čtvrtek 31. března 2022

Informace 1


Tak po dlouhé době můžu říct, že zde budu pravidelně. Blog je v rekonstrukci. Wattpad už seru jelikož mi zničehonic přestali existovat dva účty, takže už budu přidávat povídky jen sem a postupně budu přidávat povídky, které už jsou dávno dokončené, ale byli jen na wattpadu a mám i dvě rozepsané, ale ty přidám jako poslední. Doufám, že zde budu mít alespoň pár čtenářů. A, že mě zde budou číst i moji čtenáři z wattpadu, udělalo by mi to velkou radost. Už zhruba dva roky píšu převážně bl fanfikce a poslední zhruba rok nepíšu pomalu na nic jiného než na The Untamed, MDZS a YiZhan, jen občas píšu něco čistě z mé fantazie. A myslím, si že jsem se za poslední dva roky o hodně zlepšila v psaní. A také tu postupně začnu nově dávat nějaké jednorázové FF co mám na jiném blogu, který je čistě pro mě jako archív za posledních 11 let, ale zatím není dokončený, takže na něm budu pracovat potom. Nejprve roztřídím povídky na díly.  Jinak nedávno jsem o sobě začala opět mluvit v mužském rodě, takže mě tak prosím také oslovujte.


S pozdravem váš Wangji Lan🖤

1 komentář:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.