sobota 1. května 2021

Spolubydlící 1 -7 Pod hvězdami


Wang Yibo dostal od svých přátel plyšového medvídka, černé sako, růžovou mikinu, černo bílou košili s krátkým rukávem na léto, černé tříčtvrteční kalhoty, bl knihy, růžovou deku s černými srdci... Dostal toho víc přeci jen je ve své partě dost milován. Alespoň někde nejsou odsouzeni společností. 

Blbnou ve vodě v rybníku. Užívají si volno. Všichni jsou věrní přátelé, kteří se navzájem podporují což se v dnešní době nevidí. Pevná pouta.

Xiao se motá kolem Wanga. Všímají si převážně jen sebe než okolí. Jiskří to mezi nimi už dlouho. Vlastně od první chvíle co se poprvé viděli. Znají se pomalu rok a za tu dobu se vskutku dost sblížili. Přestože je Wang zadaný jeho city patří někomu jinému. Jenže to už je život. Vztahy jsou komplikované.
***O týden později***

Wang a Xiao jsou už v Číně. Jejich rodiče už se seznámili. Dovolili jim jet samotné na chatu rodiny Zhana. Ale až po vystoupení Uniq to dá logiku. Nemohou se dočkat až budou spolu sami. Neodolatelná touha jeden po druhém. Zhan si sám uvědomuje své city k Yibovi, ale ví, že má partnera avšak neví jak dlouho se dokáže držet zpět. Celou dobu se drží zpět, ale už to nevydržel a nadhodil aby spolu odjeli někam pryč jen oni dva. Sám byl děvkař ovšem jen do doby než se v jeho životě objevil právě Wang Yibo. Také jen sex na jednu noc a poté běž do prdele o dům dál. Jsou si velmi podobní víc než si myslí. Přitahují se jako magnety. Jsou stejní a zároveň úplně odlišní. Jenže neví co k sobě navzájem doopravdy cítí. Jiskry mezi nimi jsou tak silné, že by založili oheň. Oba dva mají velmi dobré srdce a rádi pomáhají ostatním. Nemají život růžový jak se může zdát. Sice jejich rodiny mají trochu víc peněz než většina obyvatel Číny. Nevypadá to tak, ale je tam velká bída a chudoba. Když se jim povede mít dobrou kariéru mohli by tím pomoci svým rodinám. Čína je vskutku přelidněná. A ve vesnicích třeba nikdy neviděli výtah tak to je. Depresivní... Psycho... Většina lidí tam musí celkem trpět... Docela jich lituji...

Dnes bude vystoupení Uniq v Číně. Už jsou zde všichni členové. Velmi se těší. Fakt. I sestry Kayame a Hikari jsou tu. Cestovali až z Japonska. Byli pozvané jako VIP fanynky tak jako Xiao Zhan. A ještě Boun a Prem z Thajska. Jediných pět kdo mají vstup zadarmo. Jako blízcí přátelé. Což A ještě Boun a Prem z Thajska. Jediných pět kdo mají vstup zadarmo. Jako blízcí přátelé. Což je výhoda. O tomto se ostatním může jen zdát. Začínají být milováni okolím. Jejich parta je dost podporuje a fandí jim. Celkově začátek kariéry. Jsou mladí a mají velký talent. To je dobře.

***O pět dní později***

Konečně dorazili na chatu a jsou sami. Teď je nikdo nebude rušit. Dočkali se a už mají vybalené věci. Vybrali si jeden větší pokoj, ve kterém budou společně. Jsou zde dvě postele, které dají k sobě, takže si vytvoří manželskou postel. Kupodivu tu je menší vana kam se nějak vejdou dva lidi. Je tu svatý klid a je to tu útulné. Je večer.

“Tak jak se ti tu líbí?” zajímá se Xiao.

“Je to tu nádherné.” odpoví Wang.

“To jsem velmi rád brouku.” červená se jako čili paprička.

Wang se neudrží a políbí ty úžasné rty. Teď může. V tuto chvíli se cítí po dlouhé době volný. Jenže kdyby ho měl tak jeho by nepodvedl. Jelikož se do něj vskutku hodně zamiloval a netouží po nikom jiném. Už delší dobu nechce nikoho jiného než jeho. Bojí se mu říct, že ho miluje. Jenže to oni oba se bojí svěřit své city tomu druhému. To, že jsou do sebe zamilovaní by neviděl jen slepý. Vždy jim rychle buší srdce. Na letní obloze noci září hvězdy. Stojí na terase pod hvězdami a něžně se líbají. Nádherný pohled a tajemná romantika.

“A já jsem rád, že jsi mi to vůbec nabídl. Je super být s tebou sám pryč od lidí. Jen my dva a nikdo jiný kdo by rušil.” sladce se usměje a znovu ho políbí.

“Wang Yibo?” ozve se.

“Ano?” odpoví.

“Miluji tě Wang Yibo. Jsi má první pravá láska.” vypadne z něj najednou.

“Já tebe taky Xiao Zhan. A také jsi má první láska.” přizná se.

Vyznání pod hvězdami.

“Ty jsi toho Cho nikdy nemiloval, že? Máš ho dost rád a je pro tebe moc blízký, ale láska to nebyla co?” nedá mu to.

“Bohužel, ale máš pravdu. Nikdy jsem mu to ani neřekl, že ho miluji jen je pro mě blízký, ale nevím jestli je to přímo láska. Řekl jsem mu, že můžeme tedy zkusit partnerský vztah a tak jsme ho zkusili. Navíc něco se rozhodlo mi přivést do cesty tebe a jsem za to moc rád.” přiznává.

“Z jedné strany je mi ho celkem líto, ale zase mě těší, že mě také miluješ lásko. Chci být jen tvůj.” nádherný úsměv.

“A já zase jen tvůj, ale zatím patřím Cho. Až vyřídím tento vztah až poté budu moci být čistě a jen tvůj, to ty víš.” úsměv mu lehce zklesne. “Nerozešel jsem se s ním, protože jsem nevěděl zda-li ke mě cítíš to samé jako já k tobě a nechtěl jsem mu zbytečně ublížit.” dodá.

“Jo to fakt chápu.” souhlasí.

“A měl jsem strach z odmítnutí nejspíše.” zuby si zkousne spodní ret.

“To taky chápu, protože já se toho bál taktéž.” stiskne svými zuby spodní ret.

“No, ale něco jsem mu výrazně naznačil na našem vystoupení Uniq. Řekl mi, že něco takového tušil poměrně dlouho aniž bych mu to řekl přímo, poznal co a jak myslím. Nebyl nadšený, ale přál mi mnoho štěstí jako by vše věděl dopředu. Nebylo by to poprvé, netuším jak on to dělá.” teď se trochu zasměje.

Boží kouzelná noc plná hvězd a dva zamilovaní mladíci pod nimi...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.