pátek 8. ledna 2021

Zakázaná láska 4 ~ Chybíš mi Sebastiane 2/2

Undertaker sedí na stromě a pozoruje svou lásku. Ciel Phantomhive je osoba, kterou tajně miluje. Chodí sem často. K jeho sídlu. Žárlivost když vidí jak ho Sebastian převléká, přestože jen jako sluha. Ale je po jeho boku. Závidí mu to.

Z přemýšlení ho vytrhne Grell, který se objeví na stromu vedle něj. Oba hledí do oken sídla. Poté na sebe.

"Ty sem také chodíš celkem často, že?„ promluví Grell.

"Ano. Celkem dost. Ty ovšem taky.„ odpoví Undertaker.

Chvíle hrobového ticha.

"Proč sem vlastně chodíš ty?„ zeptá se rudovlasý.

"To je jedno.„ odpoví mu.

"Snad ne kvůli Sebastianovi?„ lekne se trochu.

"Ne kvůli němu ne. Ale takový Ciel Phantomhive. On je dokonalý a sladký.„ přizná nakonec.
"To já stále miluji Sebastiana, ale před třemi lety mě opustil. Rozešel se semnou.„ řekne.

"Láska bolí co?„ jeho hlas zní smutně.

"Ano to tedy bolí. A hodně.„ odpoví mu.

"Já mu nikdy neřekl co k němu skutečně cítím. Jsem shinigami a bojím se lásky. Vážně zajímavé.„ zamyslí se.

"To se ti nedivím. Podívej se jak jsem dopadl já. A to jsem taky shinigami.„ odpoví.

A tak si povídají hodiny.

"No už bych se měl vrátit. Tentokrát jsem v lidském světě delší dobu než normálně.„ dodá.

"Taky bych měl jít.„ souhlasí.

A tak každý jde svou cestou. Zvláštní rozhovor. Pomyslí si. Ale je rád, že si měl s kým promluvit. Navíc s někým kdo je na tom podobně. No to zase ne tak úplně, že? Dorazí do svého pokoje a opět hledí do noci. Na hvězdy a planety.
Leží ve své posteli a cítí se velice osaměle a v depresi. Nejraději by vážně přestal existovat. Chce vrátit čas, ale ví, že to nejde. Ve vzpomínkách.

***Flashback***

Je jaro. On má na sobě temně rudé dlouhé šaty s černými růžemi. Své dlouhé rudé vlasy má v drdolu a v něm černé korále. Černé boty na podpatku a černé návleky na ruce.

Sebastian má na sobě černé kalhoty, bílou košili a černé sako, na kterém má rudou růži.

Jejich ústa se dotýkají v něžných polibcích. Hudba hraje a oni spolu tančí. Nějaký muž hraje na housle, kterého sehnal jeho partner.

Po chvíli odejde pár metrů od něj a podá mu kytici rudých růží.

"Miluji tě Grelle. Jsi jen můj. Nikomu tě nedám lásko.„ říká.

"Ach, Sebastiane. Já tě taky moc miluji. Nechci patřit nikomu jinému než tobě.„ odpoví mu.

Vezme ho do své náruče. Démon si ho nese do jejich pokoje. Tam ho položí na postel a rudé růže skončí na stole. Začne z něj svlékat sexy oděv. Netrvá dlouho a on sám je bez oblečení. Vášeň. Černovlasý démon se vrhne na ten mohutný penis. Tvrdý jako kámen a v pozoru jako svíčka. Jazykem olizuje žalud než ho pojme celý do svých vlhkých úst. Jezdí nahoru a dolů. Trvá jen pár minut a už má plnou pusu jeho spermatu. Velká dávka jelikož mu stéká po bradě. Rozkošné. Ale pokračuje dál. Svými zuby občas kousne do špičky. Vzrušení. Takto mu několikrát vystříká pusu svým spermatem. Miluje ten pohled. Rudovlásek ho povalí pod sebe. Vrazí mu penis do prdele a začne se uvnitř něj divoce pohybovat. Jako divoké zvíře. Dovnitř jeho těla se udělá třikrát po sobě. Hned na to už klečí na čtyřech jako děvka. Cítí ten velký penis uvnitř svého těla. Chytne jeho dlouhé rudé vlasy a škubne s nimi, takže se jeho hlava skoro dotkne zad. Skvělý pohled.

"Jsi moje děvka! Jen moje!„ ozve se ten ďábelské hlas.

"Ano pane. Jsem jen vaše děvka.„ řekne poslušně.

"Tak se mi to líbí!„ pustí jeho rudé vlasy.

Dominance, submisivita. Milují bdsm hrátky. Avšak jelikož nejsou lidé mohou si dovolit větší brutalitu. Násilí, mučení... Láska a vášeň. Bolestivá rozkoš.

Svými dlouhými ostrými nehty ho škrábe do krve na zádech jako kočka. K tomu se chvílemi silně zakousne do krku. Když pustí jeho vlasy začne se rychle a tvrdě hýbat v jeho těle. Jazykem olizuje pramínky krve. Lahodná skvělá krev. Už má na zádech mnoho jizev po jejich divokých hrátkách. Od nehtů, zubů, biče, nožů, žiletek a tak podobně. Příjemně klouže tam a zpět uvnitř té úzké, mokré, vlhké díry. Koule pleskají o jeho zadek. Vybuchne dovnitř velkou dávku spermatu. Vytéká mu ze zadku a stéká po půlkách. Ale mrdá ho dál. Jeho penis je stále plný života. Tvrdě naráží do jeho prostaty. Po pokoji se ozývají hlasité vzdechy, sténání, vytí, zvuky naprosté euforie, slasti. Vystříká jeho prdel pětkrát po sobě.

Zvedne se a odejde do skříně pro obojek, roubík, bičík na koně a pouta.
Poté vyndá křiklavě červené punčochy s otvorem na penis a koule, prdel. Hodí po něm "oblečení". Hned na to si to oblékne. Avšak něco tomu chybí. Takže hledá dál. Nakonec vyhraje černý korzet a červené neko ouška. Dokonalá děvka. Spokojenost.

Kolem krku dá obojek s řetězem, pouta kolem rukou, které připoutá k posteli, do úst černý roubík. Poslušně je na čtyřech. Nohy má od sebe. Uchopí bičík a silně jen šlehne přes záda. Silněji a silněji. Až je má celé od krve. Krvavá kůže se velmi hodí k jeho rudým vlasům. Do zadku mu vrazí vibrační vajíčko, které zapne malým ovladačem. Když je zapnuté začne ho znovu mrdat. Úžasný pocit. Oba dva mají jedno vyvrcholení za druhým...

 

2 komentáře:

  1. Líbí se mi, že jsi sem vložila pasáž, kdy spolu Grellík se Sebikem byli. :) Když jsem četla pasáž s neko ouškama vybavilo se mi tohle: https://i.pinimg.com/originals/9c/74/59/9c745936c89c62ee76eb2962552a6eb0.gif (není to žádná prasárna)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.