úterý 1. června 2021

Na dně 4 Soukromí a fanoušci


***O rok později***

S Xianem jsme partneři už rok a půl. Ze začátku to bylo těžší, ale zvykli jsme si. Zatím jsme o našem partnerském vztahu nikomu neřekli. Možná je to tak lepší.

Už nějakou dobu žijeme společně v bytě v Pekingu. Nakonec máme společnou domácnost. A taky proč by ne? Sice to ostatním přišlo divné, ale proč by "nejlepší kamarádi" nemohli žít společně? K tomu v tak přelidněné zemi??
***
Jasně, že se to rozkřiklo, ale kupodivu se tato informace prakticky nikam nedostala. Respektive jsme si to nepřáli. Nepotřebujeme aby nás kvůli tomu otravovali davy našich fanoušků, kteří nás i tak sledují, když mají příležitost. Také nás rádi fotí či natáčí ať jsme kdekoliv. Sice naše fanoušky vážně milujeme avšak dokáží být horší než novináři a podobný. No a my ani nemusíme vůbec nic říkat, protože po celém internetu jsou fanarty kde nás naši fanoušci dávají dohromady jako partnery a také je plný internet gay fanfikcí na nás dva, v různých jazycích, kde nás fanoušci opět dávají dohromady. Či různých fan videí z rozhovorů, show, seriálu The Untamed a jiných věcí. Jsou dvě strany fanoušků, jedni, kteří nás dávají dohromady a druhá strana zase vyvrací možnost našeho partnerského vztahu. Rádi se mezi sebou hádají kdo z nich má pravdu. Ale to se nikdy nedozví.

Jsme idoly a tváře Číny. Po úspěšnosti seriálu The Untamed jsme začali být velmi žádaní do dramat, filmů, reklam, show a je toho více. Díky tomuto seriálu se o nás dozvěděl celý svět. O naší existenci. Máme teď mnoho fanoušků po celém světě. Jsme milováni. Ovšem díky našim fanouškům jsme měli několik problémů a nepříjemností.

Také nás rádi pronásledují paparazzi do bulváru, kde píšou občas úplné blbosti, co je zrovna napadne aby byli zajímaví. Ale to se dá čekat, když jsme tak slavní muži, že?

Není tak jednoduché být slavný jak se může na první pohled zdát. Za prvé stojí to mnoho tvrdé práce a času, ne každému se podaří vybojovat si své místo a úspěšnost. Některým se to povede jen díky vysokému postavení ve společnosti například rodičů, příbuzných, přátel, kteří buď mají sami vysoké postavení nebo mají své kontakty. A za druhé stojí to většinu vašeho soukromí, protože vás poté sledují davy lidí, kteří vás nenechají chvíli v klidu a pronásledují vás pomalu na každém kroku.

Jsou chvíle, kdy nenávidím svou slávu. A můj partner Xiao je na tom téměř stejně. To, že se navenek často usmíváme, neznamená, že to tak hned musíme skutečně cítit. Občas nás to vážně sere a vytáčí. Přesně tak...

***
A my nemáme moc času, protože každou chvíli jsme na natáčení. A nejen to. Já jezdím motocyklové závody, jsem taneční lektor a k tomu dobrovolný hasič. Občas mám vystoupení s mou skupinou UNIQ a nebo různé taneční vystoupení. Takže mám vážně nabitý program téměř pořád.

A můj partner je zase profesionální fotograf, malíř a má také svou skupinu X-Nine. Takže často nabitý program jako u mě. A má post velvyslance.

***O tři měsíce později***

Právě teď jsme v Koreji na hotelu. Za pár dní budu mít vystoupení s mou k-pop skupinou UNIQ. V hotelu mám společný pokoj s mým partnerem a ne se skupinou. Už si na to zvykli, že nemívám pokoj s nimi. Něco dávno tuší, ale neví to jistě. Avšak Xiao také občas nemá čas, když mám nějaké vystoupení a podobně. V těchto situacích jsem na pokoji se skupinou. Kdysi jsem studoval v Koreji. Tady je to s LGBT komunitou podobně jako u nás v Číně.

***
Ležíme vedle sebe v posteli. Naše nahá svalnatá těla se navzájem dotýkají. Něžné a vášnivé líbání. Naše vlhké jazyky se proplétají mezi sebou. Cítím jeho tvrdý penis jak se otírá o ten můj. Svými dvěma prsty si hraje uvnitř mého vlhkého otvoru a naráží do mé prostaty. Netrvá dlouho a vrazí svůj dokonalý velký penis do mého zadku. Chvíli čeká než se začne hýbat vevnitř mého zadečku. Koulema pleská o mé půlky. Rukou si hraje s mým tvrdým penisem. Honí mi ho v rytmu svých přírazů do mé prostaty. Naprosté blaho. Pohybuje boky jako sám ďábel. Jen přidat rohy. Miluji, když mě takto tvrdě, vášnivě šuká. Vystříkáme se hned po sobě. Já jemu do ruky. Sperma mi vytéká ze zadku a teče mi po stehnech. Ucítím ten vlhký jazyk jak olizuje můj vstup. To mě začne vzrušovat a moje velká chlouba se opět staví do pozoru jako svíčka. Nevydržím to vzrušení a už leží pode mnou s nohama od sebe. V tu chvíli mu vsunu můj penis do jeho mokrého otvoru až po kořen. Také počkám krátkou dobu než začnu hýbat mými boky a tvrdě mrdat mého partnera, kterého tak moc miluji. Mezitím se vášnivě líbáme. Jsem tak moc vzrušený, že to dlouho nevydržím a udělám se. Dvakrát po sobě. Úleva...

Vedle sebe ležíme a odpočíváme. Musíme se vydýchat ze žhavého sexu. Naše těla jsou ulepená od potu a spermatu.

“Miluji tě lásko moje. Jsi jen můj.” řekne a políbí mě.

“Taky tě miluji miláčku. A ty jsi zase jen můj. Nikomu tě nedám.” odpovím mu a usměji se štěstím.

“Já bych tě láskou snědl. Jsi tak sladký a roztomilý Yibo.” začnu se červenat.

“Ne to ty jsi k sežrání Zhane.” pohladím tu nádhernou tvář a políbím ty úžasné, sladké rty.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.