neděle 9. května 2021

Nepochopené 3 ~ Splněné přání (DOKONČENO)


Luciane Shu hledí na krásnou Lili Feliu. 

“Už tě nějakou dobu sleduji Lili. Ach, jsi překrásná.” mluví dál Luciane.

Hned na to rychlostí blesku je u ní a v jejím objetí. Ucítí ostré tesáky na svém krku. Ten samý pocit jako na hřbitově. Teď už ví, že to vážně nebyl sen, ale realita. Je nádherná. Najednou jako by se zastavil čas a byli jen oni dvě. Drží ji v náruči. Nikdy by ji nenapadlo, že si ji nějaký upír najde sám. Natož tak sexy upírka.

Po chvilce ji v náruči vezme bokem aby byli sami jen oni dvě. Nervozita, vzrušení...
“Už delší dobu tě sleduji, ale dala jsem o sobě víc vědět až na tom hřbitově. Kdysi jsem milovala jednu upírku, ale byla zabita lovci. A bohužel nebyla původní jako já. Díky tomu, že mám čistou krev, mohu na slunce. Jmenovala se Ravenia Sonya. Od její smrti jsem se zavřela do úplné samoty v tomto sídle. Avšak nedávno jsem se opět spojila s mým rodem, který je zpět zde. Ano už zase nejsem sama. Jenže to není ono. Potřebuji mít někoho po boku věčnosti. A znovu jsem se dokázala zamilovat a to do tebe Lili. Vybrala jsem si tě jako mou partnerku pro věčnost. A ano jsem lesbička. Buď prosím má, lásko.” řekne ji pravdu o sobě. “Všichni z mého rodu jsou čistokrevný.” dodá.

“Velmi ráda budu tvou partnerkou pro věčnost.” sladce se usměje.

“Tak to jsem vskutku ráda lásko.” své tesáky poté zajedou do její krční tepny, když je téměř mrtvá, rozřízne si zápěstí a podá ji svou krev.

***
Jack si mezitím všimne dvou sexy upírů. Jeden má dlouhé bílé vlasy a druhý dlouhé červené vlasy. Pozorují ho jinak než jako jídlo.

Přitahují ho. Až teď si uvědomí, že ho v životě víc přitahovali muži než ženy. Konečně si to sám přiznal. Zvláštní pocit. Vlastně si v tajných snech představoval sebe a upíry jak s nimi má vášnivý sex a případně i vážný vztah.

Z myšlenek ho vytrhnou dva ostré pocity ve své kůži. Jeden v krční tepně a druhý v tepně na zápěstí. Všimne si těch dvou upírů, kteří teď stojí těsně u něj a pochutnávají si na jeho krvy. Upíří polibky. Vzrušuje ho to. Uvědomí si, že má tvrdý penis jako mramor a stojí mu jako svíčka. Když začne upadat do náruče smrti dostane krev od obou z nich. Vybrali si ho.

***O sto padesát let později***

Všech šest bydlí společně v jednom domě u pláže v Itálii. Musí se každou chvíli stěhovat, protože nestárnou. Bylo by to podezřelé. Ale účesy vlasů si například měnit mohou. Jelikož je slunce nezabije, není to až tak moc podezřelý.

Luciane narostly vlasy, takže je má dlouhé a stále černé a Lili taktéž narostly, ale má je o trochu kratší než její partnerka, do které se nakonec zamilovala. Jsou spolu šťastné. Daran je má stále červené, Ylon aktuálně růžové a Jack fialové, chodí spolu všichni tři. Jediná Tomiya nemá žádnou partnerku a má modré dlouhé vlasy.

Tomiya se jde koupat do moře. Vejde do vln a užívá si pěkný den. Je léto. Naštěstí není upír, ale vlkodlak. Čistokrevné upíry sice slunce nezabije, ale nedělá jim vůbec dobře, takže na něj moc nechodí a vyhýbají se mu.

A tam ve vlnách moře uvidí dokonalou ženu se zelenými vlasy. Na první pohled je rozhodnuto. Musí ji mít. Musí ji zjískat. Dojde k té neznámé ženě. Nejprve ji pozoruje. Ucítí, že tato sexy ženská není člověk. O to víc ji zaujme. Tajemná, nádherná, kouzelná.

“Ahoj. Jak se jmenuješ? Já jsem Arweni Lucius.” promluví a představí se.

“Mé jméno je Tomiya Mayu.” odpoví.

“Ty jsi vlkodlak, že? Já jsem elfka.” nečekané překvapení.

“Ano jsem.” přizná se.

“Jsi vskutku nádherná Tomiyo.” boží úsměv.

“Ale ty víc.” je rudá až za ušima.

***O tři měsíce později***

Lili a Luciane leží vedle sebe v posteli. Něžné a vášnivé upíří polibky. Starší si prsty hraje uvnitř její vagíny a s klitorisem. Ta mezitím líbá ty velká prsa. Občas kousne tesáky do toho úžasného těla. Pramínky krve stékají z jejích bradavek od kousnutí. Slast a euforie. Úžasné a nádherné pocity. Svými vlhkými rozkroky se otírá jedna o druhou. A mokré polibky. Prsa se navzájem dotýkají. Netrvá dlouho a udělají se.

***
Jack klečí na čtyřech v posteli a Daran rychle hýbe svými boky a jeho penis prudce a tvrdě naráží do jeho prostaty. Místností se ozývají zvuky naprosté rozkoše. Ylon mezitím kouří penis Jackovi a mačká mu koule. Návaly vášně proudí jejich těly. Příjemné brnění v tělech z toho velkého vzrušení. Jack nejvíce miluje upíří polibky, takže jich dostává mnoho od svých partnerů. Je inkub, takže mu nevadí mít dva partnery ba naopak. Je to lepší. Po pár minutách se jeho prdelka zaplní velkou dávkou spermatu a hned na to Ylon má plnou pusu dávky spermatu, které mu stéká po bradě. Mlsně si olízne rty. Rádi experimentují. Žádný jejich sex není stejný. K tomu milují bdsm.

***
Arweni s Tomiyou se do sebe zamilovali a začíná společná věčnost. Nakonec i ona našla štěstí. Přibyla k nim do rodiny.

Sladké a vášnivé polibky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.