pátek 8. ledna 2021

Experiment // 3 ~ Pronásledování


"Jsem Nana. Hledám Lucy. Mohu dál?„ odpoví dívka.

"Já jsem Kouta. Zde..„ je přerušen.

"Má dlouhé temně růžové vlasy, oči do červena a bílé rohy.„ řekne popis.

"To zní jako popis naší Nyuu. Pojďte dál.„ pustí ji dovnitř.

Zajímá ho co jsou vlastně zač. Vejde dovnitř domu. Rozhlíží se kolem sebe až si všimne Lucy.

”To je ona. Toto je Lucy.„ pronese když ji uvidí.

”Kdo je ta holka?„ ptá se Mayu.

”Nevím, ale zná naši Nyuu.„ odpoví ji.

”Mé jméno je Nana. A jsem druh Diclonius jako Lucy. Nejsme lidé. Vznikli jsme z lidských experimentů. Přísně tajné experimenty. Chtěli vytvořit bytosti podobné lidem a tak jsme byli stvořeni my.„ řekne jim.

”Cože?„ prskne najednou Mayu.

”Ano je to tak.„ pronese.

Ukáže jim své vektory.

”A toto není pravá podoba Lucy. Vypadá ve skutečnosti úplně jinak.„ dodá Nana vážně.

V tu chvíli se Lucy vrátí do své pravé podoby. Ukáže jim své vektory. Sourozenci vůbec nechápou co se děje.

”Můj náhradní otec je Kurama a jeho nejlepší kamarád Kakuzawa ho přivedl do ústavu kde se dělají experimenty. Je Diclonius své rohy skrývá pod parukou. Narozdíl od jiných dicloniů však nemá schopnost používat vektory. Pomohl v útěku diclonijce Lucy. Narozdíl od svého otce nechtěl diclonie jen věznit a využívat - chtěl za pomoci Lucy založit novou generaci dicloniů a vyhladit tak současné lidstvo. Po nalezení Lucy (ve stavu Nyuu přišla k němu do školy) si ji vzal k sobě do laboratoře, kde ji chtěl uspat a znásilnit. Injekcí ale uspal jenom Nyuu, skutečná Lucy se probrala a zabila ho. Anna Kakuzawa je jeho manželka.„ mluví dál.

Yuka se nečekaně objeví. Je sestřenicí Kouta a Mayu.

”Je nás mnohem víc. Našeho druhu Kaede, Mariko ta je z nás nejsilnější a já jsem královna. A ostatní nemají ani jména jen čísla. Arakawa je vědkyně.„ promluví Lucy.

”Bando je vojákem ve speciální zásahové jednotce (SAT), která má za úkol zlikvidovat diclonijku Lucy.
Je specializován na boj z dálky – útočí na cíl střelnými zbraněmi.„ dodá Nana.

”Jenže my dvě jsme odtamtud utekli. Nechceme být bytosti pro lidské pokusy a experimenty. Jsme také živé bytosti jako vy. Přestože nejsme lidé máme vlastní mysl a také máme city a emoce jako vy lidé. Ale je jasné, že už nás určitě hledají. Chtějí nás zlikvidovat. I vy nás teď nenávidíte, protože jsme jiní?„ zajímá se Lucy.

*Teď už víte pravdu.„ doplní Nana.

”Já mám Nyuu tedy Lucy rád beru ji jako svou rodinu. Jsem rád, že se objevil někdo kdo řekl pravdu kdo je vlastně naše Nyuu.„ prohlásí Kouta.

”To mě těší, že mě má někdo rád z lidí. Nebojte se vám neublížíme, ale chápu jestli mě teď vyhodíte pryč. Mé vzpomínky se vrátili teprve nedávno. Ale bála jsem se vám říci pravdu poté co jsem si zažívala v laboratoři. Za to se vám omlouvám. Mám vás ráda.„ ozve se Lucy.

”To chápu Nyuu tedy Lucy, že jsi se bála říci pravdu. V laboratoři jsi musela zažívat peklo. Já tě také beru jako člena rodiny. Na ulici tě nevyhodíme.„ rozhodne Mayu.

”A může zde žít i Nana prosím?„ zajímá ji.

”Sice o ni nic nevíme, ale o tobě jsme také nic nevěděli, takže ano může.„ dodá Mayu.

”Děkuji.„ ozve se Nana.

Mariko je poslána najít Lucy a Nanu. Má za úkol je přivést zpět do ústavu. A začíná pronásledování. Je jí osmnáct let. Ale není ze všech ta nejmladší. Odchází z ostrova kde byla celý život zavřená. Jde pryč. Má světle fialové vlasy a oči.

Jenže tím, že ji dobrovolně pustili z ústavu si moc nepomůžou. Je také nebezpečná. Sotva se dostane pryč z ostrova začíná zábava. Doprovází ji  Saitou z ústavu, která ji měla na starost. Jsou teď v nějaké budově kde ji drží v náruči. Hledí ji do očí a usmívá se ďábelsky. Hned na vezme svými vektory její tělo lehce do vzduchu a roztrhne ji na kusy. Všude stříká krev. Její holá páteř s proudem krve letí vzduchem. Nohy a ruce oddělené od těla se rozletí místností. Poté co ji zabije jde do města mezi lidi. Začíná ji to bavit. I ona nachází euforii ve vraždění. Zatím neví jestli je chce skutečně přivést zpět. Svoboda se ji líbí. Rozhodně lepší než být zavřená jako pokusný králík v laboratoři nebo snad ne? Samotné se ji nechce moc vracet, ale komu by se chtělo vrátit na takové místo? Vypadá vzhledově jako roztomilá holčička svým způsobem. Diclonius vypadají jako roztomilé dívky, ale ve skutečnosti jsou krutí vrazi. Optický klam.

Sotva uvidí skupinu lidí použije svých dvacet šest vektorů a všude kolem ní létají končetiny, oční bulvy, orgány, srdce, kaše vnitřností, přes kterou prochází dále. Úžasný pocit. Chce ještě více. Dojde ulicí do nějakého parku plného lidí. Skvělé říká si v duchu. Nečekaně ucítí jiné svého druhu Diclonius. Usměje se. Avšak chce si teď užít zábavu. Opět použije vektory, takže nějaké ženě skončí kus skla v oku a klacek v druhém. Hned na to je roztrhnuta na dvě půlky. Žebra padají na zem a nějaký muž má utrženou hlavu od těla, kterou hodí za sebe. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.