úterý 2. srpna 2022

Vyhlášení soutěže 2 + přihláška


Jelikož jste si u první soutěže stěžovali, tak se ji pokusím tentokrát upravit. Doufám, že tentokrát všichni vše pochopí, jak mají. Nechápu, jak informace někdo nedokázal pochopit, když byli jasně a stručně řečeny. Vážně to nechápu, když vše bylo přesně a jasně řečeno. Snažil jsem se, co nejlépe podat informace a pravidla, atd. Njn, kdysi jsem dělal tyto soutěže na blog.cz a pak když ho zrušili, jsem se rozhodl je občas dělat i na této doméně. Kdysi mi dalo poměrně dost práce tuto soutěž vymyslet. Když jsem je dělal na blog.cz tak to prakticky všichni pochopili správně. A mám nový email, u toho předtím jsem zapomněl heslo. Tak snad tentokrát ta soutěž bude lepší. A musí se přihlásit minimálně 3 lidi, jinak to nemá cenu. 


16 komentářů:

  1. Killer333
    kiarasakamaki252
    kiarasakamaki10@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásím, že jelikož je to stále na "odstavce", tak do toho raději nejdu :D Ostatně minule se mi povídka také dvakrát nepovedla a druhé kolo bylo z mé strany zcela prošvihnuto :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přezdívka: Raja Luthriela
    Blog: https://raja-luthriela.blogspot.com
    Email: raja.luthriel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda ten sakrasmus z toho přímo křičí :-D K večeru pošlu přihlášku ted mam plno práce s psaním

    OdpovědětVymazat
  5. Přezdívka : Iri
    Blog : https://cestasnum.blogspot.com
    email " cestasnusoutez@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká hvězdná obloha na blogu

    OdpovědětVymazat
  7. Přezdívka Wen Ning Qionglin
    Blog https://ningovo-podsveti.blogspot.com
    Email: Helldevil666@post.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.