čtvrtek 8. října 2020

Nápad 1



Napadlo mě udělat první psací soutěž na tomto blogu, ale jde o to, jestli by se vůbec někdo zúčastnil. Co vy na to? Ale chce to aspoň tři soutěžící, jinak to nemá cenu. Ale nevím jestli zde jdou ankety. Jestli nejdou tak by se muselo hlasovat přes komentáře. Docela mám náladu po delší době na nějakou soutěž. Už jsem dlouho žádnou neudělala. Ale všimla jsem si, že na tento blog moc z vás nechodí což mě mrzí, ale co nadělám, že? Na blog.cz jsem měla mnoho čtenářů, ale zde moc ne. Snad si to aspoň někdo z vás přečte. Zatím pa. Váš Lan  Wang-ťi 🦇🕯💀🎃🍁🍂


4 komentáře:

  1. No jo, také nemám na svém blogu skoro žádné čtenáře... Tedy nějaké jo, ale minimálně dva mi chybí. A pak mi ještě chybí asi pět blogů, které jsem četla já. Než ono se to všechno najde...

    Nicméně bych se taky přihlásila. Dlouho už jsem se do ničeho nepřihlásila...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.