čtvrtek 31. března 2022

Osamělý 2 Stará láska



“Lan Zhan!” vyruší nás Wei.

“Wei Yingu.” pronesu.

Rozeběhne se za mnou a pevně mě obejme, usmívá se radostí a já taky, že ho konečně znovu vidím. Jsem šťastný už jen z jeho přítomnosti. Miluji ho vážně hodně.

“Potřebuji s tebou mluvit Wei Yingu.” dodám.

“Já s tebou taky Lan Zhan.” vezme mě za ruku a táhne mě bokem abychom měli soukromí.

Přirazí mě ke zdi a políbí mě na ústa a já se přidám. O tomto jsem snil všechny ty roky co se známe. Svými vlhkými polibky ochutnáváme jeden toho druhého. Objímá mě kolem pasu. Užívám si jeho doteky.
“Lan Zhan miluji tě už mnoho let nejvíce na světě.” promluví, když se odtáhne od mých rtů.

“Já tebe taky Wei Yingu jsi celý můj svět, nikoho jiného než tebe nechci ani nemiluji nikoho jiného.” přiznám se konečně, můj starší bratr měl opět pravdu, málokdy se zmýlí, ale několikrát se to stalo, nikdo není neomylný.

“To jsem rád. Jsi jediný koho miluji. Buď jen můj Lan Zhan.” odpoví mi.

“Mile rád budu jen tvůj, ale buď odteď ty můj.” odpovím mu a políbím jeho rty.

“Platí lásko moje.” souhlasí.

“Skvělé.” jsem konečně šťastný úplně.

Začneme se znovu líbat na ústa. Netrvá dlouho a skončíme spolu u něj v pokoji. Tam mě povalí na postel a začne mě svlékat z oblečení, já se přidám a začnu svlékat jeho. Nakonec jsme celí nazí a dotýkáme se jeden toho druhého. Začnu si jazykem hrát s jeho bradavkou a on mi rukou chytne můj tvrdý penis a hraje si se špičkou. Oba dva vzdycháme rozkoší. Já se mu udělám do ruky, to vzrušení nešlo dál vydržet. Jsem stále nadržený. Po chvíli ucítím jeho tvrdý penis uvnitř mého zadku, lehce syknu bolestí.

“Jsi v pohodě?” stará se.

“J-jo jsem....” odpovím mu.

“Vážně? Nechci ti ublížit.” má starostlivý výraz.

“Když řeknu, že jsem, tak jsem.” odpovím a usměji se.

“Lan Zhan, když něco řekne tak to tak je. Říká upřímně pravdu ať je jakákoliv.” řekne a lehce se sladce zasměje. “Dobře, věřím ti.” dodá.

Poté se uvnitř mě začne opatrně hýbat. Já znovu trochu syknu bolestí. V tu chvíli přestane se svými pohyby.

“Pokračuj.” řeknu.

Nenechá se dál pobízet a začne opět hýbat svými sexy boky a tvrdě narážet do mého citlivého místečka. Sténání nás obou se ozývá po pokoji. Mezitím se vášnivě líbáme na ústa svými vlhkými jazyky. Po několika minutách se do mě udělá a já mám opět tvrdý penis, takže během chvilky leží pode mnou a vsunu můj penis dovnitř toho sexy zadku. Také chvíli čekám než začnu tvrdě přirážet do jeho citlivého místa. Líbu jeho krk mezi svými přírazy. Občas ho lehce kousnu do krku, rtu nebo ucha. Líbezně mi sténá do uší. Opravdu nádherná melodie. Celkem rychle se také udělám.
Poté si lehneme vedle sebe a vydýcháváme své orgasmy. Musíme nabrat dech.
Bylo to úžasné, nikdy jsem nezažil nic lepšího.

“To bylo teda něco.” pronese můj partner.

“To tedy ano. Nikdy jsem nezažil nic lepšího.” souhlasím.

“Moc tě miluji.” řekne.

“Já tebe taky.” políbím ho a pohladím jeho dlouhé vlasy.

Ach, jsem tak šťastný, že ho mám a k tomu mě taky miluje. Hřejivý pocit.
Nakonec vedle sebe usneme, nazí a v objetí.

***O týden později***

Už jsem v Lotusovém pilíři týden a musím se vydat na cestu domu do Oblačného zákoutí. Cheng Jiang mě tu moc nechce. Spíš vůbec.

****
Wei Ying je známý jako Patriarcha Yilingu, ale nakonec byl z části přijat zpět do klanu Jiang z Yunmengu. Wei byl jako malé dítě adoptován právě tímto klanem, vychovali ho. Respektive Fengmian Jiang ho přivedl do klanu, ale ten je už po smrti jako většina ze všech klanů, kvůli klanu Wen. Ale tento problém jsme před nějakou dobou tehdy vyřešili.

***
Je ráno a já jsem utopený ve svých myšlenkách.

Můj milovaný Wei Ying sladce spí vedle mě. Ach, je tak sladký a sexy, hlavně jen můj. Vůbec se mi od mého ďáblíka nechce, ale budu muset. Bůh ví kdy ho zase budu moct vidět. Osudy nás všech jsou daleko ve hvězdách.

“Oh, jsi vzhůru.” usměji se a políbím jeho sladká ústa.

“Uhm... Nějak jo.” odpoví mi ještě úplně rozespale.

Zavře oči a spí dál. Nakonec se mi podaří ještě usnout.

***O čtyři hodiny později***

Už je venku světlo a den.

Můj miláček leží vedle mě a díval se jak spím.

“Když spíš jsi vážně roztomilý.” a culí se na mě.

“To spíš ty než já.” lehce se zasměji.

“Tak oba dva.” také se zasměje.

Začneme se vášnivě líbat. Uchopím po chvíli jeho tvrdý penis do své pusy a začnu si vlhkým jazykem hrát se špičkou než ho pojmu do krku a začnu hýbat hlavou nahoru a dolu. Po několika minutách se mi udělá do úst, všechno sperma spolknu, trocha mi teče po bradě, tu si olíznu jazykem. Pak opatrně vsunu svůj penis dovnitř jeho mokrého otvoru až na doraz, začnu hýbat svými boky a prudce narážet do jeho citlivého místečka, krásně mi vzdychá do ucha. Po dvaceti minutách se udělám. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.