úterý 15. listopadu 2022

Blíží se zima

Zdroj obrázku
 

Všechny dávné události se před nějakou dobou vyjasnili a vyřešili, Lan Qiren můj strýc zemřel a já s mým partnerem Wei Yingem žijeme v domě v Oblačném zákoutí. 

Můj starší bratr, byl velmi zklamaný a zdrcený, když zjistil pravdu, o tom kdo téměř za vším kdysi stál, a hodil vlastní vinnu na Wei Yinga, tou osobou je Meng Yao, můj bratr mu celé roky pomáhal a chránil ho před ostatními klany. Poté co Meng Yao  zemřel, se Xichen uzavřel do ústraní, aby činil pokání, jako kdysi náš otec. Dá se říci, že rozumím jeho pocitům, já to měl v dávné minulosti podobně právě s Wei Yingem, taktéž jsem byl několik let v ústraní a depresi. 
*
Můj bratr ho měl vždy rád. 
Jsem šťastný, že se mi po sedmnácti letech nakonec vrátil zpět, ze záhrobí. Těch sedmnáct let bylo naprosté utrpení, bez něj můj život neměl smysl, byl jsem jako tělo bez duše, jako mrtvola, mé srdce v tu dobu zemřelo. Velmi ho miluji, nikdy víc ho nechci ztratit, to už bych asi nepřežil. Už jednou jsem ho ztratil, bojím se že ho ztratím znovu, tomu se říká láska? Nevím přesně, až díky Wei Yingovi jsem poznal lásku, on byl první koho jsem kdy miloval, je také jediný koho miluji, nikoho jiného nechci, měl jsem za ty roky po jeho smrti možnosti být s někým jiným, ale všechny jsem hned odmítl, než to přestali nakonec zkoušet. Nakonec jim došlo, že mé srdce patří jediné osobě, a tou osobou je Wei Ying. 
Mezitím jsem se stal hlavní kultivující, ovšem aniž bych to chtěl. Ale díky tomu jsem mohl lehce upravit pravidla klanu Lan, taktéž jsem jich několik přidal, a některé upravil. Takze to mělo pár pozitiv, Wei Ying mě naučil vidět svět jinými oči, podle toho také vypadá úprava pravidel klanu Lan, možná to bylo tehdy na jeho počest, po jeho smrti, kdo ví... Jen můj strýc byl dost naštvaný, že jsem to upravil, proto jsem většinu dodělal až po smrti mého strýce. Ach, ano kdysi jsem kvůli Wei Yingovi porušil mnoho pravidel mého klanu, také jsem byl kvůli tomu mnohokrát potrestaný. 

*
Ležím v posteli vedle mého miláčka. 
On spí na mé nahé hrudi, když spí je velmi roztomilý. 

Pozoruji hvězdy na podzimní obloze noci, které jsou vidět z okna. Zpoza mraků, vykoukne na chvíli měsíc v úplňku, miluji tyto pohledy. 
Venku už začíná být celkem chladno, avšak letos byl poměrně teplý podzim, až nedávno se začalo více ochlazovat. Z naší zahrady jsme už sklidili zeleninu a ovoce, takže už nás čeká méně práce. Ještě budeme muset připravit dříví na zimu, i když je to tak trochu proti pravidlům klanu Lan. 

Netrvá dlouho a Wei Ying se probudí. Usměji se na něj. 

“Moc tě miluji miláčku.” políbím ho na ústa. 

“To já tebe taky lásko.” odpoví mi a polibek mi vrátí. 

Začneme se vášnivě líbat. On něžnými polibky líbá mou nahou hruď, pomalu se dostává do mého tvrdého rozkroku. Penis mi stojí, jako svíčka. Po chvíli ho uchopí do své pusy a začne hýbat hlavou dolu a nahoru. Je to tak příjemné, když si jazykem hraje se žaludem. Avšak netrvá moc dlouho a udělám se mu do pusy. Jsem prostě až moc vzrušený, ani to nestihnu rozdýchat, a začne vnikat dovnitř mého těla. Vzrušeně se mi napne tělo. Je to úžasný pocit, když se mě dotýká. Chvíli počká, než začne hýbat svými dokonalými boky a tvrdě mě šukat, tak jak to miluji. Mezitím co mě šuká, se vášnivě líbáme na ústa, občas mě lehce kousne do rtu, po několika minutách se udělá dovnitř mého zadku. Nenechám ho se vydýchat, povalím ho pod sebe a chvíli si jazykem hraji s jeho bradavkami, občas ho lehce kousnu do krku, než vsunu můj opět tvrdý penis do jeho zadečku až po kořen. Taktéž chvilku počkám, než začnu hýbat mými boky a tvrdě ho šukat. Krásně pode mnou sténá vzrušením. Jeho tělo se napíná slastí. Líbám jeho sladké rty, a on mi vzdychá do ouška. Nejkrásnější melodie pro mé uši, když tak slastně vzdychá pod mými pohyby. Zničehonic mu sváži ruce mou čelenkou, a pokračuji v šukání jeho zadečku. Tentokrát se udělám třikrát po sobě, zhruba po půl hodině. Teď to vážně potřebuji rozdýchat, jenže jemu se podaří nějak dostat ze svázání svých zápěstí, a už klečím na čtyřech, opět cítím jak do mě vniká. Jen momentálně moc dlouho nečeká, téměř okamžitě se začne začíná hýbat, tvrdě naráží do mého citlivého místečka. Hlasitě vzdychám do polštáře. Mezitím si prsty hraje s mým žaludem. Je to tak příjemné. 

“Agrhh... Ry-rychleji...” zamumlám do polštáře, nenechá se víc pobízet, zrychlí tempo svých přírazů. 

Netrvá dlouho a máme na nějakou dobu prázdné koule. Což je celkem úleva. Padneme vedle sebe v posteli, a rozdýcháváme své orgasmy. 

“Půjdu pro dřevo, ať se vykoupeme.” řeknu a zvednu se. 

Rychle se obléknu. 

“Dobře, já dojdu pro vodu.” odpoví mi. 

“Fajn.” odpovím mu a jdu ven. 

Vezmu před domem koš na dříví. Naštěstí už nějaké dřevo máme. Po chvíli vidím mého partnera s vědrem na vodu, musíme pro ni chodit do lesa do studni. 
Já sbírám dříví v dřevníku. Už jsem nasbíral nějaké dřevo, takže jdu zpět do domu, položím koš ke krbu, a začnu rozdělávat oheň v kamnech. 
Právě začíná svítat. Tak rovnou začnu dělat jídlo, netrvá dlouho a objeví se můj miláček s vodou. 
Začne ji ohřívat. 

“Dnes by jsme měli jít prodat nějaké ovoce a zeleninu do města.” nadhodí Wei. 

Já kývnu hlavou na souhlas. 

“Také je potřeba připravit co nejvíce dřeva na zimu.” podotknu. 

“To je.” souhlasí. 

*
Když jídlo hotové, jdeme jíst, voda je téměř teplá, takže to krásně vychází. 
K jídlu je rýže se zeleninou z naší zahrádky. 
Po jídle jdu připravit koupel a můj miláček mezitím umyje nádobí. 
Poté přijde za mnou a svlékneme se a vlezeme si do příjemně teplé vody. Začneme se umývat. Naše nahá těla se navzájem dotýkají, začne mýt moje nahé tělo. 
Cítím, jak se mi opět staví penis. Wei si toho okamžitě všimne, ušklíbne se a uchopí můj tvrdý penis do své ruky, začne si prsty hrát se žaludem. Z mých úst se vydere slastný sten, a mé tělo se napne rozkoší. 
Zrovna, když chceme jít znovu šukat, ozve se klepání na vchodové dveře.

“Agrrrr....” hodím vražedný pohled směrem ke dveřím. 

Sotva si mého výrazu všimne, rychle vystřelí ven ke dveřím. Než jsem stihl nějak zareagovat, byl pryč, snad si vzal něco na sebe, než otevřel dveře, musím se sám pro sebe zasmát. Vtipná představa.

“Bratře Weii.” zaslechnu. 

“A Yuane, co tu chceš?” zajímá ho. 

“Vůdce Lan vás hledá.” odpoví mu.

“Cože? On se už vrátil?” slyším hlas mého partnera.

“Ano. A hledá vás. Vás oba.” řekne mu.

“Fajn. Jen co se umyjeme, přijdeme, zrovna se koupeme.” odpovídá mu. “Stačí to?” dodá.

“Řekl bych, že asi ano.” slyším ho. 

“Super.” pak slyším jen zavření dveří.

Po chvíli se objeví zpět v koupelně. Teď má vražedný pohled i Wei Ying. No, ale nedá se nic dělat, takže se rychle vykoupeme, oblékneme a vyrazíme za mým starším bratrem. 

*
“Bratře, co potřebuješ?” okamžitě mě zajímá. 

“Za posledních několik měsíců, jsem mnoho přemýšlel. Asi je na čase někomu přenechat pozici vůdce klanu-” nestihne dokončit řeč.

“Bratře.” podíváme se na sebe s mým partnerem.

“Wangji, chci aby jsi to byl ty. A vy mladý mistře Weii, chci aby jste převzal funkci hlavního kultivujícího.” dokončí svou řeč.

Oba dva se na sebe podíváme, jelikož ani jeden z nás o nic takového nestojí. 

“Starší bratře, a nemůže to být třeba Lan Sizhui? Ten se na tuto pozici hodí více, než já.” snažím se z toho vykroutit. 

“A pán Zewu Jun, p-proč zrovna já?” vytřeští oči Wei Ying. 

“Wangji, ty jsi z klanu Lan nejsilnější, máš zkušenosti v boji a jsi nejlepší žák, v boji proti klanu Wen jsi si vedl velmi dobře, sice jsi v minulosti porušil několikrát pravidla našeho klanu, ale nakonec jsi to byl ty, kdo měl správný úsudek, Lan Sizhui je sice velmi dobrý žák, je slibný a má talent, ale nemá mnoho zkušeností v boji, má se toho ještě dost co učit. A proč vy mladý mistře Weii? I když, jste v minulosti sešel z cesty, tak jste se postavil za slabé, bojoval jste za slabší, utlačované, kdo jiný to udělal? Já tak úplně nemohl, jako vůdce klanu, ale pokusil jsem se, jste čestný, máte dobré srdce, i když už nemáte své zlaté jádro, stále umíte bojovat, a bojujete za správné věci, navíc jste mnohokrát zachránil život mému mladšímu bratrovi. Vy dva jste spolu dobrá, a silná dvojice, spolu se dokonale doplňujete.” vysvětlí nám. “To já jsem se celou dobu mýlil, a měl špatný úsudek. Vy dva jste nejlepší volba. Když bude klan Lan ve vašich rukou, tak se nemám čeho bát.” dodá.

“Ale-” snažím se namítat.

“Už jsem se rozhodl, takže to zítra oznámím. Můžete odejít.” rozhodne se.

Ukloníme se a odejdeme. Vypadá to, že nemáme na výběr. 

*
Jsme ve městě, snažíme se prodávat naši zeleninu a ovoce, ale jsme myšlenkami úplně jinde. 

“Asi nemáme na výběr, co?” prolomí hrobové ticho Wei. 

“Už to, tak vypadá.” odpovím mu.

“Tebe chápu, jsi jeho mladší bratr, ale co já?” vydechne.

“To co řekl, není nesmysl.” řeknu zamyšleně. 

*
Z města se domu dostaneme až večer, nakonec se nám podařilo vše prodat. 

“Ach, jsem úplně mrtvý.” pronese můj partner.

“Také jsem po dnešku naprosto unavený.” přiznám. 

“Ale, jak mohu být já hlavní kultivující, když nemám zlaté jádro?” ozve se zamyšleně.

“Ale přeci jen, toho dost umíš, miláčku.” řeknu. 

Sám přesně nevím, jak si to bratr vlastně představuje.

***O den později***

Jsme zavoláni mým starším bratrem, takže tedy jdeme za ním. 
Vidím, že už všechny svolal. 

“Skvělé, už jste tu také.” usměje se na nás. 
“Dobře, dobře. Chci vám všem něco oznámit.” pokračuje dál.

“Co se děje?” slyším šeptat Lan Jingyiho. 

“Ticho.” napomene ho Lan Sizhui.

“Ode dnešního dne je vůdcem klanu Lan, Lan Wangji, a hlavní kultivující Wei Ying. Tak jsem rozhodl, takže respektujte mé rozhodnutí.” dokončí, své oznámení.

“C-cože?” ozve se davově.

8 komentářů:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.