neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 13 ) ~ (DOKONČENO)



Když jsem se probudil tak jsem to místo nepoznal. V této místnosti bylo větší světlo. A bylo zde malé okno. Po chvíli se objevil Itachi " Super už jsi vzhůru. Museli jsme rychle do jiného úkrytu. Na tamtem úkryt přišli ninjové z Vodní země. A no někdo si sem za tebou přišel. " pronesl Itachi. Hned na to se vedle něj zjevil Sasuke, který ke mě okamžitě přišel a vrhl se mi kolem krku. " Ty jedno pako ! Já tušil, že ty nijny od nás z Konohy jsi zabil ty. Konečně jsem tě našel. Tedy s pomocí tady Itachiho. Už jsme si vše vyříkali a řekl mi pravdu o našem klanu. " vychrlil na mě Sasuke. Itachi se tvářil zvláštně. Jako by měl radost, ale zároveň skrýval bolest. Je pravda, že Itachi se o mě hezky staral a líbal mě i vojel. No vlastně mě vojeli poslední čtyři živý Uchihové a Nagato s Yahiko. " C-co tady děláš Sasuke ? Proč si utekl z Konohy ? " nechápal jsem. " No tak já vás tu nechám. Jo a jste už oba hledaný. Ano i ty Sasuke. " a odešel z místnosti. Sotva Itachi zmizel z místnosti tak mě Sasuke políbil. " Nic mě tam už nedrželo. To jediné co mě tam drželo odešlo sem a právě jsem ten důvod políbil. " odpověděl mi Sasuke rudý až za ušima. " P-počkat cože ? " vyhrkl jsem. " Ano. Jediný důvod co mě drželo v Konoze jsi ty Naruto Uzumaki. Miluji tě Naruto. Už dlouho tě miluji. Jednou jsem to řekl Kakashimu před mnoho lety. Toužím jen po tobě Naruto ! Nikoho jiného nechci než tebe. Utekl jsem za tebou. A no pár ninjů jsem zabil nejprve v Konoze a potom po cestě když jsem tě hledal. No a poté mě našel můj bratr Itachi a vzal mě sem. " cože ? Sasuke mi právě řekl, že mě miluje ? 


" Ehm. Já tebe taky miluji Sasuke. A nikoho jiného než tebe nechci. Chci být jen tvůj a nikoho jiného. " nakonec jsem se mu vyznal taky. Už není co skrývat. Konečně jsem své city ze sebe dostal ven. " Nikomu tě nedám Naruto. Od teď jsi jen můj. A zabiju každého kdo mi na tebe sáhne. " odpověděl mi. Já jsem ho políbil a začal ho hladit po jeho černých vlasech. On je jediný po kom mé srdce toužilo. " Já už pár takových zabil, kteří se tě dotkly. " musel jsem se začít smát a Sasuke se přidal. Konečně jsem začal cítit pocit štěstí. Popravdě v Akatsuki jsem se začal cítit jako doma. Po chvíli se objevil Itachi s Akatsuki pláštěm a prstenem. Avšak bylo vidět v jeho očích, že plakal. Neříkejte mi, že je do mě zamilovaný i Itachi. Ale jeho oči mluví za vše. " Pro tebe Sasuke. Nagato už o tobě ví. " a Itachi mu podal jeho Akatsuki plášť i prsten. " A přeji vám váš vztah. Buďte spolu šťastný. Konečně to jeden druhému dokázal říct. " blahopřál nám Itachi. " Děkujeme ti Itachi " řekl jsem. Sasuke si na sebe vzal plášť. Ach, s tím pláštěm je mega sexy. Itachi opět zmizel.

V tu chvíli jsme ze sebe strhali oblečení a vrhli se na sebe. Okamžitě si vzal do úst můj penis a začal si s ním hrát jazykem. Vydal jsem ze sebe sten rozkoší a slastí. Začal svými ústy jezdit dolu a nahoru po mém penisu a já vzdychal slastí. Moje tělo se napínalo a moje hruď zvedala jak mi bušilo srdce. Můj penis byl tvrdý a tak jsem rychle dostal Sasukeho do polohy a vrazil mu svůj penis do jeho sexy zadečku až se z jeho krásných úst vydal nádherný sten přes celou místnost. Na nic jsem nečekal a začal zrychlovat své tempo. Sasuke tak nádherně vzdychal když jsem ho tvrdě mrdal. Do jedné ruky jsem vzal jeho penis a začal po něm jezdit v tempu mých přírazů. Po tak čtyřiceti minutách co jsem jezdil v jeho prdelce jsem mu explodoval do jeho otvoru. Vysunul jsem svůj penis z něj a začal slizovat sperma, které mu vytékalo z jeho otvoru. Sasuke se mi udělal do ruky. Avšak jak jsem si hrál jazykem v jeho otvoru začal mu opět tvrdnout. Převalil mě a vnikl do mě a já zasténal přes celý pokoj tou rozkoší, kterou mi způsoboval jeho penis. Čím rychleji narážel do mé prostaty tím víc jsem vzdychal. " S-asukéé... Oh.. Mnml... " sténal jsem jeho jméno. Po nějaké době můj otvor zaplnilo jeho sperma. Takto jsme spolu prošukali několik hodin v kuse než jsme oba padli vyčerpáním. Objal mé nahé tělo a já to jeho. Takto jsme v objetí usnuli. 

Druhý den se v tomto úkrytu objevil Nagato " Á, takže už jsou mezi námi všichni zbylý Uchihové. Takže tobě Naruto přiděluji nového týmového partnera. Naruto a Sasuke odteď jste týmový partneři. Mám pro vás dva misi. Půjdete do Mlžné vesnice kde ukradnete dva svitky. Odcházíte do hodiny. Ale jelikož sem netrefíte tak k vám přidám Itachiho. Ale ten vám nesmí pomáhat jen pouze v případě, že nebude jiná možnost. Ale bude vás pozorovat z povzdálí. Rozumíte ? " přikázal nám Nagato. Moje jakoby první mise Akatsuki když nebudu počítat Hinatu. Teď jsem si vzpomněl, že mám Byakugan a Sharingan. Avšak ani jednu techniku neumím používat. Vážně super. " Jo a zkus ovládnout sharingan Naruto. S tím ti velmi rád pomůže tady Sasuke. " domluvil. Sasuke se na mě podíval s otazníky v očích. " Jo Sasuke mám Byakugan a Sharingan. " řekl jsem mu. " Jak si k tomu přišel ? " vůbec nechápal Sasuke. " No ehm. Dárek od Itachiho. " podrbal jsem se na zátylku. Itachi se hned na to objevil u nás " Itachi půjdeš s nimi do Mlžné vesnice, kde ukradnou dva svitky, ale ty je budeš jen sledovat z povzdálí a budeš zasahovat jen když to jinak nepůjde. Rozumíš Itachi ? " dal rozkaz Nagato. " Dobře. Chápu. " odpověděl mu Itachi. " Dobře. Za chvilku vyrazíte. " a potom Nagato opět zmizel. " Oblečte se především vy dva " až teď jsem si uvědomil, že jsme byli doteď nahý. Oblékli jsme se. Vzali si Akatsuki pláště a prsteny a vyrazili jsme na cestu. Běželi jsme přes stromy , louky , potoky, hory a bůh ví přes co. Naše Akatsuki pláště vlály v té rychlosti. Naše čelenky Listové nemáme. Je to zvláštní pocit. Všichni tři jsme utekli z Konohy a skončili v Akatsuki. ,, Ještě, že vás neposlal do Písečné ,, ozval se Kurama. ,, Jo, ale jednou tam stejně budu poslán. ,, odpověděl jsem mu. Tím jsem si jistý. Po několika dnech jsme tam dorazili. Jo zde už jsme bývali na misích ještě z Konohy. Avšak teď jsme zde na misi od Akatsuki. " Teď už jděte sami. Nemám vám pomáhat. Budu vás pozorovat. " pronesl Itachi a tak jsme do vesnice vešli sami. " Jo a máš nějaký plán jak se asi dostat pro ty svitky ? " pronesl jsem. " No něco bych měl, ale nevím jak to zabere. Mohu někoho chytit v genjutsu. " odpověděl mi. " A ty vlastně asi taky když jsi získal sharingan. " dodal. 

Jo jasně vejdeme si do Mlžné vesnice kde máme ukrást svitky v Akatsuki pláštích, takže úplně nenápadný a ani nevíme jak ty svitky získat. A je jasné, že moc dlouho se tu takto promenádovat nebudeme. Avšak Sasuke se snažil pomalu každého kdo procházel kolem nás chytit do genjutsu. No to dopadne. Tímto tempem posereme první misi. Už to vidím. Avšak nakonec se nám podařilo zmizet. " Fajn. Okolo vesnice najdeme to blbé místo z vrcholu a poté na to místo zaútočíme. " pronesl Sasuke. " Jo " řekl jsem. A tak jsme konečně našli to místo se svitky a tak jsme šli zpět do vesnice a vplížili se do menšího domku. Šli jsme rychlostí blesku až jsme dorazili ke dveřím. Tam byli dva strážci, které Sasuke hned chytil do svého genjutsu. V tu chvíli jsem vrazil dovnitř a podařilo se mi po několika minutách najít ty dva pitomé svitky. Vzal jsem je a vyběhl ze dveří Sasuke ještě chvíli držel strážce v genjutsu a hned na to mě doběhl. Vyběhli jsme ze dveří a okamžitě vyskočili na stromy a mizeli pryč od vesnice. Po několika metrech si nás našel Itachi. " Dejte mi je " tak jsme mu dali svitky. " Pojďte ke mě. Chytněte se mě. " tak jsme to udělali a po chvíli se ocitli v úkrytu. A tak týdny plynuly a po nějaké době se u nás objevil Gaara. 

" Taky miluji Naruta, takže vím jak cítíš Gaaro, ale Naruto je už nějakou dobu ve vztahu s mým bratrem... " zaslechl jsem jednou hlas Itachiho. Takže jsem to poznal správně. Itachi mě taky miluje. A tak šel čas. Gaara se k nám nakonec taky přidal. Všiml jsem si, že si Gaara a Itachi začali dost rozumět. Po tak roce se Gaara a Itachi smířili se vztahem mezi mnou a Sasukem a nakonec se do sebe zamilovali a dali se dohromady. Ano čas plyne moc rychle a já a Sasuke jsme u Akatsuki přes pět let. Mě už je dvacet a Sasukemu bylo nedávno dvacet jedna let...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.