sobota 28. května 2022

Informace 4

Zdroj obrázku

Omluva. ^^

Vím, že poslední dobou nijak extra nepíšu. No nejspíše to má více důvodů. 

Hlavně poté co mi záhadně přestali existovat dva wattpad účty, tak jsem se nasral a začal jsem psát čistě na blog a na psaní na wattpad jsem se vysral. A z daleka zde není vše co bylo na mém wattpadu, k tomu jsem zjistil nedávno, že jsem přišel o víc tvorby než jsem původně zjistil. No a před nějakou dobou jsem se rozhodl, že sem budu dávat až opravené příběhy, kterých je vskutku mnoho. A já jsem líný to upravovat, když vím kolik toho je na opravení. K tomu občas píšu nové příběhy, takže zde přibývá tvorba dost chaoticky, starší tvorba se míchá s novou. Takže jsem se kvůli wattpadu sekl v rozepsaných povídkách. Což s tím postupně bude ještě dost práce. A navíc u těch opravených jednorázovkách potřebuji nakonec ještě jednu věc opravit, což se mi absolutně nechce. Vím, že jsem to tu už psal minimálně jednou. Ale je to holý fakt. 

No a pak je mi dost blbě fyzicky, před pár dny jsem opět skončil na antibiotikách, když jsem se konečně dostal k mému obvodnímu lékaři. Už zase mám zánět průdušnice. Tak nějak dost trpím na záněty dýchacích cest. Prostě mám mnoho zdravotních problémů od dětství, ale až za posledních pár let se začíná postupně přicházet na důvody mých zdravotních problémů. Většina z toho je vrozená. A ne nebudu sem psát co vše mám nebo nemám, to se mi nechce. Jen lítám stále po různých vyšetřeních všeho možného. K tomu mám své doktory od sebe nějak 300 km zhruba. 

A o psychickém stavu ani nemluvě. Ten se akorát prudce zhoršuje už pár let. Takže to raději bez komentáře. Poslední dobou samé návalové úzkosti ze vteřiny na vteřinu. Zase mám období nálad, jako na horské dráze. To ať mi ti vyjebaní psychiatři netvrdí, že nejsem bipolární, kurva, když mi na těch vyšetřeních mozku tak minimálně rok zpátky, v podstatě našli bipolární. Ne nebudu sem psát mé výkyvy nálad, které mám i během psaní tohoto článku. 

Takže prostě celkově nemám poslední dobou moc náladu na psaní. Spíše nemám náladu snad na nic. Nemám žádnou motivaci pro samotný život. Ale to sem tahat nebudu. K tomu mám pocit, že mou tvorbu zde na blogu snad nikdo ani nečte, což mi k motivaci na psaní nijak nepomáhá. 

Ale nejspíše opravím konečně jednorázovky na The Untamed a MDZS. U nich mě sere, že ještě nejsou všechny na blogu. A časem možná opravím i Jednorázovky na Kuroshitsuji, kterých mám také požehnaně mnoho. Na tento blog nebudu dávat úplně vše co bylo na wattpadu. Také, že sem dávám jen vybranou tvorbu a moje starší tvorba je psaná katastrofa. Za poslední dva roky jsem se díky wattpadu zase o dost zlepšil ve psaní, což jsem za to rád. 

Avšak vy lidi tady jen z blogu neznáte mou tvorbu za poslední dva roky, která byla jen na wattpadu, sem jsem moc tvorby nedával. 

Takže snad se zde objeví více čtenářů. A bude se vám má tvorba líbit. 


2 komentáře:

  1. Tvoje blogy tiše čtu. :) Je mi líto cim prochazis. Občas je u mentalniho zdravi lepší vzít věci do vlastních rukou a zjistit, co můžeš udělat sama pro sebe. Mě na mé melancholické stavy pomáhá něco tvořit kde zaměstnam ruce a hlavu. Nemám tak možnost přemýšlet nad jinymi vecmi. Horsi to je, kdyz jsem v práci sama a není tam možnost odreagovani a společnosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.