mi.

“Dobře. Děkuji moc lásko.” přitáhnu si ji blíž k sobě do vášnivého polibku.

“Nemáš zač, pro mou lásku cokoliv, tohle je maličkost.” odpoví a jde do kuchyně.
___
Já jdu klasicky natáčet bouřku, což je u mě naprosto normální. A čím větší bouřka tím líp, alespoň pro mě. Nevím proč mě tolik fascinují. Asi ta jejich povaha, je nevypočitatelná, dravá, nebezpečná, nespoutaná, volná, možná proto mě tak fascinuje a přitahuje. Ale v dětství jsem se bouřek bála co si pamatuji. Je to zvláštní. 
___
Z kuchyně zaslechnu Chung Ha - Im ready.
Ano posloucháme i k-pop a c-pop. Ovšem je toho mnohem víc. Teď slyším Stray Kids, ty mám já nejradši co se týče k-popu, San zase Ateez, ty taky miluju.
__
Taky bychom chtěli mít takovou skupinu, ale my to štěstí neměli. No štěstí, je fakt že v tomto ohledu bývají často sebevraždy, je to hrozný nátlak na psychiku, i když se o tom tolik nemluví. Takže štěstí, jak se to vezme, nejspíš....
Ale tanec nás baví od dětství, taky se ho učili a ona má dobrý hlas, takže jsme už natáčeli pár tanečních videí, i s našimi kamarádkami, je nás dohromady šest, já a moje úžasná láska, Yuriko, Akashi, Mori a Yuka. Jen my děláme j-pop, ale to mi nijak nevadí, jsem ráda i za to. Yuriko a Mori jsou taky pár, jako my dvě a Akashi má svou partnerku Sakurato mimo skupinu a Yuka má partnera, žije s onii-chan Ukimoto od San. Akashi je bisexuál, ale preferuje víc ženy a Yuka je taktéž bisexuál, ale je spíš na muže, občas se vyspí nezávazně se ženou, její partner o tom ví a toleruje to, vždyť jeho sestra je lesba. 
Máme úspěch. Dokonce nás lidi na ulici poznávají, což je hezké, kamarád Moshi nám dělá hudbu a natáčí nám videa a upravuje je, ten je gay, ale nezadaný a původem pochází z Jižní Koreii, respektive jeho otec je kotejec a matka japonka, ovšem narodil se v Jižní Koreii a pak se odstěhovali do Japonska.
____
Nějak moc jsem se zamyslela, protože večeře už je hotová, z mé lásky jsem skoro dostala infarkt, když mě objala kolem pasu, leknutím jsem vyskočila, tak trochu jsem přestala úplně vnímat okolí a neslyšela jsem ji ani přicházet.

“Jsi v pořádku?” zeptá se mě.

“Ehhgh, uhm, jo...” zamumlám.

“Zase jsi se až příliš ponořila do svých myšlenek co?” zajímá ji. 

“Uhm, jo...” odpovím.

____O čtrnáct dní později____

Právě se chystáme jít na pláž k moři. Je krásný sluneční den. Já si beru svoje černé kuromi plavky a San zase růžové My Melody plavky. Černý Hello Kitty ručník a tak dál. Na oběd zajdeme do restaurace.

Známe tu místo, kam chodí o trochu míň lidí. Hlavně tu bývá dost cizinců na dovolené, jako kdysi já.  

Po hodině dorazíme na naše místo na pláži. Miluju moře. Položíme si velký růžový ručník do stínu pod stromy. Máme i velký slunečník se vzory rozkvetlých sakur.
Svlékneme se do plavek a zapálíme si cigaretu. Pozorujeme lidi jak blbnou v moři a užívají si spolu. 

Všimnu si, že si zde někdo pouští naší hudbu, z našeho druhého videa. Obě dvě se na sebe otočíme a usmějeme se na sebe. 
Když dokouříme cigarety, tak jdeme do moře i my, všimneme si pohledů různých lidí, hlavně těch kteří tu pouští naší hudbu. Je hned jasné, že nás většina poznává, což je milé, ale občas docela otravné. 

Skočíme do vln moře a začneme dělat kraviny v studené vodě moře. Ale my už jsme zvyklé. Užíváme si spolu skotačení ve vodě. Zhruba tři hodiny se koupeme, pak se jdeme napít.

“Dojdu nám pro zmrzlinu.” promluví.

“Dobře.” políbím její momentálně slané rty. 

Odejde ke stánku se zmrzlinou, já si mezitím zapálím cigaretu. 
Než přijde objeví se i Yuka a Ukimoto, s Yuriko a Mori. Všimnou si mě a hned jdou směrem ke mě. 

“Zdravím parto!” pozdravím je.

“Kde máš moji sestru?” zeptá se mě Ukimoto.

“A vy kde máte Akashi a Sakurato?” odpovím otázkou.

“Ty dvě nemohou, nemají čas. Ale stále jsi mi neodpověděla Yi Fang.” ušklíbne se, jsme jako kočka a myš, dost často se pošťuchujeme navzájem.

Po chvíli se objeví moje partnerka, mladší sestra od Ukimota. 

“Už zase ji pošťuchuješ onii-chan?” ušklíbne se na něj a podá mi zmrzlinu.

“Tady máš svou mladší sestru.” odpovím mu.

Začnu lízat zmrzlinu, vanilka a čokoláda, San má ovocnou.
Když už je zmrzlina pryč, jdeme do vody s partou, kde okamžitě začneme dělat hovadiny, jako malé děti, ale nám to nevadí, jsme mladí a šílení, no i když my zůstaneme šílení i ve stáří. Myslím si, že my máme takové povahy. 
Po několika hodinách už máme dost a jsme unavený, takže si zbalíme věci a jdeme pryč z pláže. 

“Půjdete s námi na jídlo?” zeptám se jich.

“My musíme na vlak domů.” odpovi mi Yuriko.

“Klidně můžete spát u nás, vy všichni.” pronese San a já přikývnu.

“Dobře, už delší dobu jsme u vás nespali, není čas, dost práce a tak, takže by bylo fajn zase mít společný víkend. Já sice bydlím s Yukou nedaleko od vás, ale vždycky byla sranda. Takže za mě klidně.” odpoví onii-chan od San.

“Fajn, taky mi to chybí.” ozve se Mori.

“Super, takže je rozhodnuto. Tím pádem půjdeme rovnou k nám a jídlo si objednáme domu.” ozvu se.

“Dobrý nápad.” řekne moje láska.
___
Víkend jsme si užili s přáteli, byla sranda, byli jsme na pláži, ve městě na nákupech, sledovali anime, filmy, hráli hry na počítači, byli na výletě... Nakonec se v sobotu přidali i Akashi a Sakurato, také jsme začali pracovat na nové tvorbě naší skupiny.

____O tři měsíce později____

Nečekaně jsme dostali nabídku být oficiálně j-pop placená taneční skupina, takže máme šanci si splnit své sny. Já a San jsme k tomu dostali nabídku být modelky pro časopis. Jasně že jsme to všichni přijali a podepsali smlouvu. 

Od teď to už nebude pouze náš koníček, ale placená práce. Taky je o naši show zájem v Tokiu, což se tímto způsobem téměř vůbec nestává, aby nějaká taková skupina, stylem jako jsme my, byl zájem jako první show rovnou v Tokiu, ale davy lidí si nás prý vyžádali po našem posledním a novém videu. A taky se o nás prý někde zmínil San otec, ale ne jako že by někoho podplatil, ale příliš se opil na večírku a padla o nás řeč, tudíž se naše tvorba dostala dál..

Nevím úplně přesně, jak co bylo nebo nebylo, hlavní je, že máme konečně smlouvu! A náš sen se splnil! 

Naše j-pop dívčí skupina se jmenuje Kawasaki-Urogu.

4 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.