neděle 3. dubna 2022

Když láska zabíjí (YiZhan)


(Xiao Zhanovi je dvacet sedm let, Wang Yibovi dvacet čtyři a Cho Seung-youn dvacet dva, Zhou Yixuan dvacet pět. Zbytek není tolik podstatný.)

Cho Seung-youn a Xiao Zhan jsou nejlepší kamarádi Wang Yiba. Oba dva ho milují aniž by o tom věděl.

Wang Yibo studoval v Koreii a tam poznal právě Seung-youn. Tam vznikla Yibova čínsko-jihokorejská skupina Uniq. Jejich členové jsou Zhou Yixuan, Kim Sung-joo, Li Wenhan, Cho Seung-youn. Během jeho studia v Koreii se Wang a Cho stali nejlepšími kamarády. Chodili spolu do školy. Ti dva byli první členové Uniq.

A Xiao Zhan s Wang Yibem na taneční soutěži v Japonsku. Tam Cho Seung-youn a Wang tančili v páru. Oba dva jsou z Číny avšak Xiao nějakou dobu žil v Japonsku a Wang zase v Koreii. Po nějaké době se oba dva rozhodli vrátit zpět do Číny. Postupem času se začali brát jako bratři.

Cho a Xiao na sebe navzájem žárlí v přítomnosti Yiba, který o ničem nemá páru. Jenže jeho dva nejlepší kamarádi na sobě poznali, že jsou do něj zamilovaní oba. Ani jeden mu své city k němu neřekl. Oba o něj tajně mezi sebou bojují. Chovají se jako malé děti v jeho přítomnosti.

Jenže ani jeden z těch dvou zase neví, že Wang je má raději než nejlepší kamarády. Ovšem je vskutku zmatený. Je roztomilý a má o jeho srdce zájem mnoho dívek. Možná, protože vypadá jako roztomilá dívka. No a sebe temnější žena má slabost pro roztomilost. Ať si to chce přiznat nebo ne. Tím pádem Xiao a Cho žárlí i na davy dívek, kterým dává Wang pozornost. Vždy jen ty vražedné pohledy na davy žen okolo něj.

Rozhodně vážně nenápadné pánové.

Zhan se nakonec také stal členem Uniq. Ano je to tak. Kvůli tomu se Cho a Wang pohádají. Žárlivá scéna jako z pohádky. Horší je, že se poté pokusil o sebevraždu a skončil v nemocnici což Yibo vůbec nechápe co to do jeho nejlepšího kamaráda vjelo. Když se o tom dozvěděl okamžitě jel do nemocnice. Vážně se o něj bojí. Takto ho zažil poprvé spíš to všichni. Nikdo to nechápe až na Zhana, který moc dobře ví co se s ním děje. Kdyby ovšem věděl co se kvůli tomu stane, nikdy by se nestal novým členem. Opravdu. Chtěl mu své city k němu konečně říct, ale očividně není správná doba. Nehodí se to. Je z nich všech nejstarší. Cítí se trochu provinile. Spíš teď bude muset být jeho oporou jako nejlepší přítel. Doprovodil ho do nemocnice, ale na pokoj s ním nejde. Chce mu dát šanci mu jeho city k jeho lásce svěřit prvnímu. Ale když Seung-youn  nevyužije tuto příležitost déle už čekat nebude. Dusí to v sobě moc dlouho a chce to ven. Je jako načasovaná bomba před výbuchem.

“Ty nejdeš se mnou dovnitř?” diví se.

“Přijdu za chvíli. Určitě si máte co říct.” a obejme ho.

Nejraději by ho hned políbil.

“Fakt se oba dva chováte podezřele divně. Co to s vámi sakra je?” je mimo.

“Brzy se dovíš. Alespoň ode mě. Věříš mi? Chtěl jsem ti to říct, ale není vhodná chvíle.” ještě pevněji ho obejme a pohladí jeho blond vlasy.

Komplikace vztahů...

“Fajn. Jo věřím ti.” a políbí jeho rty.

Blonďáček se nám neudržel. Vůbec neřeší divné pohledy lidí kolem nich. Najednou jsou jen oni dva na pár vteřin než vejde dovnitř pokoje kde leží jeho kamarád. Vidí, že je vzhůru což ho těší.

Na rukou má obvazy a je na přístrojích. Je obeznámen s tím co se stalo. Podřezané žíly a větší množství různých léků. Zhou Yixuan ho včas našel a zavolal sanitku. Všichni v Uniq ví co se stalo, někteří mu to dávají za vinu. Slzy a bolest, nevědomost a zmatení.

“Ty jsi přišel?” řekne tiše a překvapený.

“Proč bych neměl přijít? Či mě zde nechceš?” zeptá se blonďák a zavře dveře.

“Jasně, že chci. Tebe vždy.” odpoví mu trochu hlasitěji.

Tak si blonďáček sedne na židli u lůžka kde leží jeho nejlepší kamarád. Nemá slova.

“Proč jsi to udělal?” nevyhnutelná otázka.

“No ehh jak to říct. Miluji tě Wang Yibo už dlouho. Vím, že jsme spolu kdysi měli poměr bez vážného vztahu. Tehdy jsem se do tebe zamiloval. Opravdu hodně. Bál jsem se ti říct pravdu. Ani nevím vlastně proč, když jsme bývali milenci.” přizná se konečně. “A ta hádka... Já žárlil na Zhana. Promiň mi prosím.” dodá smutným tónem.

“Už chápu vaše divné chování. Především, když jste vy dva okolo mě. Promiň kdysi jsem tě miloval, ale když jsem poznal Xiao Zhana veškeré moje pocity a city se smíchaly. Byl jsem delší dobu velmi zmatený sám v sobě, ale nakonec jsem zjistil, že teď miluji Zhana. Avšak ty jsi pro mě dost důležitý a stále k tobě mám hodně silné city. Nechci tě nikdy ztratit, jsi pro mě velmi blízký a drahý. Prosím nedělej znovu takové věci.” odpovídá mu upřímně.

Sice není vhodná chvíle na tyto slova, ale nechce mu lhát a hrát si s jeho city. Tím by to nezlepšil, ale spíš do budoucna zhoršil. Jenže teď se o něj bojí ještě víc. Ovšem tuší, že to nedopadne dobře. A ostatní to budou dávat za vinu právě jemu. Pokus o sebevraždu a tyto informace nedopadnou dobře. Cítí to ve vzduchu. Ale to by cítil snad každý, kdo není úplný debil, že. Ozve se klepání na dveře.

“To je Xiao. Přišel za tebou také. Jen řekl, že si máme o čem promluvit. Teď jeho slova chápu.” pronese.

“Vstup.” řekne a objeví se Xiao Zhan.

“Aho Cho.” zavře za sebou.

Ten se ovšem podívá do očí Wangovi s jistou otázkou.

“Ne ještě o tom neví.” pozná na co se ptá.

Nově příchozí teď sám ucítí úzkost a chuť se zabít aniž by věděl o co jde. Nedává to najevo a usměje, přestože se mu chce plakat. Sice jsou všichni dospělí, ale city jsou city. Láska je láska. Může zničit každého. Dokáže být krásná a kouzelná, ale i velmi bolestivá. Vskutku.

***O čtrnáct dní později***

Wang je celou dobu u Zhana doma. Je psychicky v prdeli. Seung-youn se dle očekávání skutečně zabil a zemřel. Hned po jejich odchodu z nemocnice spáchal sebevraždu. Což Yiba zlomilo. Ani nemohl na jeho pohřeb. Uniq se poté rozpadli. Jediný kdo zůstal po jeho boku je právě Xiao. Těžká deprese. Leží vedle sebe v posteli. Nemůže usnout. Ještě mu neřekl pravdu. Avšak měl by co?

“Musím ti něco říct...” ozve se.

“Povídej.” pobídne ho.

“Kdysi to byl můj milenec a miloval jsem ho jenže jsem mu to nikdy neřekl. V té nemocnici se dozvěděl pravdu, že jsem ho miloval, ale že teď miluji tebe Xiao Zhan.” přiznává se.

Bolestivá skutečnost.

“Taky tě miluji Wang Yibo.” políbí ho.

Začátek nového života.

***O rok později***

Wang Yibo a Xiao Zhan jsou v registrovaném partnerství a žijí spolu v Japonsku. Opustili Čínu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.