čtvrtek 31. března 2022

Osamělý 4 Stará bolest

***O rok později***

Sedím na posteli a myslím na svého partnera. Už půl roku o něm nic nevím, bojím se o něj, že se mu něco stalo. Je to možné.
Jsem poměrně zamyšlený.

****
K tomu jsem zjistil, kdo tentokrát stojí za kovem Yin. Je to někdo z klanu Jin. Klan Jin už tehdy po vyvraždění klanu Wen, se začal hned chovat pomalu stejně.
Vlastně stopy vedou k nim. Respektive zjistil jsem, že je to Zixun Jin, ale přijde mi, že nepracuje sám. Hlavně se začal chovat jako Chao Wen.
Někdo musí tahat za nitky ze stínů, dobře skrytý. Ukrytý problém.
Nejde mi je vypátrat všechny. Ale je jisté, že kdosi má kusy Stygianské tygří pečetě, kterou dal/i z nějaké části dohromady.
Nechci další krveprolití... Ale co s tím můžu dělat? Vůbec nic. Jde tomu zabránit? Tehdy nešlo... Minulost, přítomnost, budoucnost... Velmi mě to trápí...


***
Z myšlenek mě vytrhne hlas mého partnera. Otočím se a je to skutečně on.

“Ach, tolik jsem se o tebe bál miláčku.” zvednu se a hned jdu za ním, políbíme se a obejmeme.

Vášnivé líbání.

“Já vím, promiň mi to lásko. Hledal jsem různé informace o tom co se ve světě děje a kdo za tím vším stojí. Nechtěl jsem aby jsi byl také v nebezpečí lásko.” pronese.

Zamračím se.

“A to, že jsem se o tebe půl roku bál, je podle tebe v pohodě?!” řeknu lehce naštvaně. “Mohl jsi mi alespoň něco říct, než jsi na půl roku zmizel Wei Yingu.” dodám rázně.

“Já vím, opravdu se ti omlouvám lásko. Avšak věděl jsem, že kdybych ti to řekl, šel by jsi semnou nebo mě začal hledat a já se bál, že by se ti mohlo také něco stát a to jsem nemohl dopustit.” odpoví smutně.

Jo v tom má pravdu, šel bych s ním nebo za ním, ale sám do toho strkám nos, takže je to jedno, protože jsem taky v nebezpečí tak i tak.

“No v tom nebezpečí jsme stejně oba dva, jelikož to sám vyšetřuji. Kam cesty zavedli tebe?” řeknu už mírnějším tónem hlasu.

“K Su She a tebe?” odpoví mi.

“K němu?! Mě do klanu Jin.” odpovím mu.

“Takže za tím vážně stojí více lidí a hlavně Zixun Jin začal vraždit žáky z různých klanů. Začalo další krveprolití...” dodá smutným hlasem.

“Tušil jsem, že tomu nejde zabránit... Ale...” pronesu a z očí mi začnou téct slzy.

***O tři měsíce později***

Zrovna jsme s Wei Yingem v Lotusovém pilíři, když sem vtrhne Meng Yao.

***
Který je už pár let klanový vůdce klanu Jin. Začal jít cestou jakou šel právě Ruohan Wen a z klanu Jin se stal druhý klan Wen, takže svět opět pohltil teror a smrt. Můj starší bratr je z toho zničený, celé ty roky ho před všemi bránil a zastával se ho, pomáhal mu. Takže je to pro něj vážně velký šok. Avšak díky tomu, je Wei Ying  úplně očištěn, jelikož vyšlo najevo, že za tím vším už tehdy stál zrovna Meng Yao a lidi okolo něj. Hodili vše kdysi na mého milovaného partnera Wei Yinga, ale teď veřejně vylezl ze stínů. A také to byl on kdo tehdy pustil z vězení Xue Yanga. Vedou to vše už od začátku oni čtyři Meng Yao, Zixun Jin, Su She a Xue Yang.
Jsou to zhruba tři roky a sedm měsíců od konce Tažení proti Slunci. Válka a teror klanu Wen trval nějak čtyři roky, takže teror klanu Wen začal zhruba před sedmi lety a sedmi měsíci, skončil před třemi lety a sedmi měsíci, snad to říkám dobře a dává to smysl. Během krveprolití a bojů snad nikdo nepočítal přesně čas, měli jsme úplně jiné starosti. To se vážně nikdo nepoučil?!

***
Meng Yao dá ostrý drát kolem hrdla mého miláčka, tak že má krvavý otisk na krku. Se zděšením v očích na ně hledím. Sotva udělám pár kroků blíže k nim, tak mu více zaryje drát do krku.

Nakonec mu drátem prořízne hrdlo, takže všude stříká jeho krev. Hodí jeho umírající tělo do mé náruče. Začnou mi z očí téct slzy a začnu křičet bolestí. Vzal mi mou jedinou lásku. To na čem mi v životě záleželo nejvíce na světě. Jediná osoba, kterou jsem kdy miloval mi teď umírá v náruči. Přes proud slz pomalu nic nevidím. Svírám ho pevně ve své náruči a jeho krev stříká do mé tváře a na moje tělo, ale já to nevnímám. Něžně políbím ty téměř mrtvé rty, muže kterého nikdy nepřestanu milovat. Velká bolest ze ztráty.

“M-miluji tě W-wangji a na v-vždy bu-du lásko...” promluví téměř neslyšně, přes krvácející hrdlo.

“Já tebe taky Wei Yingu...” řeknu a poté přestane dýchat.

Boje jako by se na chvíli zastavili a pomalu každý hledí směrem k nám.

Meng Yao...!!! Ty...!!!” řeknu naprosto bez emocí v hlase a vražedným pohledem bez známek jakékoliv emoce.

Ten se mi jen směje přímo do obličeje. Vstanu ze země a jdu se svým mečem Bichen rovnou za ním.

“Za to zaplatíš Meng Yao!!!” řeknu ledovým hlasem.

Vražedný pohled....

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.