úterý 2. srpna 2022

Hluboko v srdci 12 Chengling (DOKONČENO)



“T-takže... Údolí duchů je zničeno?” ozve se Zhou Zishu.

“Ano. Duchové z Údolí duchů jsou všichni mrtví, otrávené mrtvoly a Král škorpion s jeho bandou, jsou také mrtví a ze sekty Qing Feng přežil jen Cao Weining.” objasní Ye Baiyi. “A vás šest jsem dokázal nakonec zachránit.” dodá.

“Měli jste vy dva dost vysokou horečku a máte vážné zranění. Byli jste na pokraji smrti, když jsme vás našli. Jelikož je to zde dávno opuštěné, rozhodli jsme se úkryt zde v Údolí léčitelů.” pronese Velký šaman.

“Tady jsem se narodil. Jak ironické.” pokusí se zatnout pěsti Wen KeXing, ale místo toho zaskučí bolestí.
“Dávejte si pozor na vaše zranění. Ať se vám rány neotevřou, některé byli poměrně hluboké. Rány a zranění, byli zanícené, ale díky lékům, které jsem vyrobil, se to zlepšilo a díky bylinkám, také kvůli pomoci Ye Baiye, který do vašich těl posílal svou energii.” lehce se zamračí Velký šaman. “Také jste byli otráveni jedem z otrávených mrtvol, ale to my všichni až na Ye Baiye.” dodá.

“Donesu vám něco k jídlu a pití. Hlavně musíte odpočívat.” řekne jim lehce přísným hlasem princ Qi.

“Dobře.” rezignuje Zhou Zishu, jelikož si uvědomí, že nemá jinou možnost.

Princ Qi odejde. Hned po něm i Velký šaman a Ye Baiyi.
Po několika minutách se objeví Velký šaman a princ Qi s jídlem a pitím.

“Dobrou chuť.” popřejí jim a pak je nechají o samotě.

*
Avšak Wen KeXing začíná cítit bolest a úzkost. Začínají mu téct slzy z očí. Vzpomínky na jeho mrtvé rodiče, cítí se hrozně.
Jeho partner ho pevně obejme a políbí na ústa, začne mu utírat slzy z tváří.

“Jsem tu pro tebe, nejsi sám.” snaží se ho utišit, i když ví, že je to pomalu nemožné.

Sám si vzpomene na všechny, které zabil, přestože to je jiný případ, než toto.
Ovšem, ne že by Wen KeXing nezabil nevinné lidi, během své hondby za svou pomstou. Ani jeden z nich nemá čisté ruce. Oba dva na nich mají krev.

“Ah Xu, já vím. Jsi jediný koho mám.” pohladí ho po jeho dlouhých vlasech.

“Máš ještě Gu Xiang.” pokusí se o úsměv. “Sakra!” vzpomene si na svého žáka.

“Co se děje?!” nechápe ho teď.

Jenže místo toho i přes hroznou bolest po zraněních, vyběhne z postele a běží někoho najít.

“Sakra! Jak jsem na něj mohl zapomenout?! Jsem to ale vůl!” nadává si nahlas.

“Co tu děláš? Nemáš být v posteli?!” řekne přísně Velký šaman.

“A co můj žák?! Chengling?! Kde je?!” vyprskne a nemůže dýchat, kvůli svým zraněním.

“Do háje! Tak to nevím. Byl tam hrozný zmatek, jsem rád, že jsem se odtamtud sám dostal a princ Qi. Utekli jsme spolu. Tak trochu princ Qi je můj partner.” přizná se.

“Musím ho najít!” řekne rozhodnutě.

“Jsi těžce zraněný!” nesouhlasí s ním.

“Je to můj žák! Navíc ho beru pomalu, jako vlastního syna!” prosazuje si svou.

“Já půjdu s ním!” přidá se Wen KeXing.

Jen skučí bolestí při každém pohybu. Respektive to oni oba.

“Jste zranění! Vždyť nemůžete pomalu ani chodit a hýbat se! Já, vím že ho musíme najít, jenže vy dva toho momentálně nejste schopni!” je zoufalý, neví co má teď dělat.

*
Vážně těžká volba a situace. Nikdo z nich nemá dost síly a energie. Gu Xiang  a Cao Weining byli zraněni nejméně. Jediný kdo je v pořádku, je Ye Baiyi.

*
“Já ho půjdu hledat. Vy zůstaňte tady a uzdravujte se. Stejně je tu nuda.” přidá se do hovoru Ye Baiyi.

“Dobře. To zní, jako jediná a nejlepší možnost.” souhlasí Velký šaman.

Ye Baiyi jen kývne hlavou na souhlas a vydá se na cestu hledat Zhang Chenglinga. Velmi se už nudil. Navíc, ví že umírá, takže chce udělat ještě nějaké dobré skutky. To by nebyl on. Umřít se ctí?

*
“Snad je Zhang Chengling v pořádku.” dělá si starosti jeho mistr.

Dokonce i Wen KeXing. Berou ho, jako vlastního syna. Jenže kvůli těžkým zraněním a vysoké horečce na něj úplně zapomněli. Vždyť si ani nepamatují co se vlastně stalo. Byli v 'kómatu' několik dní.

“To taky doufám.” řekne Wen.

“A teď šup do postele.” přikáže jim Velký šaman.

Oni neochotně poslechnou a vydají se zpět do pokoje. S bolestí celého těla si lehnou do postele.

“Doufám, že je Chengling v pořádku.” promluví starostlivě Zhou Zishu.

“To taky doufám.” přidá se.

Netrvá dlouho a znovu usnou. Jsou vyčerpaní a zranění.

*
“Už se probudili?” zajímá Gu Xiang.

“Ano, už nabrali vědomí.” odpoví ji Velký šaman.

“A co můj mistr? Bude v pohodě?” zajímá se dál.

“Když mě bude poslouchat, tak ano.” řekne jí.

“To, by měl... Ale, má svou hlavu...” zná svého mistra dobře.

“Já vím, ale nějak je oba zvládneme.” odpoví a odejde.

***O tři měsíce později***

Všichni dorazí do Panství čtyř ročních období. Konečně se jim podařilo nabrat dostatek síly na cestu.
Gu Xiang a Cao Weining už jsou úplně uzdravení, Wen KeXing a Zhou Zishu  už jsou na tom mnohem lépe, Velký šaman je skoro zdravý, zranění jeho partnera prince Qi se léčí o trochu pomaleji, ale už je na tom poměrně dobře.
Jen nesmrtelný Ye, ani Zhang Chengling se zatím neukázali, nikdo z nich neví, co s nimi je.

***O čtrnáct dní později***

Konečně se objeví Ye Bayi a Zhang Chengling v Panství čtyř ročních období.
Ovšem sotva přijdou, tak Ye Baiyi padne k zemi mrtvý.

Zhou Zishu okamžitě běží na dvůr a obejme pevně svého žáka.

“Ach, tolik jsem se o tebe bál!” promluví a hlas se mu lehce třepe.

“Já o tebe taky a o strýčka. Jsem tak rád, že jste všichni naživu!” pronese šťastně.

Po chvíli přijdou i ostatní. Velký šaman jde hned zkontrolovat tělo Ye Baiye.

“Je mrtvý.” konstatuje.

“Pojďme pohřbít jeho tělo.” ozve se Chengling.

A tak vezmou jeho tělo a odnesou ho na místo, kde je pohřbený mistr Zhou Zishu a Wen KeXinga.
Takže ho začnou pohřbívat zde. Usoudili, že je to skvělé místo, pro věčný spánek Ye Baiye, který jim všem zachránil život. 



4 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.