čtvrtek 6. října 2022

Informace 6

Já vím, já vím, poslední dobou skoro vůbec nic nepíšu. Má to nějaké důvody. 

Takže jestli sem nějaká zbloudilá duše zavítá, tak...

Poslední dobou mi není vůbec dobře psychicky, ani zdravotně, takže nemám náladu absolutně na nic. Je mi zle, tak celkově, hlavně jsem přes čtrnáct dní nemocný, a zase se toho nemůžu zbavit, u mě klasika,  nejspíše zánět dutin, takže zase antibiotika. Poslední dobou mi nejde skoro nic, takže opět období, kdy sleduji anime, občas tyto stavy a období mívám (psychika), často to trvá i několik měsíců, a kdyby mi nebylo zle fyzicky, docela bych to uvítal, jenže to bych chtěl moc. Vážně nevím, kdy se mi podaří napsat nějaký díl povídek, snažím se, ale nejde mi to, alespoň ne mým normálním tempem. 

Navíc jsem teď upravoval blog, jelikož se snažím, aby mě přijali do Klubu snílků, jenže mě stejně asi nepřijmou mezi sebe, protože nevím jestli se mi podaří, splnit jedno jejich pravidlo, což je ke každému obrázku, jeho minimálně zdroj, a i když z různých obrázků, či fotek, vytvářím vlastní grafiku, tak to neberou, chtějí zdroj ke každému obrázku, který je použit v mé grafice, což je šílený, ale pravidlo, navíc si nepamatuji, zdroj úplně každého obrázku, ale to tak, že i když mě nepřijmou, tak jsem se alespoň konečně dokopal, k tomu udělat, co jsem chtěl několik měsíců, což je pro začátek upravení menu, upravení obálek k povídkám, a menší úprava v povídkách, no dalo mi to zhruba týden práce, ale některou tvorbu upravuji postupně, a některou nejspíše nechám, tak jak je. Mnoho let co píšu, sleduji svůj pokrok ve psaní, proto také svou tvorbu neupravuji, ale to co upravuji několik měsíců, je jen kvůli špatnému pořadí ve jménech, přeci jen jsem se ze začátku musel nějak naučit jména a svět The Untamed, jelikož zhruba rok nepíšu pomalu na nic jiného, ale jsem na sebe pyšný, jelikož už si pamatuji většinu jmen, jak se píší, tak nějak čínština je pro mě, jako španělská vesnice, jak se říká, i když nevím proč, se to vlastně říká. 

Ani nevím proč to sem vlastně píšu, když mám pocit, že sem stejně nikdo moc nechodí, možná jen pár pozůstalých čtenářů z wattpadu, kterých mi stejně moc nezbylo, poté co mi zničehonic přestal existovat původní účet, a během stejného měsíce, úplně stejně dopadl i ten nový, ale ten další zatím nezmizel. 

8 komentářů:

  1. Je pravda, že teď hodně ty nachlazení a záněty řádí. Hlavně si odpočiň a vylež to.
    Jinak, co se týče těch zdrojů, já tam tu stahu a dobou vůli vidím. V některých článcích už přece jsou. Nemám ti třeba pomoct hledat? Dva lidi vždycky najdou víc, než jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to trpím pravidelně.
      U některých už ano, ale jde to velmi pomalu. To by se hodilo, budu ti tedy věřit, že to dokážeš.

      Vymazat
  2. Myslím, že jsem našla zdroje k úvodnímu obrázku k povídce "Kapky krve".

    - krvavá růže: https://thelittlevintagebakingcompany.com/bloody-rose-cake/
    - červené oko: https://cz.pinterest.com/pin/1030057745996602581/?nic_v3=1a2nnwp28
    - Červený měsíc: https://cz.pinterest.com/pin/473159504599466576/?nic_v3=1a2nnwp28
    - Upíří zuby: asi toto, ale tím si nejsem jistá
    - Tři lebky: https://www.peakpx.com/en/hd-wallpaper-desktop-atuar

    Snad ti to pomůže. Zítra, jestli budu mít čas, se zase po něčem kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde jsou ty zuby? 🤔
      Některé ty stránky vůbec neznám, ale jsou to ty obrázky, a to s tím dortem sice není přesně ten obrázek, ale dá se to použít.

      Vymazat
  3. Ty zuby byly tyhle: https://cz.pinterest.com/pin/171347960813840641/

    OdpovědětVymazat
  4. Co se týče zánětu horních cest dýchacích jsme na tom právě nyní stejně celá rodina. Nálada není na nic, resty se vrší....jinak občas nakouknu i na tvé blogy, ale jelikož se o tento žánr nezajímám, moc mu nerozumím. Rozumím však tomu problému se zdroji obrázků v kolážích či montážích. Na Pixabay to možná není požadováno, ale je to slušnost, zvláště když si půjčuji obrázky tamní komunity. Přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ty záněty trpím dost často. To mě těší, že se na ně občas podíváš. Tak já ty zdroje nepotřeboval, ale ano je to slušnost, ale jelikož se chci stát členem Klubu snílků, tak ty zdroje už potřebuji. Jinak děkuji moc, ty se taky brzy uzdrav.

      Vymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.