pondělí 30. května 2022

Oddanost


Sedím v Ledovém jezírku v Nebeském zákoutí, když se objeví má tajná posedlost Wei Wuxian. Nikdo neví mé pravé city k němu.

Často porušuje pravidla našeho klanu Lan, takže dostává každou chvíli tresty. Tentokrát jsem dostal také trest. Oba dva jsme dostali třicet ran bičem. Naše tresty jsou kruté. Já umím ovládnout bolest meditací, ale mladý Wei nikoliv.

Už nějakou dobu si říkám, jak mě toto nevychované pako může přitahovat. Snažil jsem se před ním mít kamennou masku a držet se od něj dál, ale ne kvůli nenávisti, ba naopak, díky extrémní přitažlivosti. Děsí mě ta touha po něm. Ten hříšný chtíč a představy. Nemohu ho dostat z hlavy a ta blízkost je nesnesitelná. Nejraději bych se ho dotýkal. Doteky na jeho nahém těle a to je děsivé. Nevím jak dlouho se dokáži ovládat a držet se od něj dál.

“Lan Zhan!” probudí mě z myšlenek jeho hlas.

Rád mě provokuje. Říká mi mým rodným jménem místo mého zdvořilostního. Vskutku nevychovaný. Protočím očima v sloup.

“Wei Wuxiane...” odpovím mu. “Jak jsi našel toto místo?” dodám překvapeně.

“Tvůj bratr Lan Xichen mi o něm řekl.” odpovídá mi.

“Aha...” vyleze ze mě.

Svlékne se a jde za mnou do vody.

“Brr.. To je, ale ledová voda. Jak to můžeš vydržet?” pronese, ale stejně jde až ke mě.

Bože to tělo...

“Už jsem si zvykl... Přes meditaci. Také bys ji mohl zkusit.” nadhodím.

“To je nuda...” tuto odpověď jsem čekal.

“To bys nebyl ty.” zasměju se.

“Konečně jsi se na chvíli usmál. Úsměv ti sluší víc než tvůj kamenný výraz.” zrudnu v obličeji.

Tentokrát se neudržím a políbím ho na ty sladké rty. Chutnají o mnoho lépe než vypadají. Kupodivu se přidá. To mě překvapí a tak se navzájem líbáme v Ledovém jezírku úplně nazí. Hladím jeho dlouhé vlasy a on se dotýká mé hrudi.

“Jsi nádherný.” řekne mi, když se na chvíli odpojí od mých rtů.

“Ty zese sladký a roztomilý.” pronesu a opět naše rty spojím.

A tímto začala má naprostá oddanost. Wei Ying se od té chvíle stal můj nejlepší přítel a milenec. Vznikl mezi námi tajný partnerský vztah skrytý před okolním světem.

***O rok později***

Začíná válka mezi klany. Wei Ying, musím ho chránit, ale to dělám pořád jen teď víc. Je mi jasné, že půjdou i po mě, jelikož ho stále chráním před všemi co mu chtějí ublížit či ho zabít. A není jich málo. K tomu máme chránit jeden kus kovu Yin. Což po něm jde mnoho lidí. Takže jsme ve větším nebezpečí než ostatní.

Hledám ho po světě všude možně. Slyšel jsem, že v Lotusovém pilíři není, že odtamtud odešel zhruba před měsícem a nikdo neví kam. Po několika měsících hledání mé lásky, jsem ho konečně našel v Pohřebních mohylách.

“Co tu děláš lásko?” ptám se ho.

“Našel jsi mě Lan Zhane.” usměje se.

“Tebe si najdu všude lásko. I na konci světa.” řeknu mu.

“Jsi mi oddaný a věrný jako jediný. Nikoho jiného nemám Lan Zhane.” odpoví mi.

“Tobě budu oddaný navždy až do mé smrti.” odpovím.

Poté si uvědomím, že kov Yin má u sebe on.

“Ty máš ten kus kovu Yin, že? Proto jsi zmizel?” zajímá mě.

“Ano. Nechtěl jsem dát do nebezpečí sestru a bratra. Klan Wen jde po kovu Yin, sám to víš.” pronese.

“To chápu, ale proč vše musíš dělat sám? Máš mě a je to nebezpečné. Co kdyby se ti něco stalo? To bych nepřežil. Ty jsi dal mému životu smysl Wei Yingu!” pronesu vážným hlasem.

“Děkuji ti za tvou věrnou oddanost a věrnou lásku Lan Zhane.” a políbí mě na ústa.

Začneme se navzájem svlékat a dotýkat se svých nahých těl. Už delší dobu jsem necítil jeho nahé tělo, polibky, doteky. Chybělo mi to. Vezmu do úst jeho penis a začnu si jazykem hrát se špičkou. Ozve se slastný sten. Pohybuji hlavou ke kořenu a nahoru po jeho velkém penisu. Rukou mačkám jeho koule. Roztáhne nohy a tím mi dá najevo, že mě chce uvnitř sebe. A tak zasunu svůj penis do té úzké vlhké vzrušené dírky. Nemusím čekat dlouho, protože je na mou velikost dávno zvyklý. Užívám si každý pohyb uvnitř toho nádherného těla. Kdo by řekl, že budu patřit jemu a on mě? Zaplním ho spermatem, které mu stéká po půlkách. To už klečím ani nevím jak a cítím po dlouhé době jeho penis uvnitř sebe. Jak moc mi toto chybělo. On mi chyběl. Pocit naprosté euforie, že ho konečně zase vidím.

“Umh.. Ry-rychleji.. Pro-síím.. Oh.. Ach..” zavzdychám.

Zrychlí své pohyby a přírazy na mé citlivé místečko. Oba vzdycháme v euforii rozkoše a slasti. Vybuchne a můj zadek naplní bílou smetánkou.

***O čtyři měsíce později***

Nebeské zákoutí bylo vypáleno klanem Wen a nejen to, ale také Lotusový pilíř. Wenové se snaží zjískat všechny kusy kovu Yin a vraždí vše co mu padne pod ruku. Rozhodli jsme se, že jim ten kov nevydáme dokud budeme naživu. Což nemusí trvat dlouho...

Já jsem po boku mého partnera, avšak nevíme co máme dělat. Zatím jsme schovaný a na útěku. Víme, že když jim dáme kov Yin vše bude ještě horší. Ale naše klany jsou vyvražděné. A my se schováváme kde se dá. Bojíme se jeden o druhého. Nastali velmi temné a zlé časy, plné bolesti, utrpení, strachu, smrti a krve. Když zemře jeden, zemře i druhý. Nedokážeme bez sebe žít. Už mi zbyl jen on a já jemu.

***
Oddanost v životě i smrti... Oddanost jeden druhému i kdyby jsme měli zemřít...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.