neděle 29. května 2022

Ďábelská dvojčata 8 S tebou mě baví svět


***O půl roku později***

Hellnoa zemřela, při nočním lovu ji našli lovci a Gelánie také zemřela, tu zase spálilo slunce na popel a prach, jelikož ani jedna nebyla opatrná, takže skončili v říši upírů, zemřeli jen jejich hmotná těla v lidském světě. Tak nějak nesmrtelnost, že? Královnu to sice mrzí, ale neměla k nim až tak moc silné city, tedy Gelánii měla nejraději, ale tak nějak zranila její city, sice je chladná jako led, ale to neznamená, že nemá vůbec žádné city a emoce. Chladná vášeň to už je prostě přirozenost upírů.

***
Dvojčata jsou spolu v posteli a Viktorika mu sedí na obličeji a kundičkou přímo na puse, jazykem si hraje s jejím klitorisem, ona si zase mezitím hraje s jeho koulema.
Opět z nich dělá ježečka, jak tomu říkají. Už má v koulích šest zelených, čtyři růžové, dvě černé, šest modrých, čtyři bílé jehly. A v žaludu dvě modré, jednu zelenou, jednu růžovou a jednu černou jehlu. Prostě milují bodání no. Říkají tomu hluboké ostré polibky nebo hluboká láska. Respektive takto nejčastěji.
Když mu sleze z obličeje, tak si vyndá jehly z péra a hned na to ji začne tvrdě šukat, chvílemi ji dělá cucfleky na krk, které jeho starší sestřička tak moc miluje.
Velmi silná, chladná, vášnivá láska. A především upřímná a pravá.

“Miluji tě, sestřičko moje. Jsi nejlepší.” promluví Wang.

“Také tě miluji, můj mladší bráško.” políbí jeho rty.

Několikrát po sobě se udělá.

Po chvíli se objeví Ning.

“Můžu tě poprosit také o propichování?” pronese okamžitě.

“Tak si klekni, pokloň se a popros.” odpoví mu Viktorika.

Ten poslechne a udělá to.

“Má paní, můžu poprosit o propichování?” poprosí ji.

“Ano, můžeš otroku.” řekne svým dominantním tónem.

“A uděláte to pro mě prosím?” mluví dál Ning.

“Ano, otroku a s radostí.” ďábelský úsměv.

“Děkuji, má paní.” hledí do jejích stříbrných očí.

“A co chceš?” zajímá ji.

“To nechám na vás. Máte volnou ruku, má paní.” oči mu září.

“Skvělé. Můžeš vstát, otroku.” a tak se postaví.

“Zavaž si oči.” a hodí po něm šátek.

Tak si je zaváže a čeká. Položí se na postel. Sundá mu šátek.
Její bratr zvědavě pozoruje. Rád prožívá i sleduje.

Do jedné koule mu dá dvě modré párově, do druhé bílé párově, pak do koulí párově zelené, po jedné růžové a černé, po jedné opět zelené. Opět párově modré a bílé, jen opačně.
A do žaludu dvě růžové, dvě zelené a dvě modré a jednu černou.
Hlasité sténání rozkoší a slastí. Líbí se jí jeho slastný výraz v obličeji a také umí vnímat pocity a emoce, lidí i ostatních. Pak ho kousne do krku svými tesáky a začne pít jeho lahodnou krev. Bez krve by to nebylo ono. Když dopije, lehne si pod něj a on ji začne šukat, po tom co si vyndá jehly z penisu a koulí. Mezitím co ji Ning šuká, ona se líbá se svým bráškou. Takže menší trojka. Najednou se Ning a Wang políbí. Což Viktoriku ještě více rozpálí, jelikož má velkou úchylku na gaye.
Wang a Ning se chvíli líbají. Chtějí potěšit svou paní.
Netrvá dlouho a Ning se pořádně vystříká do její kundičky. Jo toto Ningovi vážně chybělo.

***
Xiao opět žárlí na sestru svého partnera, ale už se nějak naučil, že není dobrý nápad ji srát, navíc teď je to jeho královna. Tudíž patří pod zákony upírů, respektive Viktoriky a Riveho. Což se mu absolutně nelíbí, ale nemůže s tím nic dělat, ale zároveň je rád, že může být se svým partnerem, kterého hluboce miluje, skutečně navěky. To jediné ho nějak uklidňuje.

Zrovna je se svým partnerem ve vaně a pijí krev ze svých pohárů.

“Velmi tě miluji Xiao a jsem šťastný, že jsi jedním z nás. Alespoň mi nezemřeš. Jsi pro mě jediný miláčku.” usměje se Wang a políbí svého partnera.

“Jo, ale také miluješ svou sestru a spíš s ní.” odpoví mu žárlivě.

“Ano, to miluji. Jenže ona je má pokrevní rodina a ty jsi můj partner a v tom je velký rozdíl. A ty víš, že jsem bisexuál a občas prostě potřebuji sex se ženou, to je holý fakt, takže i kdybych neměl sestru, byli by to jiné ženy, navíc na stejnou krev nic nemá. Se stejnou krví je to nejlepší. Takto to u našeho druhu prostě chodí. Je to naše přirozenost. My už jsme takoví. Já si toto nevymyslel, že náš druh je takový, ale rozhodně toho nelituji. Jsem hrdý na to co jsem. Původní čistá královská krev. My původní jsme na čistotu krve. Nenávidíme nečistou poskvrněnou krev, jelikož dělají našemu druhu jen ostudu. Ale to neznamená, že tě nemiluji. Miluji tě opravdu hodně a hluboce. A už mě vážně nebaví, ti to stále říkat dokola.” řekne mu krapet otráveně a chladně.

“Já, vím že s tím stejně nic neudělám. Taky tě moc miluji lásko moje. Jsem šťastný, že mám tvé srdce a ty máš to moje. Jsi jediný koho miluji Wangu. A vím, že to víš.” pokusí se o úsměv.

Uchopí jeho penis a začne si prsty hrát se špičkou penisu. Wang vzdychá slastí. Nakonec vylezou z vany a Wang dovnitř jeho zadku vrazí svůj tvrdý penis a začne ho šukat. Přeci jen s muži má sex nejraději, se ženami moc ne, ale to nepočítá svou sestru.
Hýbe svými boky a tvrdě naráží do jeho citlivého místečka. Naprostá euforie a slast. Chvílemi ho škrábe do zad svými nehty do krve, ale hned mu malé rány mizí. Netrvá dlouho a udělá se. Poté tu bílou smetánku, která mu stéká z otvoru, olíže jazykem.
Najednou leží pod ním a cítí jeho chloubu uvnitř svého sexy zadku. Rychle naráží do jeho prostaty. Chvílemi ho Xiao kousne do krku a pije krev z krční tepny svého miláčka. Až se udělá, umyjí se ve vaně od potu a spermatu.

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.