pátek 5. srpna 2022

Informace 5


Přemýšlím, že v nejbližší době změním adresu tohoto blogu, tato doména je skvělá v tom, že se tu dá změnit adresa blogu, a jinak vše zůstane v původním stavu, jediné co se změní je pouze ta adresa, takže nic nemusím nikam stěhovat, ano jdou zde měnit adresy, podle nálady nebo kvůli čemu chcete. 

A já píšu víc žánrů, i když poslední dva roky píšu převážně jen gay a občas lesbické příběhy, nebo bisexuální, a převážně FanFikce. 

Jenže... Občas stále píšu i příběhy čistě dle mé fantazie. Moje žánry, na které píšu jsou LGBT, creepypasty, horory a fantasy. Taky, že tu mám pár hororů, které jsem psal dříve. Kdysi jsem psal převážně horory, temné fantasy, upíří a gothic romanci, a LGBT jen občas. 

Ovšem, díky wattpadu jsem se konečně naučil psát gay příběhy. Zhruba před dvěma lety jsem začal psát úplně něco jiného, než všechny ty roky předtím, tak trochu píšu přes deset let. No a před rokem a něco jsem náhodou objevil Mo Dao Zu Shi, The Untamed a YiZhan a bylo vyřešeno. Od té doby nepíšu pomalu na nic jiného, okamžitě se to stalo mou největší posedlostí. Taky, že už mám kompletní cosplay na Lan Wangjiho anime verzi.

A co tím chci vlastně říct? Že se tato aktuální adresa nehodí k veškeré mé tvorbě. Takže v nejbližší době bude tento blog ve velké rekonstrukci, která mi zabere několik dní. 

Napadlo mě pár nových adres, ale nemohu se rozhodnout, a možná mě napadnou, ještě nějaké lepší. 

Ty co mě napadli:

  1. lan-wangji
  2. wangji-z-gusu
  3. wangji-pise
  4. wangji-povidky
  5. wangjiho-zakouti 
Chci něco originálního co bude vystihovat mě a mou tvorbu, takže nevím no... a hlavně s mou přezdívkou Wangji. 

A případně můžete napsat vaše nápady do komentáře. 

S pozdravem váš Lan Wangji 🖤 

8 komentářů:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.