pátek 15. ledna 2021

Zakázaná láska 6 ~ Opuštěný zámek


***O dva měsíce později***

Ach. Ten Sebastian je vážně moc sexy. Tak nějak už pravidelně spí v mé ložnici a se mnou v posteli. Už to vyžaduji pomalu každou noc. Aby zůstal u mě. Opravdu mě velmi přitahuje můj démonický komorník. Nejde mu odolat. Vůbec ne. Nemohu za to. A je sladký, když spí. Opět jsem se vzbudil vedle něj.

"Dobré ráno. Můj pane. Dnes nám začíná nový úkol od královny, mladý pane.„ pronese jen co se probudí.

"To se mi fakt chce. A co je to tentokrát za úkol?„ zajímá mě.

"Záhadná úmrtí žen v okolí opuštěného zámku Lure. Máme zjistit co za tím stojí a vyřešit situaci.„ odpoví.
"Takže na tom zámku budem očividně nějakou dobu žít.„ řeknu zamyšleně.

"Ano. Můj pane.„ odpovídá mi. "Vše je připravené.„ dodá.

Kupodivu na stole je připravena snídaně a čaj. Jak to ten Sebastian dělá. Démonické schopnosti. Okouzlující, sexy, vášnivý démon. Ďábelský. Během pár vteřin je oblečen a během dalších pár i já. Alespoň s ním budu po nějaké době úplně sám. Což je pozitivní a skvělé. Vezme mě do náruče a posadí ke stolu. Vážně umí skvělá jídla a pití. Vlastně úplně vše co dělá. To by nebyl on, kdyby ne.

"Dobrou chuť můj pane.„ popřeje mi.

"Děkuji.„ odpovím.

Přitáhnu si k sobě a políbím jeho úžasné rty. Vrní jako kočka.

Po jídle a pití přijede pro nás kočár. Zavazadla už jsou v něm. Poté mě opět vezme do náruče a odnese dolů kde mě pod schody postaví na zem. Mé služebnictvo se mi ukloní.

"Přejeme vám hodně štěstí náš pane.„ ozvou se.

Vyjdeme ke kočáru. Otevře mi dveře a já si sednu. Po chvíli už sedí vedle mě a vyrážíme na cestu. Já si položím hlavu do jeho klína a odeberu se zpět do říše snů. Cesta bude celkem dlouhá. Po několika hodinách mě vzbudí Sebastian. Už je celkem tma. Je konec února, takže je stále zima. Snad neumrznu co? Jsem člověk, takže jsem snadno nemocný. Ale naštěstí mám Sebastiana. Kočár právě zastaví. Když se podívám z okénka kočáru, nejsme u žádného opuštěného zámku, ale u nějaké vily. Nechápu to.

"Kde to jsme Sebastiane?„ ptám se ho.

"Půjčil jsem nám tuto malou vilu, jelikož je skutečně mráz a zima. Nechci aby jste byl nemocný, můj pane.„ odpoví mi.

Umí překvapit.

"Aha.„ pronesu jen.

Otevře dveře a vezme mě ve své náruči dovnitř. Hned na to zavazadla odnese do pokoje. Teplo. Řekne něco kočímu, který poté odjede. Odnese mě do pokoje. Netrvá dlouho a objeví se lidé, kteří nás zavolali. Dají nám potřebné informace k našemu úkolu. Lepší než jsem si myslel. Myslel jsem, že budeme v tom opuštěném zámku, že? Už se zde topí a je tu teplo. Před půlnocí vyrážíme na místo. Zatím je čas. Na večeři a přípravu. Zabalil mnoho věcí. Snad tu nebudeme moc dlouho nebo ano? Když na pobyt zařídil takové místo tak čím déle tím líp. Odpočinek od okolního světa, když se to tak vezme.

***V jedenáct večer***

Vycházíme na místo, kolem kterého se dějí úmrtí žen. Když se ocitneme u zámku je zde cítit divná energie. Něco je tu špatně. Každou noc zde zmizí jedna žena po několik měsíců. Vejdeme tedy dovnitř. Prohlédnout vnitřek.

"Je tu zvláštní energie. Cítíš něco divného Sebastiane?„ zajímám se.

"Něco zde je a člověk to není.„ pronese Sebastian zamyšleně.

"Démoni? Shinigami nebo duchové?„ otázka.

"Ani jedno. Pojďme dál.„ navrhne.

Jdeme dolů do podzemní kde najdeme mnoho rakví. Vskutku zajímavé.

"Tak se mi to potvrdilo. Jsou to upíři.„ řekne mi.

"Vypadá to tak, co?„ souhlasím.

"Ale něco je jinak. Ty symboly na zdech a navíc proč jen ženy?„ ozve se.

"To je divné. Máš pravdu.„ záhada.

Po chvíli se ozvou divné zvuky. Zatočí se mi hlava a spadnu na zem. Když se proberu, ležím v posteli ve vile. Je den.

"Už jste vzhůru můj pane. Už jsem si začínal dělat starosti.„ usmívá se na mě.

"Co se stalo?„ divím se.

"Omdlel jste pane.„ odpovídá mi.

"Omdlel? Na jak dlouho?„ nechápu.

"Na skoro dva dny.„ řekne.

"Cože?„ zhrozím se.

"Ano. Pojďte se najíst. Potřebujete energii a sílu.„ pohladí mě po vlasech.

Já ho políbím. Nemohu se nabažit jeho úst. Polibek opětuje. Donese mi jídlo až do postele. Je prostě úžasný. Vážně.

Potom co dojím se na mě vrhne. Respektive mi sundá kalhoty a uchopí můj penis do pusy. Krásně si jazykem hraje s mým žaludem. Umí dokonale kouřit a nejen to. Poté co se jeho pusa zaplní mým spermatem, vnikne dovnitř mého těla svým velkým penisem. Luxusně šuká. Několikrát po sobě se udělá dovnitř mě.

Slast a rozkoš. Tajná vášeň. To co je zakázáno. Ale mě to nevadí. Je v tomto vážně zkušený. Ještě aby ne. Gay démon.

***V půl desáté večer***

Opět mě oblékne do oblečení na ven do mrazu. Musíme dokončit úkol od královny. Bereme si sebou různé potřebné věci. Ano vznikl zde totiž divný kult, který objetuje mladé ženy bůh ví čemu. Na přivolání démonů a upírů, kterým dávají objeti. Ti lidi už Sebastian stihl zabít aby nedělali další potíže třeba jinde. Teď jsou na řadě démoni a upíři.

”Vy můj pane máte na starost ty upíry a já se postarám o démony. Souhlasíte?„ promluví.

”Ano. Souhlasím.„ řeknu.

Mám sebou kůly, česnek a sekeru. Je třeba ty těla poté spálit. Když všechna těla zničím a Sebastian je také hotov tak zapálíme zámek. Věci uvnitř jsou nebezpečné. Fakt jo.

2 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.