sobota 1. května 2021

Spolubydlící 1 - 2 Můžeme to zkusit



***O tři měsíce později***

Celá parta je v gay klubu tedy až na Cho Seung-youn, o kterém neví že je gay.

Takže před ním stále tají svou sexuální orientaci. To dává smysl.

Všichni čtyři spolu tančí.

Už ví, že Wang Yibo umí dokonale tančit, protože se to učí od malého dítěte.

Ani si Yibo nevšiml, že se v klubu objevil právě Cho.

Rozhodl se to poprvé zkusit. Konečně dostal odvahu jít mezi gaye. To, že je gay si přiznal už dávno. Jenže neměl doteď odvahu aby to někdo věděl. Ano, bál se jít i mezi vlastní. Sedí v rohu místnosti a pozoruje svou lásku. Všimne si, že Wang se baví se třemi mladíky. Lehká žárlivost. Víc začne žárlit, když uvidí jak se s jedním z nich líbá. Ani neví, že už s několika muži spal avšak nezávazně. Alespoň teď ví, že je Wang skutečně gay, takže by mohl mít šanci. Rozhodně větší než kdyby byl heterosexuální. Už před ním může odkrýt svou sexuální orientaci. Tiše ho pozoruje. Vidí, že se skvěle baví a směje se. Působí šťastně. Jenže o jeho přítomnosti neví. Má chuť se vypařit někam pryč. Prostě zmizet hluboko pod zem. Je mu z toho smutno. Najednou se mu chce plakat. Slzy...
Všimne si ho sedmnáctiletý mládenec s krátkým hnědými vlasy. Chvíli ho jen sleduje, ale nedá mu to a jde za ním. Je mu ho líto.

“Ahoj. Co se stalo, že brečíš? Jinak já jsem Xiao Zhan.” zeptá se a sedne si vedle něj.

“Já jsem Cho Seung-youn a jsem zamilovaný.” odpoví a ukáže na sladkého blonďáčka v růžové barvě.

Xiao se podívá tím směrem a pochopí, protože je vážně roztomilý. Přitahuje i jeho. Teď žárlí oba dva. Líbí se mu opravdu hodně. Komu by taky ne? Je sladký, přitažlivý...

“Nedivím se ti. Je vážně rozkošný.” mlsně si olízne spodní ret.

“Jenže o mých citech nemá páru. Nikdy jsem mu to neřekl. Jsem tady poprvé. Alespoň teď vím, že je na muže jako já. Ani neví, že jsem tu také. Konečně jsem dostal odvahu a rozhodl se jít do gay klubu a když jsem přišel, uviděl jsem ho zde aniž by jsme se domluvili. Náhodou jsem zjistil, že je tu také. Navíc se s jedním z nich líbal. Což ten pohled byl jako dýka do srdce.” pokračuje.

“Tak mu řekni co k němu cítíš. Když to nezkusíš nebudeš vědět odpověď. Teď nemáš šanci téměř žádnou, ale když mu to řekneš budeš mít alespoň nějakou šanci.” radí mu.

“Jsme nejlepší přátelé. Ale, když ho vidím mezi jinými muži, že se skvěle baví beze mě, dohání mě to k šílenství a depresi.” pláče ještě víc.

“To chápu. Tak jdi za ním ne? Ještě, když se znáte a jste si blízcí. Jen se neboj a běž za svým srdcem.” pobídne ho lehce neochotně.

Nakonec se Cho odhodlá a jde za svou láskou. Dojde k němu a než někdo stihne zareagovat, chytne ho, přitáhne k sobě a divoce ho políbí na ty sladká ústa. Toto chtěl udělat tak moc dlouho. Wang na něj překvapeně hledí a vůbec netuší, která právě bije. Nečekané překvapení. Doslova. Za prvé nevěděl, že je Cho v klubu a za druhé nevěděl, že je gay.

Celkem sladká a vtipná podívaná. Především žárlivé pohledy jeho přátel. Tak nějak po něm touží mnoho lidí, jak žen tak mužů. Je jako magnet všeho okolo něj. Přitahuje mnoho lidí. Nejde ho nemilovat. Zrovna on je někdo kdo si může vybírat ze zástupů zájemců. Také, že této možnosti využívá naplno. Nezávazný sex. Je mladý tak proč si neužívat co? Navíc v Koreii má větší volnost než v Číně. V jeho rodné zemi by mu to asi neprošlo.

Avšak zase ho to těší, že ví o Cho. Už se nemusí před ním skrývat. Celkem ho sralo skrývat svou orientaci před svým nejlepším kamarádem. Ale měl z toho strach. Možná výchova jeho rodné země, ale kdo ví?

“Tohle je můj nejlepší kamarád Cho Seung-youn. Můj spolužák a spolubydlící.” představí ho svým kamarádům. “A toto jsou Zhou Yixuan, Kim Sung-joo, Li Wenhan moji přátelé. Chceme vytvořit novou k-pop skupinu a chtěl jsem v ní mít tebe Cho.” dodá a usmívá se.

“Hodně jsme o tobě slyšeli aneb vítej tedy mezi námi.” přivítá ho Kim.

“Děkuji. Mile rád budu člen té skupiny. Ale teď už musíme jít zpět na kolej.” odpoví.

“Dobře tak zítra tady sraz a domluvíme se?” navrhne Zhou.

“Dobře.” souhlasí Wang.

Tak se všichni rozloučí a Wang s Cho odejdou pryč na kolej.

***Na koleji***

Převléknou se do oblečení na "doma" a jdou si uvařit večeři. Kuře a rýže. Zde v Asii se jí převážně rýže a ostrá jídla, že člověka co není zvyklý by to "zabilo". Ovšem v těchto končinách jsou normální ostrá jídla. Mnoho nemocí a tak podobně. Takže jejich večeře bude pálivá. Jak jinak, že?

Po jídle si lehnou do svých postelí.

“Wangu?” ozve se tiše.

“Ano Cho?” odvětí.

“Miluji tě už delší dobu.” dostal odvahu.

“Vážně?” ptá se ho.

“Ano. Proč bych zrovna tobě měl lhát?” diví se.

“To nevím.” zamyslí se.

“Tak vidíš.” nervózně se usměje.

“Já tě mám hodně rád. Jsi můj nejlepší kamarád a beru tě jako bratra. Jsi vážně krásný a miluji tvou duši. Nevím jestli je to láska nebo ne, ale můžeme zkusit partnerský vztah.” pronese blonďáček.

Aneb zkouška vážného vztahu? Proč by ne?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.