úterý 26. ledna 2021

Zakázaná láska 7 ~ Jsem divný?

Konečně náš úkol od královny skončil a vrátili jsme se domů. Je to nezvyk být po skoro týdnu zase doma. 

Moje společnost vydělává mnoho peněz. Vše jsem zdědil po mých mrtvých rodičích. Občas se mi o nich zdá, když spím. Mívám noční můry, ale díky přítomnosti mého komorníka Sebastiana je to lepší.

Občas nám s úkoly od královny pomáhá shinigami Grell Sutcliff. Bývalý partner Sebastiana. Takže se občas objeví v mém sídle. Žárlivost. Ano ta tu je. Nevím proč žárlím. Asi, že Grell měl Sebastiana za partnera a já ne. Sice s ním občas spím, ale nevím jestli ke mě něco cítí. Sám nevím co přesně k němu cítím já. Undertaker neboli Hrobař nám také pomáhá. Avšak přijde mi, že se mě hrobař snaží zjískat pro sebe. Je celkem vlezlý. Dnes má zrovna přijít Grell. To bude zase tedy zajímavé. Navíc on je do Sebastiana stále zamilovaný. Je mi ho možná trochu líto. Avšak z nějakého důvodu jsem rád, že je teď nezadaný. Zajímavé co?
Blíží se oběd a moji sluhové dělají co mají. Umí udělat pěknou neplechu, ale mé sídlo chrání dokonale, když zde nejsem. Což je vskutku perfektní. Navíc se mě každou chvíli někdo snaží zabít. Avšak neúspěšně.

Jedno je jasné. Jsem teplý hrabě Ciel Phantomhive. Jenže o tom nesmí nikdo vědět. Je taková doba, když se to tak vezme. Už teď většina lidí chce mou smrt. Vážně. Povaha lidí je hrozná. Bohužel. Navíc mám snoubenku. Moc nadšený z toho nejsem. Z myšlenek mě vytrhne klepání na dveře.

"Vstup Sebastiane.„ řeknu.

"Jídlo je hotové můj pane.„ pronese jen co vstoupí.

"Kdy se má objevit Grell?„ zajímá mě.

"Ve tři můj pane.„ odpoví mi.

"Dobře.„ odpovím.

A tak jdeme do jídelny. Sice raději jím ve své místnosti, ale Sebastian je Sebastian, že? Dnes má nějakou zvláštní náladu nebo ne? Možná mi to tak jen přijde. Kdo ví co má zase v plánu. Já tedy ne. Mám se bát? Nevím. Vždy vymyslí něco ďábelského. Dokáže překvapit ve chvíli kdy to nečekám. Rád si se mnou hraje. Občas si připadám jako jeho hračka. Jsem jeho pán, ale on je přeci démon. Po obědě chci odpočívat.

"Pojď se mnou Sebastiane.„ dám rozkaz.

Mám chuť na šachy. Moje nejoblíbenější hra. Poslechne mě a jde přede mnou. Už mě zná, takže mu došlo co chci dělat. Často spolu hrajeme tuto hru. Alespoň co se týče společenských her, že? Sexuální hrátky nepočítám k tomuto. Myšlenky.

"Sebastiane připrav šachy. Chci si zahrát.„ řeknu mu.

"Ano můj pane.„ během vteřiny je připraví na stůl.

***Ve tři odpoledne***

Grell přišel na čas. Je přesný jako hodinky. Má na sobě rudé šaty až na zem. Musím uznat, že vypadá sexy. Na nohou má černé boty na podpatku. Rudý kabát. Vážně vypadá jako žena ještě s těmi dlouhými rudými vlasy. A k tomu se tak často obléká. Ovšem já prý také vypadám jako holka. Nevadí mi to.

Je to shinigami, takže mu asi není zima. Kdo ví? Je pravda, že se blíží jaro. Začíná být pomalu tepleji. Je to cítit. A dvojsmysl.

Kdo by řekl, že se mi bude líbit Grell. Ale na Sebastiana nikdo nemá. Jsem divný? Asi jsem. V srdci mám nejvíce jednoho muže ze všech. Mého komorníka.

"Ahoj Grelle.„ pozdravím ho.

"Zdravím tě hrabě Cieli.„ odpoví mi.

A tak se všichni tři vydáme do jedné z mých komnat. Posadím se na židli ke stolu. Hledíme všichni na sebe. Sebastian se šibalsky usměje na nás oba. Ďábelský úsměv.

Po chvíli už Grell leží na stole a Sebastian na něm. Hledí mi do oka. Druhé oko musím skrývat. Nosím přes něj pásku. Mám v něm znak mé smlouvy se Sebastianem. Nikdo z lidí o tom nesmí vědět.

Vlna vzrušení a žárlivosti. Představím si jak spolu máme trojku. Zvrhlé myšlenky. Začnou se přede mnou líbat a svlékat se navzájem. Když jsou oba dva nahý, vrhnou se na mě. Nakonec také skončím bez oblečení. Cítím se jako v jiné dimenzi, jiném vesmíru. Kupodivu neprotestuji. Sám se tomu divím. Ach, Grell je nahý ještě víc sexy. Ale můj komorník víc. Můj penis je tvrdý jako kámen a stojí jako svíčka. Zvláštní pocit.

Můj komorník začne tvrdě šukat toho rudovlasého ďábla. Chvíli jen stojím a sleduji okolí. Vůbec nevím, která bije. Trapná situace. Když se konečně rozhoupu vsunu si penis rudovláska do pusy a začnu si jazykem hrát s jeho žaludem než ho pojmu celý. Pohybuji hlavou dolů a nahoru. Místností se ozývají zvuky naprosté slasti a euforie. Rudovlásek je dvojitě vzrušený, takže se mi po pár minutách vystříká do pusy a hned po něm se udělá Sebík.

Nevydržím ten nátlak a vrazím mému komorníkovi penis do jeho úžasného zadku. Okamžitě se začnu hýbat jako smyslů zbavený. Tak nějak majetnicky a nadřazeně.

Hledím do Grellových očí.
Grellův pohled mluví za vše. Naprostá, čistá žárlivost.

Vrhne se na jeho rty do vášnivých polibků. Líbají se mezitím co tvrdě šukám toho černovlasého ďábelského démona. Kupodivu se udělám zhruba po půl hodině.

Najednou je tu opět ten pocit, že chci svého komorníka jen pro sebe. Ještě větší vlna žárlivosti. Je to jeho bývalý partner tak proč ho šukal přede mnou? Cítí k němu snad stále něco? Nevím co si mám myslet. Bolestné zmatení.

Grellův úd je skvělý avšak na Sebastianův nemá. Ovšem zatím jsem měl v ústech jen dva penisy, takže nemám moc s čím porovnávat.

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.