úterý 1. června 2021

Život není hra 1 Chvíle volna

Sedím v restauraci a čekám na Xiao Zhana. Jsem tu o něco dříve než je domluvený čas srazu.

***
Mě je dvacet tři let a Xiaovi dvacet devět. Je o sedm let starší než já. Jsme víc než nejlepší přátelé, bereme se jako bratři. Jsme si opravdu moc blízcí a kdo není slepý to pozná. Dva magoři a cvoci, hlavně když jsme pohromadě. Rádi se navzájem provokujeme a škádlíme ať jsme kdekoliv. Často se objímáme nebo chytáme za ruce. Děláme to přirozeně. Nehraně, přestože jsme oba dva herci. Tak toto vážně nehrajeme. Nejde to ovládat. Pro někoho to může působit, že jsme si bližší než jen nejlepší přátelé. Ale, kdo ví? Možná ano aniž bys me si to uvědomovali. Přirozené chování.
Je pro mě vskutku velmi důležitý. Je vtipný, bláznivý, roztomilý, sexy a především mě vždy podpoří nebo podrží nad hladinou, když mi není dobře. Pomůže mi, když potřebuji a je to v jeho silách. Jasně, že občas nemá čas nebo já ne. Také mu jsem oporou dle mých sil. Pouto. V tomto světě poznat někoho takového jako on je zázrak. Někoho tak věrného a upřímného. Někdo kdo vám pomůže a je tu pro vás. Opravdu... A já takovou osobu skutečně mám a je jí právě Xiao Zhan. A jsem za to rád.

Není ovšem jediný. Mám dva takové blízké kamarády. Tou druhou osobou je Cho Seung-youn, který je z Jižní Koreje a naší k-pop skupiny. Já a Xiao jsme z Číny. Známé osobnosti.

***
“Už jsi tu Yibo.” vyruší mě z myšlenek.

“Jo jsem. Rád tě vidím Xiao.” usměji se na něj.

“Já tebe taky.” sedne si vedle mě.

“A jak se máš?” zajímá ho hned.

“Dobře, když tě zase vidím. A co ty?” odpovím.

“Ale jo celkem fajn jen mám teď dost práce.” odpoví.

“To já taky.” řeknu.

“Ty teď jsi v natáčení Gank Your Heart, že?” ptá se.

“Ano roli Ji Xiangkong.” odpovím mu.

“S Wang Zixuan v hlavní roli co?” pokračuje.

“A co ty? Ty teď natáčíš Joy of Life, co?” pronesu.

“Jo natáčení je téměř u konce.” lehce se sladce zasměje. “Role Yan Bingyun.” dodá.

“U mě se taky blíží ke konci.” usměji se na něj.

“Pak budeme mít snad chvíli volna.” a napije se vína.

“Chtělo by to na chvíli odpočinek.” taky se napiji.

Netrvá dlouho a číšník přinese jídlo, které jsem nám objednal. Pustíme se do jídla a k tomu pijeme dobré víno.

***
Vím co má Xiao rád a co ne. Za tu dlouhou dobu co se známe o sobě víme mnoho. Ještě aby ne, když jsme si tak moc blízcí. Silné pouto.

Zrovna je pátek večer a my máme volný víkend během natáčení. Takže si po nějaké době můžeme užít jeden druhého. Dnes bude spát u mě doma. Volného času není mnoho. Těším se až budeme u mě v klidu. V soukromí.

Když je v mé blízkosti mám pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi jak divoce bije. A bývám lehce nervózní. Sám nevím čím to je. Ale cítím, že on je na tom podobně. Hlavně to jak se na mě dívá. Ty pohledy do jeho očí.

Neodolám a chytnu ho za ruku, lehce si olíznu spodní ret. Začne se trochu červenat. Zkousne si spodní ret a usměje se na mě svým sladkým úsměvem. Ten jas těch jeho očí. Můžu se v nich utopit. Jako by jsme, přestali vnímat okolí a byly jsme jen my. Jako by čas neexistoval a existoval jen tento moment. Užívám si ho.

Vytrhnutí zpět do reality. Objeví se číšník.

“Dáte si ještě něco?” zajímá číšníka.

“Ne, budeme platit.” odpoví mu Xiao bez přemýšlení.

“Dobře.” odpoví a zmizí.

***O hodinu později***

Už jsme dorazili ke mě domů. Převlékneme se do pohodlného domácího oblečení.

Poté si sedneme na gauč a pustím televizi. Konečně relax.

Lehnu si do objetí Zhana a podívám se na mobil. Xiao začne dělat společné selfie. Často se spolu fotíme kdekoli. Taky udělám pár společných fotek.

Ležím opřený o jeho hruď. Slyším tlukot srdce v jeho hrudi. Napadne mě, komu tak může patřit?

Na co myslím??!!

No párkrát jsem nad tím přemýšlel avšak nevím vůbec proč vlastně. Jsem z toho zmatený. Líbí se mi a přitahuje mě. Hlavně, když zrovna tančí. To je vskutku sexy pohled. Jak se hýbe v rytmu hudby. Jeho pohyby jsou sexy a tělo taky. Přitažlivý muž.

“Jsi v pohodě Yibo?” promluví najednou.

“J-jo jsem...” prohodím.

Má zkoumavý pohled. Nevím co mu říct. To, že myslím na to jak je sexy?!

“Jsi roztomilý, víš o tom?” překvapí mě.

“ Snažím se.” úsměv.

Udělám si větší pohodlí. Pohladí mě po hlavě. Miluji jeho letmé doteky. Je to příjemné a uklidňující pocit mít ho po boku. Vážím si ho skutečně hodně. Co bych bez něj dělal? Bylo by mi dost špatně. Doufám, že ho nikdy neztratím. Chytne mou ruku. Mé tělo se zachvěje, když se mě dotkne. Úžasný pocit.

“Mám tě moc rád Yibo.” řekne mi.

“To já tebe taky. Ani nevíš jak moc.” pohladím jeho ruku.

Moje srdce se může zbláznit. Nechápu to.

“Jdu do vany.” oznámím mu a zvednu se.

Napustím teplou vodu do vany a lehnu si do ní. Zavřu oči.

“Jsi víc sexy než jsem si myslel Yibo.” ozve se.

“Ty úchyle!” rád mě provokuje.

Není to poprvé co toto udělal jen pokaždé má jinou poznámku a já jinou odpověď. Je to něco jako naše hra. Poměrně divná hra, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.