pondělí 12. dubna 2021

Zakázaná láska 15 ~ Démonovi city, pomsta, vyznání ~ DOKONČENO


Sebastian Michaelis si uvědomil, že je zamilovaný do svého mladého pána. Do hraběte Ciela Phantomhive. Konečně si to přiznal úplně, že je do něj blázen. Jde ho zachránit se dvěma shinigami aby od toho démona byl navždy pokoj.
Pomsta bude sladká. Claude Faustus si to zavařil u více bytostí takže se mu chce pomstít dost bytostí a jeho mladý pán Alois Trancy na tom není o moc lépe. Karma zdarma. Kosa smrti ho může zabít.

“To já také.” přidá se Sebastian.

“To my všichni. Je to arogantní hajzl.” dodá Undertaker.

Temná euforie...
***
Tentokrát jsem vězněn v jiné místnosti než minule. Ti bastardi mě znovu unesli. Alois mě opět znásilňoval a také mučil. Opět nevím jak dlouho zde jsem zavřený. Ale tentokrát alespoň dostávám nějaké jídlo a pití. To abych přežil co nejdéle aby mě mohl déle mučit. Avšak má trvalé následky po zraněních ode mě. Bodnutí mečem do břicha, vypíchnuté oko, rozřízlé tváře a přezezané šlachy u kotníků. Malá pomsta. Hannah se dost pomstil za to, že mi pomohla utéct. Čekal jsem to od něj. Prostě zmrd.

Ach, Sebastiane... Hledáš mě? Cítím, že ano. Jen kvůli naší smlouvě? Už stoprocentně vím, že tě miluji. Sice mám snoubenku, ale ji nemiluji. Ano přesně. Nikoho jiného nechci. Nikoho jiného než tebe Sebastiane. Jsi hluboko v mém srdci. Jen ty.

***
Sebastian a dva shinigami dorazí do sídla Aloise. Vpadnou dovnitř a okamžitě jdou za ním. Vskutku naštvaní. Každý má vlastní důvody. Osobní. Najdou ho v jeho ložnici kde spí. Claude sedí vedle něj u postele.
Hned vstane aby chránil svého pána avšak to se mu nepodaří. Jeho odtáhnou shinigami Undertaker a Grell do mučírny v sídle. Alois zůstává pro Sebastiana. Ten se stihl vzbudit. Paráda...

“C-co? Kde je Claude?!” vůbec nechápe co se děje.

“Moji přátelé se o něj už starají Aloisi.” usměje se chladně černovlasý démon. “A ty mě pěkně dovedeš za mým mladým pánem.” dodá a popadne ho za jeho blond vlasy.

“Cože?! A ne nedovedu ty bastarde Sebastiane!” odpoví mladý hrabě Alois.

V tu chvíli ještě víc zatahá za ty blond vlasy a jeho oči dostanou rudou barvu a chladně psychopaticky se usměje až z něj jde strach.

“Copak jsi to řekl? Zopakuj mi to Aloisi.” řekne bezcitně.

Je vážně naštvaný. Není divu když si konečně přiznal, že svého mladého pána miluje a zemřel by pro něj. Nikdo nebude dál týrat a ubližovat osobě, kterou tak hluboce miluje. Není to jen díky jejich smlouvě. Ano je to tak. Silné démonovi city.

“Říkám, že tě za Cielem nedovedu!” prskne po něm blonďák.

Jenže neví, že Sebastian cítí kde je jeho láska díky smlouvě, ale má chuť si chvíli hrát než si půjde hrát úplně a naplno. Pomsta bude vskutku sladká. Úsměv psychopata.

“Ale ano.” chytí ho pod krkem a nese ho za svým mladým pánem.

Ví kde je. Bude ho pekelně mučit.

***
Undertaker a Grell už si hrají s Claudem. Připoutali ho ke zdi a různými věcmi ho mučí. Už nemá oči, prsty na rukou ani nohou, utrhnuté ucho, vyříznuté rty z tváře a vyříznutý jazyk. Normální věci mu téměř neublíží, takže ho mučí kosou smrti, která může démonovi skutečně ublížit. Pomsta. Když si pořádně dohrají tak mu společně useknou hlavu kosami smrti, takže tohoto démona zabili. Sebastian měl pravdu, že kosa smrti může zabít démona. Naštěstí.

***
Cítím, že se ke mě blíží Sebastian. Ale není sám. Je tu tma a chlad. Uslyším něčí křik. Je to hlas toho arogantního psychouše. Ať se těší na můj hněv. Bastard jeden. Silná, velká nenávist. Těším se až se mi dostane pod ruce. Těš se!

Netrvá dlouho a otevřou se dveře mé "cely". Ve dveřích se objeví můj milovaný démonický komorník. Tak rád ho vidím!

“Sebastiane!” vyhrknu štěstím, když ho uvidím.

“Můj mladý pane.” pokloní se přede mnou s Aloisem na zádech.

“Přede mnou se nemusíš klanět Sebastiane.” usměji se.

“Dobře můj pane.” vstane a sundá mi pouta z rukou a nohou.

Okamžitě políbím ty jeho ďábelské rty. Úžasný pocit.

“A co s ním?” zeptám se.

“Co se nám zlíbí. Je naše hračka můj pane.” odpoví mi.

“To se mi zamlouvá.” ďábelský smích z mého hrdla.

“Tvůj komorník před chvílí zemřel. Naši přátelé se o něj právě postarali. Aloisi Trancy odteď jsi v tom sám.” dodá Sebastian dost chladným hlasem.

Sebastian ho drží aby se nemohl hýbat. Po cestě za mnou vzal několik nožů a různých věcí na hraní. Vezmu si velký nůž a sundám mu kalhoty i trenky a pomalu mu začnu uřezávat jeho koule. Kastrace. Poté mu pomalu uřežu penis, kterým mě znásilňoval. Hned na to mu vypíchnu i druhé oko. Položím nůž a vezmu si meč, kterým mu useknu prsty na rukou. Vyměníme se s mým komorníkem teď ho držím já. On mu mečem odstraní prsty na nohou. Sundáme mu i triko a začneme do jeho těla řezat vším co nám padne pod ruku. Uchopím svíčku, která jediná osvětluje místnost a začnu mu pálit blond vlasy, které začnou hořet. Nakonec je vykuchán zaživa. Jeden orgán po druhém než padne k zemi mrtev.

“Velmi vás miluji můj pane. Teď už to vím. Po nikom jiném netoužím. Miluji vás mladý hrabě Ciele. Buďte prosím jen můj.” vyzná mi lásku můj démon.

“Taky tě velmi miluji Sebastiane. Také po nikom jiném netoužím. Chci jen tebe a nikoho jiného má lásko.” políbím ty úžasná, sladká ústa.

***
Elizabeth Ethel Cordelia Midford je vážně nemocná, ale téměř nikdo to neví. Respektive jen její rodina o tom ví. Její otec Alexis Leon Midford, matka Francis Midford a bratr Edward Midford. Kupodivu to neřekli ani jejímu snoubenci Cielovi. Nechtěla to. Ano opravdu umírá. Není ji pomoci. Brzy zemře. Ví to...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.