pondělí 4. dubna 2022

Informace 2


Zdravím všechny mé čtenáře i ty, kteří jsou zde poprvé. Probíhá zde velká rekonstrukce a změny, snad je to zde přehledné, vše dělám z mobilu několik let nemám počítač, takže nevím jak to vypadá na počítači, ale myslím si, že jsem se za ty všechny roky od mého dětství tu grafiku celkem dobře naučil, jsem samouk, ale baví mě to. Už je zde téměř všechna moje tvorba, kterou tu chci mít. Až na dvě povídky co mám rozepsané a nějaké jednorázovky, nebude tu vše co jsem měl na wattpadu a ano vím, že má starší tvorba je katastrofa, ale jsem líný to opravovat, za poslední dva roky jsem toho napsal fakt moc, takže opravuji jen vybranou tvorbu. Vybrané Jednorázovky budu přidávat postupně, ale ne úplně všechny nejspíše, některé zveřejním jen ve svém blogovém archivu, ale u některých nechci aby byli jen zapomenuty v archivu. Rekonstrukce blogu je téměř hotová, řekl bych. Ještě zde nejsou upraveny všechny rubriky, ale pracuje se na tom. Tak ještě jeden či dva dny a mohla by být úplně hotová, už na tom pracuji pomalu týden, dejme tomu, zhruba... Tak snad se vám u mě na blogu bude líbit a budete rádi číst mou tvorbu. A dá se u mě přihlásit aktuálně do soutěže, kterou najdete v rubrice soutěže.

S pozdravem váš Wangji Lan❤

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.