sobota 28. května 2022

Věrná srdce


“Lan Zhan!” uslyším své jméno.

Otočím se za známým hlasem. Je to Wei Ying, můj nejlepší kamarád.

“Co tu děláš?” ptám se ho.

“Jsem tu na lovu a co ty?” odpoví mi.

“Já také. To můžeme jít spolu.” usměji se na něj.

Velmi rád ho znovu vidím.

“Skvělé budu rád.” řekne mi.

Ze začátku mě jen otravoval. Jenže po nějaké době jsem si uvědomil, že mě k němu cosi přitahuje. Navíc jsem si uvědomil jak je sladký. Několikrát mi řekl, že jsem krásný. Vždy když mluví o ženách cítím nával žárlivosti. Vím, že jsme oba muži, ale nemohu si pomoci. Kdysi jsem ho ignoroval, ale začal mi přirůstat k srdci možná víc, než bych chtěl. Jenže to nejde zastavit. Je zvláštní, že teď bych za něj položil život. Můžeme být od sebe jakkoli daleko, ale naše cesty se vždy spojí. Věrná srdce.  Občas se naše cesty rozdělí avšak naše srdce ne.
“A co je nového?” ptá se mě.

“Zamiloval jsem se.” vypadne ze mě ani nevím jak.

“Jo? A která je ta šťastná?” hned ho zajímá.

Nevím co mám teď odpovědět, protože nechápu proč jsem to vůbec řekl. Ale mé srdce divoce bije. Jako splašené. Změnil jsem se díky němu. Sám se nepoznávám. On se ovšem také změnil.

“To je jedno...” a lehce zrudnu v obličeji.

Co to se mnou poslední dobou je?

“Není to jedno. Jen povídej Lan Zhane!” stále dokáže být otravný, avšak jsme si navzájem nejbližší.

Najednou jsem dostal chuť ho políbit na jeho sladká ústa. Ach, je neodolatelný.
Jen se bojím, že bych tím zničil nejlepší přátelství.

“Ale co když to není žádná žena?” nadhodím.

“A kdo to tedy je?” změní výraz v obličeji.

Překvapení, naléhání, zvědavost a něco co nedokáži popsat slovy. Zvláštní výraz. Směs pocitů a emocí. Mám mu říct pravdu? Že on je ten koho miluji?

“T-ty...” vypadne nakonec ze mě. “Tebe miluji Wei Yingu.” přiznám se.

Zrudne v obličeji jako rajče a políbí mě. Je mu úplně jedno, že kolem nás chodí lidé. Silné pouto mezi námi.

“Vážně miluješ mě?” zajímá ho.

“Ano opravdu. Proč bych ti lhal?” pronesu.

“Já miluji tebe Lan Zhane. K nikomu jsem nic takového necítil.” odpověď mě překvapí, protože to cítím úplně stejně.

A tak jsme ruka v ruce procházely ulicemi a odešli do blízkého lesa. Sotva jsme zmizely od lidí pryč, vrhne se na má ústa a začne mě vášnivě líbat. Já se bez přemýšlení přidám.

Kdepak lovení duchů. V tuto dobu jsme jen my dva a nic okolo nás neexistuje. Nám oběma se postaví penisy vzrušením.

Tajně jsem o tomto snil. Jen jsem si to nechtěl přiznat sám v sobě.

***
Sice kdysi začal s démonickou kultivací, ale to nic nezměnilo na mých citech k němu. Přestože proti němu byl a je celý svět, jediný já ho nikdy neopustil a chránil ho. A budu ho chránit pořád. Stal se pro mě nejbližší osobou v tomto světě. Kdysi by mi byl naprosto jedno, ale nevím kdy se to změnilo. Je to zvláštní a sám to nedokáži popsat.
Nás vskutku jen tak někdo nerozdělí.

Jeho nevlastní sestra Yanli Jiang je dávno po smrti a jeho nevlastní bratr Cheng Jiang ho začal nenávidět. Viní ho za smrt jejich sestry. Můj bratr Lan Huan ho z části také začal bránit, ale jen díky mě, protože si všiml, že je pro mě velmi důležitý a bratr mě má rád. Takže mi pomáhá.

***
Opře mě o strom a začne svlékat, poté vezme do svých vlhkých úst můj penis. Jazykem jezdí po špičce a já jsem velmi vzrušený. Přestože je také muž, líbí se mi to. Od něj ano. Pojme ho do pusy až po kořen a hýbe hlavou dolu a nahoru. To je slast. Nikdy bych neřekl, že toto budu dělat. Hříšné myšlenky. Avšak je láska hřích?

Také ho svléknu. Má nádherné tělo. Je sexy. Roztomilý a sladký. Uchvátil mě. Má celé mé srdce, které patří jen jemu. Vážně...

Nevydržím dlouho a jeho pusa se zaplní spermatem. Vše spolkne do poslední kapičky. Rychle ho otočím a on se rukama opře o strom a já vsunu dva své prsty do té úzké mokré dírky. Během chvilky najdu jeho citlivé místečko. Zaměřím se na něj. Nikdy předtím jsem neměl sex. Toto zažívám naprosto poprvé. Ale je to úžasné.

“Lan Zhane.. U-už pojď do.. m-ěěě...” zasténá.

A tak se snažím svůj penis vsunout dovnitř jeho těla. Nakonec se mi to povede. Připadal jsem si jako idiot co se neumí trefit. Chvíli čekám, než začnu hýbat pánví a narážet do jeho prostaty. Chytnu jeho sexy boky abych mohl lépe přirážet. Jsem v jeho těle až po kořen a pohybuji se rychleji a rychleji. Na to, že jsem se už jednou udělal, jsem vybuchl znovu. Ta sexy prdelka se zaplní mým spermatem.

To už ležím na zemi a naše ústa se opět spojí. Roztáhnu nohy od sebe a on je chytí. Hned na to cítím uvnitř mého těla něco velkého a tvrdého. Je to příjemné. Naprostá euforie. Slast a rozkoš jak se rychle hýbe uvnitř mě. Jeho dlouhé vlasy spadají na mou hruď a z části do obličeje a mé dlouhé vlasy jou kolem mě.

Ale co čert nechce. Začnou na nás útočit duchové. Zapomněli jsme úplně na to, že jsme tu kvůli lovu zlých duchů. Takže jsme se úplně nahý začali bránit. Já se svou citerou Guqin a Wei se svou flétnou Chenqing. Dokonale se umíme doplňovat. Naštěstí se nám povedlo je zničit. Oba dva jsme velmi silní. A společně ještě víc. Horší jsou ducho-loutky. Jako naschvál se musí objevit tři ducho-loutky. Takže o nás někdo ví, ale kdo? Sakra. Vytasím svůj meč a začnu s nimi bojovat. První probodnu hruď skrz na skrz. Mezitím Wei hraje na flétnu a snaží se je zahnat a ovládat. Jenže mu to nejde. Kruci tak kdo je ovládá? Nakonec všechny zabijeme a zničíme.

Když to někdo zjistí neuniknu tvrdému trestu. Toto je porušení více pravidel mého klanu, avšak já ho miluji. Tvrdý trest za něco tak nádherného a úžasného, především s osobou, pro kterou bych položil život? Za lásku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.