pátek 8. ledna 2021

Zakázaná láska 5 ~ Nový rok

Blíží se rok 1845. Je několik dní po vánocích. Dnes je nový rok. Nemám rád tyto svátky. Ale díky mému hlavnímu sluhovi Sebastianovi jsou mé dny příjemnější. Sice vše dělá jen kvůli naší smlouvě a čeká na den kdy si vezme mou duši. Což mě mrzí. Byl bych rád kdyby ke mě skutečně něco cítil. Aby to vše nebylo jen kvůli té smlouvě. Navíc se dnes určitě objeví má snoubenka Elizabeth Ethel Cordelia Midford. Ne vůbec se na ní netěším. Opravdu ne. Jenže se musím chovat slušně jakožto šlechtic. Etiketa a tak dál. Mám svou rodinou firmu. Moji rodiče jsou ovšem mrtví. Od té tragédie se ve mě něco zlomilo. Přestal jsem se smát a usmívat.

Moje první myšlenky hned po probuzení. Sebastian leží vedle mě. Jsem za to rád, že zde je. U mě. Kdysi jsem se k němu nechoval vůbec hezky, ale to se změnilo. Teď toho dost lituji. Skutečně.

"Už jste vzhůru můj pane.„ usměje se na mě a pohladí po vlasech.

"Ano Sebastiane.„ odpovím.


"Hned vám jdu donést snídani a čaj mladý pane.„ pronese.

Políbím jeho rty. Úsměv.

"Dobře.„ řeknu.

Vstane z postele a rychle se obleče do oblečení a zmizí. Po chvíli je zpět se snídaní a čajem. Posadí mě ke stolu a já se pustím do jídla. On mezitím hledá ve skříni oblečení, do kterého mě oblékne.
Vytáhne bílou košili a černo červenou vestičku s černými kalhoty. Když dojím a dopiji tak mě převlékne.

"Jste opravdu sexy a roztomilý můj pane.„ řekne mi.

"Ty taky Sebastiane.„ odpovím mu.

"Děkuji můj pane.„ odpoví.

"Nemáš zač. A koho jsi vlastně pozval?„ zajímá mě.

"To je překvapení můj pane.„ pronese.

"Jak jinak.„ zamumlám si.

"Ale nebojte se vše je už přichystáno. Pokoje i jídlo, pití. Úplně vše hotové.„ řekne.

"Dobrá tedy. Jsi úžasný Sebastiane.„ usměji se na něj.

"Jsem přeci démon.„ jeho klasická odpověď.

***V jedenáct dopoledne***

První kdo se objeví je má snoubenka lady Elizabeth. Ach, bože, že?

"Cieli!„ a vrhne se kolem mého krku.

Začne mě líbat. Já ji ovšem odstrčím.
Hrůza. Avšak musím se chovat slušně. Ale přes noc ji tu nechci.

Po ní se objeví Grell Sutcliff a Undertaker neboli Hrobař. William t. Spears a jeho partner Ronald. Sebastian je odvede do jejich pokojů. Zajímavé.

***Ve dvanáct dopoledne***

Teď přijde princ Soma a jeho sluha Agni. Oba mě hned objímají. Hlavně princ Soma. Ten je můj věrný přítel.

"Ciel Phantomhive! Tak rád tě opět vidím!„ jásá radostně.

"Taky tě velmi rád vidím princi Somo.„ odpovím.

Sebastian je odvede do jejich pokojů.

K tomu přijdou i Pluto a Joker, Snake.
Už nejsou našimi nepřáteli avšak je dobré držet se na pozoru. Sice nechápu co zde ti tři dělají, ale budiž tedy.

"Nebojte se můj pane. Nic se nestane. Jinak bych je nikdy nepozval.„ odpoví na můj výraz.

"Dobrá tedy. Věřím ti Sebastiane.„ řeknu mu.

Lehká nervozita.

"Jsem tu jen pro vás můj pane.„ usmívá se na mě.

Miluji jeho úsměv. Víc a víc si začínám uvědomovat, že k němu cítím mnohem silnější city než jen ke sluhovi. Což je problém v této době. Nejen vztahy stejného pohlaví, ale také vztah pána a sluhy. Nemístné a nepřípustné. Avšak nemohu si pomoci, ale mám hříšné myšlenky o mém sluhovi. Navíc už jsme spolu měli jednou sex, ale to se nikdo nesmí dozvědět. Tajemství.

"Ano, ale jen díky naší smlouvě.„ řeknu smutně. "Stejně to vše děláš jen kvůli té smlouvě. Nezáleží ti na mě. Jen čekáš na mou duši.„ dodám deprimovaně.

"Opravdu si toto myslíte můj pane? Že vše je jen kvůli naší smlouvě? Kdyby to tak bylo už bych si vaší duši vzal dávno můj pane. A těch příležitostí bylo mnoho, nemyslíte?„ odpoví.

Zarazí mě jeho slova. Nečekal jsem to. Tuto odpověď ne.

"Ty ke mě snad něco cítíš?„ nedá mi to.

V jeho výrazu je poznat, že je zaskočen.

"Ano. Cítím můj pane, ale teď není vhodná chvíle se o těchto věcech bavit můj pane. Především zde máte snoubenku, takže tato debata je teď nevhodná. Jdu připravit stůl mladý pane.„ ukloní se přede mnou a zmizí pryč.

***V jedenáct večer***

(Musím uznat, že Sebastian vše připravil dokonale)

Všichni jsou krásně odění. Šťastní a veselí. Všeho je dost pro všechny. Mnoho jídla, pití a alkoholu. Velkolepé a krásné.

William se líbá s Ronaldem. Princ Soma tančí se svým sluhou Agni. A já musím tančit s mou snoubenkou lady Elizabeth. Raději bych tančil se Sebastianem, ale nemohu. Ach, bohužel. Lepí se na mě jako lepidlo. Je mi to nepříjemné. Undertaker tančí s Grellem. Avšak Grell stále sleduje Sebastiana svého bývalého partnera a Hrobař zase pozoruje mě.

Ostatní sedí. A moji sluhové Sebastian,
Mey Rin, Bard, Finnian běhají kolem hostů. Hudba je příjemná. Hosti spokojení což je skvělé.

Já se nenápadně vytratím pryč ze sálu. Nemám moc náladu. Chci být sám. Divím se, že se mi povedlo zmizet. Odejdu do zahrady. Hned po chvíli za mnou přijde Sebastian.

Sotva se ukáže políbím jeho rty. Už to nešlo vydržet. Je mi úplně jedno, že tu mám mnoho hostů. Ale chci s ním být chvíli sám bez ostatních. Bez Elizabeth.

”Měl byste jít pronést přípitek můj pane.„ promluví.

”Pošli poté pryč lady Elizabeth.„ řeknu mu.

”Je to nevhodné můj pane.„ namítne.

”Je to rozkaz Sebastiane.„ řeknu chladně.

”Ano můj pane.„ odpoví nakonec.

A tak tedy jdu pronést přípitek. Ovšem bez nálady. Vejdu zpět dovnitř a do sálu. Vezmu si do ruky sklenku vína.

”Všem přeji šťastný nový rok. Tak tedy přípitek vážení hosté.„ pronesu.

A všichni se napijeme dobrého alkoholu.

 

4 komentáře:

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.