pátek 18. června 2021

Láska je Láska 2 Jen můj. Nesahat!


“Vážně se mi to líbí. Jsi prostě šikovný Yibo.” pohladí mě po tváři.

“Děkuji. Odteď jsi jen můj Xiao. Nikomu tě nedám.” znovu ho políbím.

Poté se zvednu z podlahy a sednu si ke stolu, kde je připravená večeře.

“Dobrou chuť.” popřeji mu.

“Tobě taky dobrou chuť.” usměje se na mě.

Pustíme se do jídla, které už je skoro studené. Tak trochu jsme na něj zapomněli.
***
A tak začíná náš utajovaný partnerský vztah. Skrytý před veřejností. Před světem. Avšak už dávno se chováme jako pár a ne jen jako nejlepší přátelé. Jen jsme si své city řekli až teď po několika letech. Lepší někdy než nikdy jak říkám já. Sladká pravá láska. Nakonec mě vážně také miluje. Jsem nejšťastnější muž na světě. O tomto jsem tajně snil celé ty roky a teď to začíná být skutečností. Jsem tak moc šťastný.

***
Přijdou za námi moje dvě kočky. Xia a Qi. Začnou mezi námi pobíhat a Xia mi skočí na stehno, začne se semnou mazlit. Naštěstí už jsme stihli sníst večeři. Xiao uklidí nádobí ze stolu a dá ho do myčky.

Je tak nádherný a sexy. Vstanu a obejmu ho kolem pasu. Otočí se na mě a dotkne se svými ústy těch mých. Ty jeho překrásné oči hledí do mých. Srdce v hrudi mi tluče jako o závod. Vezme mě za ruku a vede mě do obývacího pokoje. Tam mě posadí na gauč. Začne se hrabat v jednom ze svých zavazadel. Po chvíli se otočí zpět na mě a do ruky mi vloží stříbrný prsten.

“Taky pro tebe něco mám lásko.” usměje se na mě svým kouzelným úsměvem.

Ukáže mi, že ten samý prsten má na ruce.

“Ten je nádherný. Děkuji.” úsměv mu oplatím.

Budu ho nosit na krku. Jako by to věděl dopředu, podá mi ještě stříbrný řetízek. Dám na něj prsten, který mi pak zapne na krku. Vážně mě zná.

“Jsi jen můj.” dodám.

“A ty zase jen můj Yibo.” pohladí mě po vlasech.

Můj sen se splnil. Nevěřil jsem tomu, že by to mohla být pravda. Ale kdo by na mém místě ano? To bych rád věděl kdo by tomu věřil. Celkem zajímavá myšlenka. Tak moc ho miluji a tak dlouhou dobu.

A ještě mi podá plyšového medvídka se srdcem. Miluji plyšové medvídky a zvířata.

“Awww. Ten je sladký.” pronesu.

“Tak jako ty.” šibalský úsměv.

Začneme se vášnivě líbat. Netrvá dlouho a oblečení je všude možně po místnosti. Polibky krouží po mé nahé hrudi směrem dolů. Pomalu se dostane až do mého rozkroku. Tam chvíli čeká než vezme můj tvrdý penis do svých úst až po kořen. Z mých úst se ozve tichý sten. Vlhkým jazykem krouží po špičce žaludu než mi ho začne kouřit. Své dva prsty vsune do mého mokrého úzkého otvoru. Po chvíli najde moje citlivé místečko. Přestane mě kouřit a položí mě pod sebe. Dám nohy nahoru a on pomalu a opatrně vniká dovnitř mého těla svým velkým penisem až po kořen. Tam čeká než si zvyknu na jeho velikost. Jsem tak moc nadržený.

“Už m-můžeš...” zavzdychám toužebně.

“Opravdu? Nechci ti ublížit.” řekne starostlivě.

“Ano...” odpovím jistě.

Nenechá se více pobízet a začne hýbat svými sexy boky. Zprvu uvnitř mě jezdí pomaleji než prudce zrychlí. Tvrdě naráží do mého citlivého místečka a z mých úst se ozývají hlasité vzdechy rozkoše. Na chvíli zastaví a políbí mé rty. A já se přidám. Vášnivé a dravé polibky. Najednou si uvědomím, že jsem moc hlasitý na to, že máme mít tajný vztah a je pozdě večer, takže si přes ústa dám kousek deky. Jemu to hned dojde a kývne hlavou na souhlas. Opět mě začíná dál šukat. A já vzdychám do deky. Snažím se tlumit hlasité sténání naprostou euforií. Celé mé tělo brní naprostým vzrušením. Každý nerv v mém těle. Úžasné pocity. Ozývá se čvachtání a pleskání jak mě prudce a vášnivě šuká do zadku. Po zhruba dvaceti minutách vybuchne dovnitř mě velkou dávku spermatu, které mi vytéká ven. Hned na to ho přetočím a on si klekne na čtyři. Hezky vystrčí zadeček pořádně ke mě.

“Pojď hezky do mě...” řekne škádlivým tónem hlasu.

Jen co to dořekne mu ho vrazím na první příraz celý dovnitř té sexy prdelky. Také chvíli počkám než se začnu hýbat vevnitř jeho boží prdele. Ozve se hlasité zavzdychání podle toho poznám, že jsem našel jeho citlivé místečko. Zaměřím se tedy na něj. Rychle a plný vášně ho mrdám jako divoké zvíře. Proud adrenalinu mi proudí v těle. Jsem tak moc nadržený. Konečně se ho můžu dotýkat. A nejen to. Můžu ho šukat. Jak já ho miluji.

“M-miluji tě Yibooo...” snaží se být potichu.

“Já tebe taky...” odpovím udýchaně.

Položí si obličej do polštáře aby tlumil sténání a vzdychání naprosté euforie a slasti. Po tak patnácti minutách se dvakrát po sobě vystříkám i já. Padneme vedle sebe a vydýcháváme se. Byl to vášnivý a intenzivní sex. Ležíme vedle sebe a naše těla jsou od potu a spermatu.

Musím rozdýchat co se právě stalo. Toto bylo v mých nejtajnějších snech. A teď je to realitou. Pocit největšího štěstí a rozkoše. Ještě teď se celé mé tělo klepe z toho vzrušení a slasti.

“Ach, tohle bylo naprosto úžasné...” vydechne Xiao.

“Ano to tedy bylo. Nejlepší věc co jsem kdy zažil.” souhlasím s ním.

“U mě taky.” odpoví.

“Pojďme se umýt.” navrhnu.

“Dobrý nápad.” souhlasí a opět mě políbí.

Po koupely jdeme oba dva spát. Brzy ráno vstáváme a jedeme na letiště. Zítra nás čeká cesta do Japonska na dovolenou. Máme rezervaci malého domečku od města. Chceme mít klid už jen z toho důvodu, že jsme známí snad po celém světě. Jsme známé celebrity.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.