neděle 14. srpna 2022

Kapky krve 4 - Procitnutí


Luna ji odvede na odlehlé místo.

"Jsi vážně překrásná." promluví, poté ji začne líbat a během toho ji kousne do rtu a začne pít tu lahodnou rudou tekutinu.

Eleanor se lehce zděšeně podívá do těch černých očí, se směsí překvapení. Když je téměř bez krve, tak ji opatrně položí na zem a prokousne si zápěstí, ze kterého okamžitě začne téct krev, kapky krve stékají do úst Eleanor, která její krev, jako omámená přijímá a pije.

"Miluji tě Eleanor, už dlouho. A já si vždy beru, to co chci, momentálně jsi to ty." pronese a pak je teleportuje k ní domů.
Tam ji uloží do postele, v jednom z mnoha pokojů v domě.

"Já se o ni postarám." objeví se Rive.

"Ach, dobře, děkuji." přijde k němu a políbí jeho ústa.

*
Luna je královna upírů a Rive král upírů. William je upíří princ.

*
"Vrať se ještě do klubu." nadhodí.

"To mám v plánu." usměje se a znovu políbí.

*
Poté se teleportuje zpět.

Netrvá dlouho a najde svého bratra, vidí jak se baví s nějakým mužem, je docela hezký. 

Usmívá se sama pro sebe. Přeje si, aby její mladší bráška, byl šťastný, zatím si ovšem nikoho nenašel. Což celkem chápe, nechce pro věčnost, někoho bez lásky, což je mezi lidmi, jako hledat jehlu v kupce sena, jak říkají lidé. Zasměje se pro sebe.
Jde za ním, už tu téměř nikdo není, jelikož se bude za chvilku zavírat a většina odchází po půlnoci, jen někteří zůstávají až do zavíračky. Momentálně je tu posledních pět lidí, když nepočítá je dva, co nejsou lidé.

"Půjdeme?" promluví, až pak se na ni otočí.

"Za chvíli." odpoví.

"Fajn." a jde se bavit s jednou mladou dívkou, která ji zaujala.

Nemá moc přátel, ale nenávidí lidi, baví se, jen s hodně málo lidmi.

"Ahoj, jak se jmenuješ?" zeptá se, spíše z nudy.

"Tamara, ale říká se mi Yumi." odpoví. "A ty?" dodá.

"Luna." usměje se.

Teď už má svou normální stříbrnou barvu očí.

"To jako vážně?" trochu se zasměje.

"Ano." odpoví chladně.

"Jdeme tedy?" ozve se za ní hlas jejího bratra.

Otočí se na něj a kývne hlavou na souhlas.

*
Rozhodně nemá v plánu si na ni brát nějaký kontakt, zní ji celkem arogantně a to nenávidí, u všech bytostí. Absolutně nenávidí arogantní bytosti, je jedno, jaký jsou druh, platí to pro každého.

*
"Tak zdar." pronese a odejde se svým bratrem.

Jdou ven ulicí, svítá a začínají se objevovat lidé. Ale podaří se jim najít místo pro teleportaci.

Během chvilky už jsou doma v obývacím pokoji.

"Dáme si společnou koupel?" navrhne Luna.

"To zní, jako plán." souhlasí a políbí svou starší sestřičku.

"Fajn, já jdu napustit vodu do vany, a ty přines oblečení a ručníky." odpoví mu.

"A měli bychom Eleanor sehnat rakev." konstatuje.

"Já vím, už jsem ji objednala. Do týdne přijde." usměje se.

"Super." pohladí ji po dlouhých rudých vlasech.

Během pár vteřin už jsou oba dva v jedné ze svých koupelen.

*
U sebe doma se mohou pohybovat a chovat, tak jak byli stvořeni, takže používají i své schopnosti, které musí skrývat před lidmi. Ano, umí se hýbat pomalu, jako lidé a také se dejme tomu chovat, jako lidé. Bylo to dost těžké, se to naučit. Ale zvládli to, ještě aby ne.

*
"Ten tvůj nový objev, je také upír, že?" řekne zamyšleně Luna.

"Ano, je." odpoví.

"Tobě se hodně líbil, co?" zajímá jeho starší sestřičku.

"Je poměrně pěkný a sexy, hlavně je také upír. Což je výhoda, řekl bych." odvětí ji.

"Ale, co tvůj objev, starší sestro? Ta žena, byla člověk a někdo ji bude určitě hledat, ne?" není si jistý.

"Co vím, pochází z Anglie, takže tady ji asi nikdo nebude hledat." zamyslí se.

Vlezou si konečně do vany. Stihli se během rozhovoru svléct.

Luna se opře hlavou o jeho hruď a on ji položí dlaně na ňadra. Relaxují.

"Miluji tě, sestřičko moje." dá ji polibek do vlasů.

"Já tebe taky, bráško můj, vždyť víš." a uvelebí se pohodlněji na jeho hrudi.

Avšak po chvíli se začnou umývat. Což mají rychle hotové, pak se osuší a obléknou se.

***O tři dny později***

Eleanor se probudí v neznámém pokoji, vůbec netuší, kde je.

Po chvíli si uvědomí, že nemůže dýchat, jako by to zapomněla. Začne marně lapat po vzduchu, ale zjišťuje, že ho nepotřebuje. Najednou zjistí, že má úplně sucho v krku a ústech.
Je zmatená.

Postupně si začne vzpomínat, na párty v klubu.
A pak si vzpomene, na tu sexy tajemnou ženu, automaticky si přejede po svých rtech a ústech.
Záblesk, jak ji kousla do rtu a pak tma.

"Ah, konečně jsi vzhůru Eleanor." podá ji pohár s krví. "Na napij se. Musíš pít." dodá.

Vezme si pohár a podívá se do něj. Nakonec se tedy napije, zjistí že je ji po teplé krvi lépe.

"T-ty jsi upír, že?" dostane, ze sebe, není hloupá, navíc je gothička, která zrovna věří v nadpřirozené bytosti, jen si nemyslela, že někdy potká skutečnou nadpřirozenou bytost.

"Královna upírů." lehce ji opraví.


"Nikdy, bych nečekala, že někdy potkám skutečné upíry, a ne jen lidi, kteří si na ně hrají." přizná se.

"Takoví lidé, jsou trapní a směšní. Štvou mě, ale zároveň z nich mám srandu." začne se tomu smát.

“Ale proč jsi si vybrala zrovna mě?” celkem to nechápe.

“Sledovala jsem tě několik měsíců a jsi jiná. Vlastně ani nevím, proč mě tak moc přitahuješ. Máš zvláštní auru, která mě přitahuje. Mnohokrát jsem přemýšlela, proč jsi to právě ty, a ještě člověk. Jsi snad jediná z lidské rasy, koho jsem hned nezabila, to u mě není zvykem. Bratr měl opět pravdu, miluji tě, i v tom že bych to jen tak nepřiznala.  Prostě on zná mě, a já znám jeho.” odpoví ji.

“Mě k tobě něco táhlo, od prvního pohledu do tvých temných očí. Máš zvláštní energii, byla jsem, jako v hypnóze, nedokázala jsem ti odolat.” přiznává se Eleanor.

“A to jsem ani hypnózu nepoužila. Na tebe jsem ji použít, prostě nechtěla.” smích šílence. 

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.