neděle 19. září 2021

Život není hra 9 Konec natáčení a úspěch (DOKONČENO)


Nastal den kdy se budou natáčet poslední scény. Což je dobrá zpráva. Jsem unavený a vyčerpaný.

***

Zrovna je oběd. Tentokrát opět sedím vedle mého partnera. Jsme jako neruzlučná dvojka. Nenápadně mu sahám na zadek. Nejde tomu odolat. Je až moc sexy a miluji ho nejvíce na světě hned po mých rodičích. Otočí se na mě a usmívá se tím dokonalým úsměvem, který tolik miluji. Taky se na něj usměji. Nenápadně mi sáhne na stehno.

***

No my jsme fakt nenápadný, že? Podle našeho chování to musí poznat snad každý. Ty naše zamilované pohledy, věčné objímání při každé příležitosti, že se po sobě každou chvíli plazíme, saháme si na zadek či stehna nebo se při každé příležitosti držíme za ruce. Naše pravá láska je prostě vidět a my se naše vzájemné city ani nesnažíme skrývat. Ono to ani moc nejde skrýt. Nejde to ovládat. A chceme vůbec? Stejně to jde poznat, že jsme si vskutku velmi blízcí. Sice tvrdíme, že jsme si blízcí jako bratři, ale pravda je úplně někde jinde avšak veřejně to říci nemůžeme. Takže je to takové naše malé tajemství. Každý má alespoň jedno. Tak proč by jsme nemohli my dva? Je to úžasný pocit mít někoho koho tak moc milujeme nebo ne? Aspoň já to takto tedy uvnitř mě cítím. Je to špatně?! Je snad špatné někoho milovat?

***

Po několika hodinách jdeme natáčet poslední scénu. Dojdeme do potřebných kulis.

***

“Wanji všiml jsem si, že jsi poslední dobou dost napjatý.” řekne Liu Haikuan.

“Chtěl bych někoho vzít do Oblačného zákoutí.” odpovím.

“Vzít někoho do Oblačného zákoutí?” zase Liu Haikuan.

“Vzít ho tam a úkryt.” odpovídám. 

“A ty jsi si myslel, že ti to nepovolím?” opět Liu.

***

Práce konečně hotová...

***Během šesti měsíců***

Nikdo z nás nečekal až tak moc velký úspěch dramatu The Untamed. Jsou dvě verze, jedna má 20 dílů to je speciální edice a pak druhá, která má 50 dílů. Od té doby nás chtějí snad všude. Do reklam, časopisů, show a bůh ví čeho všeho. Takže máme mnohem víc práce. Zrovna je srpen a rok 2020. 

***O šest měsíců později***

Se Zhanem jsme partneři rok a jeden měsíc zhruba. Dali jsme se dohromady na začátku natáčení The Untamed kdy jsem mu vyznal lásku. Je to skutečně krásný pocit. Hluboké vzájemné city.

***

Xiao je u mě doma. Sedíme na gauči a sledujeme filmy na notebooku. Mezitím se nám napouští teplá voda do vany. Tento film za chvilku končí, takže to je akorát.

Objímáme se a vášnivě líbáme. Naše nahá těla se dotýkají. Máme oba dva tvrdé penisy a tiše sténáme rozkoší. Film dávno moc nevnímáme jako by opět nic okolo nás neexistovalo.

Užíváme si každou chvíli, kterou máme jen pro sebe. A těch moc není. Tyto chvíle jsou velmi vzácné. Bohužel je to tak. Trochu smutné ne?

Sladké polibky plné lásky a vášně. Po chvíli jdeme do vany kde už je teplá voda. Sedneme si do ní.

“Miluji tě Yibo.” promluví.

“Já tebe taky. Jsi moje všechno.” odpovím mu.

“Nikomu tě nedám. Jsi jen můj.” pronese.

“A ty zase jen můj Zhane. Taky tě nikomu nedám.” řeknu mu.

Objímá mě a hladí po vlasech. Něžně líbá můj krk kde mi udělá cucflek. Rukou si hraje s mým tvrdým penisem. Netrvá dlouho a udělám se mu do ruky. Cítím jeho tvrdý penis. Po chvilce už jsme venku z vany. Opřu se rukama o vanu a vystrčím co nejvíce zadek směrem k němu. Nejprve cítím jeho dva prsty uvnitř mě. Připravuje mě na svůj vpád a já tiše sténám slastí. Vytáhne prsty z mého otvoru a na jeden příraz mi vrazí penis až po kořen do mého zadku. Na první náraz se dotkne mého citlivého místečka. Zaměří se na něj a směřuje své pohyby do toho místa. Naprosté vzrušení. Úžasný pocit, když je uvnitř mého těla. Teď jsou mé vzdechy hlasitější. Nejde to ovládat. Oba dva vydáváme zvuky slasti a euforie. Miluji, když mě tvrdě šuká. Po tak dvaceti minutách se udělá i on. Vzápětí už je opřený o pračku, opatrně dovnitř jeho těla vsunu penis. Pár vteřin čekám. Začnu hýbat svými boky a tvrdě ho mrdám. Narážím do jeho citlivého místečka.

“R-rychleji Yi-booo.” zasténá.

Tak zrychlím tedy tempo svých pohybů boky. Krásně mi sténá, slastné vzdechy rozkoše. Je to nádherný zvuk, když pode mnou tak líbezně sténá. Nakonec se po několika minutách udělám.

“Jsi tak sexy Yibo.” pronese udýchaně.

Já zrudnu v obličeji.

“Ale ty víc.” odpovím mu.

“Ale nene.” odporuje mi.

“Pojďme se umýt.” a začnu napouštět novou vodu do vany. 

Tato už je studená. Netrvá dlouho a máme novou teplou vodu, takže si opět sedneme do vany. Začneme se navzájem umývat. Je to příjemné.

“Koukneme ještě na nějaký film před spaním?” ptá se mě.

“To je dobrý nápad.” odpovím.

“Super.” usměje se na mě.

Úsměv mu oplatím. Eouforické štěstí. Po koupeli se oblékneme do tílka a slipů. Poté odejdeme do pokoje kde pustíme další film na notebooku. Sledujeme ho v objetí. Avšak po chvíli oba dva upadneme do říše snů. Vyčerpání z toho vedra.

***

Ráno se probudíme hned po sobě. Venku je zatažena obloha asi bude bouřka.

“Dobré ráno lásko.” a políbí mě na ústa.

“Každá chvíle s tebou je krásná miláčku.” pohladím ho po vlasech.

Jsme spřízněné duše...

 

2 komentáře:

  1. Krásné zakončení.
    Jinak hezký design blogu. Takový podzimní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji to jsem ráda, že se ti povídka líbí a děkuji podruhé.❤

      Vymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.