neděle 3. dubna 2022

Umělci (YiZhan)


Zrovna sedím na své posteli a kreslím si do sešitu osobu, kterou miluji nadevše.

***
Ano, tou osobou je můj nejlepší přítel Xiao Zhan. Jenže se mu bojím říci mé city k němu. Není to jednoduché a už vůbec ne, v naší zemi. Navíc mám strach, že kdybych mu řekl co k němu cítím, přišel bych o něj a tak raději tiše trpím. Avšak mučí mě to uvnitř mého nitra. Vždy, když jsem v jeho blízkosti mám pocit, že se mi rozskočí srdce. Avšak jsme si nejbližší, jako bratři, jako rodina. Slzám se chce opět téct mi z očí. Nevím co mám dělat. Mě je dvacet čtyři a jemu třicet. Je o sedm let starší než já, ale mě to vůbec nevadí. Je prostě nejlepší. Známe se přes pět let. Nejvíce nás proslavilo bl drama The Untamed.


Oba dva jsme umělci. Malíři, herci, tanečníci, modelové a zpěváci a Xiao je k tomu fotograf, tak nějak mě velmi rád maluje či fotografuje, což mě velmi těší. A hlavně, když jsme spolu na pódiu, několikrát jsme spolu měli taneční vystoupení, jen mi dva sólo po boku. Oba dva jsme z chlapeckých tanečních skupin, já ze skupiny Uniq a on z X-Nine. Vždy jak se jeden dotýká toho druhého v rytmu hudby, je úžasné.

***
Můj byt je takový akorát. V pokoji mám pohodlnou postel, nábytek z tmavě hnědého dřeva, modrý koberec, světle modré zdi, na zdech fotografie různých motorek, černou lampu u stolu, vedle postele, na okně bílo černý závěs. V obývacím pokoji je černý velký gauč, jídelní stůl v černé barvě, na stole je váza s umělými růžovými růžemi, světle šedé zdi, naproti gauči je na zdi velká televize, podlaha je v hnědé barvě a na zdech obrazy různých krajin, které maloval Xiao a některé z nich já sám. V koupelně mám velkou vanu, na zemi modré kachničky a na zdi černé kachničky, zbytek zdi je bílý, pračka a umyvadlo nad kterým je zrcadlo.

***
Než stihnu dokreslit obrázek tak se ozve můj mobil. Podívám se na obrazovku a je to zrovna Xiao. Rychle si utřu slzy z očí a zvednu hovor.

“Ano?” promluvím.

“Zdar! Můžu se dnes stavit?” ptá se mě.
“Jasně, že můžeš! Ty vždycky jo!” odpovím mu.

“Super! To jsem rád. Tak v šest?” ptá se dál.

“Klidně.” odpovím.

“Skvělé! Tak jo.” a zavěsí.

Nemůžu se na něj dočkat. Jsem jako malé dítě co se těší na novou hračku. Což zní divně.

***V šest večer***

Stihl jsem se rychle umýt a lehce upravit. Chvíli před šestou se ozve zvonek u dveří a já okamžitě rychlostí blesku otevírám dveře mého bytu. Hned ho obejmu.

“Ach, tak rád tě vidím!” pronesu hned co zavřu dveře.

“Však já tebe taky Yibo.”  bože ten jeho sladký úsměv, celkově mě pokaždé dostává do kolen.

Jdeme do obývacího pokoje, kde si Xiao sedne na gauč.

“Co si dáš?” zeptám se ho.

“Nějaké víno.” odpoví mi.

Jeho nejoblíbenější pití tu mám téměř vždy, pro všechny případy. Takže jdu do kuchyně pro flašku a dvě sklínky, poté se vrátím do obýváku, kde si sednu vedle něj. Otevřu novou flašku a každému naliju. Oba se napijeme. Xiao vypije půl skleničky na dva loky.

Zadívá se mi hluboce do očí a nečekaně mě povalí na gauč pod sebe a své rty přitiskne na ty mé. Úplně mi tím vyrazí dech, toto jsem vůbec nečekal avšak nebráním se tomu, toto bylo celé roky v mých tajných představách, propletu naše vlhké jazyky a uslyším z jeho úst tichý sten. Z vlhkého polibku nás oddělí nedostatek kyslíku.

“Miluji tě Yibo.” zašeptá mi do ouška a já zrudnu v obličeji.

“V-vážně?” nic lepšího ze sebe nedokáži vydat.

“Ano, myslím to smrtelně vážně Yibo. Už je to dlouho co jsem se do tebe zamiloval.” a lehce mi zkousne lalůček.

“J-já tebe taky Xiao. Taky už pěkně dlouho, ale bál...” nestihnu dokončit větu a umlčí mě dalším polibkem.

A já se s chutí přidám. Ochutnáváme navzájem své rty, rukou mu zajedu pod černé tričko a začnu hladit jeho svalnatou hruď, pod dotekem ruky cítím jeho tlukot srdce jako bije jako o závod. Je to příjemný pocit. Hlavně ta představa, že jeho srdce tluče pro mě. Že jsem to neviděl už dříve? Možná jsem se jen bál to vidět. Začneme se navzájem svlékat z přebytečné látky až skončíme úplně nazí. Poznáváme svá nahá těla a u toho tiše vzdycháme slastí. Netrvá dlouho a najednou zasedne můj tvrdý rozkrok svým sexy zadečkem. Chvíli čeká než začne hýbat opatrně svým zadečkem na mém tvrdém penisu. Oba dva naráz hlasitě zasténáme vzrušením v euforii. Nejprve na mě jezdí pomalu a postupně zrychluje, jsem tak moc nadržený, že se po pár minutách udělám. On na mě ještě chvíli sedí než vsune svůj tvrdý mohutný penis do mého mokrého otvoru. Lehce syknu bolestí, ale hned na to se mým tělem rozvalí naprosté blaho a slast. Opět chvilku počká a pak se začne pohybovat jako zvíře a mezitím mi líbá krk, po chvilce cítím jak mi dělá na krku cucflek, což se trochu leknu, že to bude moc vidět, pozná to na mě.

“Neboj se, je malý lásko.” a políbí má ústa, opět spojíme naše jazyky.

I on se během chvilky udělá. Padne vedle mě na gauč a oba se vydýcháváme z našeho orgasmu.

“Jsi jen můj Wang Yibo.” pronese stále tiše.

“A ty jen můj Xiao Zhane.” opět se políbíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.