neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 8 )



Tak jsem to vskutku udělal. Odešel jsem z Listové. Teď je ze mě oficiální zrádce. Je mi patnáct let. Odešel jsem ode všeho. Od Gaary... A od Sasukeho. Avšak i když by pro mě byl lepší Gaara tak miluji Sasukeho. Avšak nedokáži ze sebe setřást doteky ani jednoho z těch dvou. Gaary ústa byla sladká a chutná , ale v těch Sasukeho bylo něco co nedokáží popsat i kdybych se měl posrat a dělat při tom kotrmelce a bavit se s růžovými slony. Ale teď jsem si uvědomil , že Itachi kdysi taky odešel z Listové. " Jak se má Sasuke ? " zajímalo hned Itachiho. Nechápal jsem proč se na něj ptá když to zrovna Itachi vyvraždil vlastní klan. No i když já zase začal zabíjet lidi z mé vesnice a vlastně i jeho. Tento prostor vydal zvláště. Vypadá to , že jsme v jiné dimenzi. " Nevím jak se má. Nijak extra jsme se nebavili " odpověděl jsem po pravdě. " Proč jsi vlastně začal zabíjet lidi z Listové ? " hned se ptal. Je to starší bratr Sasukeho co mu mám jako říci ? Že miluji jeho bratra ? " No chci se stát silnější abych mohl chránit Sasukeho. A no nedokážu snést kohokoliv kdo se ho snaží zjískat. Zabiju každého kdo bude chtít a balit Sasukeho. " vypadlo nakonec ze mě. " Takže nám tu někdo žárlí ? " Itachi se musel zasmát. A já zrudl v obličeji. Vzpomněl jsem si na jeho nahé tělo , jeho polibky , jak jeho penis byl uvnitř mě... A já se tomu nedokázal bránit. " Ne ! V žádném případě ! " vydal jsem ze sebe a Kurama se začal smát taky. " Se na sebe podívej. Vždyť jsi úplně rudý ! " odpověděl mi Itachi. " A proč jsi vlastně vyvraždil svůj klan ? " zajímalo mě to už dlouho. " To je dlouhý příběh. Zjednodušeně řečeno na příkaz Listové. Můj klan plánoval převrat a pravděpodobně i válku. Ale jediný koho jsem nedokázal tehdy zabít byl můj mladší bratr Sasuke. Avšak ten nezná pravdu a tak mě pronásleduje a chce mě zabít. " odpověděl mi Itachi. Cože ? Na příkaz Listové ? " Časy válek byli temné. Moc temné Naruto. Samá smrt , nenávist , zrady a plno krve. " dodal. " Cože na příkaz Listové ? " vyhrkl jsem náhle. " Ano. Vyvraždil jsem svůj klan jen proto, že jsem měl za úkol zlikvidovat odpůrce Listové. Moje zkušenosti z prožití války mi způsobily, že nenávidím násilí, které mohli Uchihové začít a podstoupil jsem neuvěřitelnou oběť, když jsem povraždil své známé, přátelé, otce a matku. I kdybych neobětoval sám sebe, tak jsem věděl, že Listová by zničila stejně Uchihy, kdybych odmítl. " odpověděl mi a já snad poprvé u něj viděl emoce. Na chvíli se v jeho očích zaleskli slzy. 

Po chvíli se u nás kdosi objevil. Ten první byl Ihine Horoshi ten komu jsem vzal tělo na mou první vraždu Sakury. Ale k němu ještě tři ninjové. " Koukám ,že jste už tady Itachi a Naruto " ozval se jeden. " Já jsem Nagato a založil jsem Akatsuki a toto je Yahiko a Konan. Tobě Naruto jako týmového partnera přiřazuji Ihine Horoshi. " promluvil Nagato. V ruce držel Akatsuki plášť a prsten " Pro tebe Naruto. Vítám tě mezi námi. Avšak abys nám dokázal ,že jsi náš člen musíš zabít Hinatu " podal mi plášť a prsten. Při jejím jménu mě zamrazilo ,ale už není žádná cesta zpět. A po tom co mi řekl Itachi o svém klanu do Listové v žádném případě zpět nechci. Nevím proč , ale věřím mu. Pravidla Akatsuki budou tvrdá a přísná. Ale já si to zvolil ,takže budu muset zabít svou jedinou kamarádku Hinatu. " Dobře. Kdy to mám udělat ? " ptal jsem se rozhodně. " Brzy se vše dozvíš Naruto. " odpověděl mi. Mezitím jsem si nandal Akatsuki plášť a prsten. Promiň mi Hinato. Ale jiná cesta není, musím tě zabít. A to co jsem řekl Gaarovi není pravda. Nechci zde být jako špeh, ale pravý člen. Budu tě chránit Sasuke ze stínů. A když nezískám tvé srdce, klidně zemřu. V patnácti a už v Akatsuki. " Dobře " odpověděl jsem Nagatovi. V Listové jsem se nikdy necítil jako doma a tak jsem skončil zde. " Dávám Naruta na starost tobě Ihine. A ty Itachi budeš s nimi. Oba jsou nový. Ihine je tu sice necelý měsíc a Naruto teprve ode dneška, ale ty je seznámíš s informacemi co potřebují vědět. " řekl Nagato. " Dobře a máme být zatím zde či máme jít do nějakého úkrytu Nagato ? " zajímal se Itachi. " Vezmi je do úkrytu 5 " odpověděl mu Nagato. " Dobře " a potom Nagato , Yahiko a Konan zmizeli. 


Musím uznat ,že Nagato a Yahiko jsou velmi pěkný muži. Přitažlivý a sexy. Itachi ke mě a Ihine přistoupil a vzal nás za ruce. Během chvilky jsme se ocitli v nějaké místnosti. Byla potemnělá a menší. " Tak teď ti ukážu tvůj pokoj Naruto " řekl mi Itachi. " Dobře " odpověděl jsem mu a následoval ho. Vyšli jsme z místnosti ke schodům a šli po nich nahoru. Potom se vydali chodbou doprava a šli až dozadu chodby. Itachi zastavil u jedněch dveří a otevřel je všichni jsme vešli dovnitř. V místnosti byli dvě postele " Tento pokoj je teď i tvůj Naruto. Máte ho společně s Ihine. Já mám pokoj vedle vás s Kisame. Kisame by se měl brzy objevit. Prozatím máte volno. Potom přijdu. " řekl Itachi a zmizel ven. " Tvoje postel je tu " řekl mi Ihine a já se na ni položil. " Ty jsi ten co mi vzal tělo, že ? " zeptal se mě. " Jo to jsem já " odpověděl jsem mu. " A co ty ? Pověz mi něco o sobě " dodal jsem. O jeho klanu či tak jsem nikdy neslyšel. Zabíjet je lehké. " Jsem na tom podobně jako Itachi. " odpověděl mi. " Avšak jsem původem ze Suny z Písečné jako Sasori. A také jsem loutkař, ale rozhodně ne tak dobrý jako je Sasori. Ale zde v Akatsuki se stal mým učitelem. Avšak Sasori není člověk, vytvořil ze sebe loutku, takže na svůj věk vůbec nevypadá. Je mu třicet, ale vypadá tak na dvacet. Ale já jsem o deset let mladší než on. Avšak já zůstal sám z mého klanu. Já nemám sourozence jako Itachi. Jenže já sloužil jako špión. Často jsem na misích jako špión z Akatsuki bývám v utajení. Ani ty jsi nepoznal, že jsem člen Akatsuki. " řekl mi něco málo o sobě. " Jak zemřel tvůj klan ? " zajímalo mě. " Utekl jsem z Písečné. Chtěl se přidat k Akatsuki a pro přijetí jako člena mi řekli, že musím zabít svůj klan. Tak jsem ho nakonec vyvraždil. " odpověděl mi. " Stál v cestě Akatsuki " dodal. Zabít svůj klan jen kvůli členství v Akatsuki ? To mi přijde divné. Ale já tu skončil kvůli lásce a tomu, že mě ve vesnici nenávidí. Navíc já jsem taky jediný živý z mého klanu. Je to zvláštní pocit být v Akatsuki. Podle mě ani členy Akatsuki by nenapadlo, že se k nim nakonec přidám i já. " Půjdu spát " řekl mi Ihine. Oba jsme si dávno sundali své Akatsuki pláště. Pravda už bude asi večer a netuším kdy bude nějaká akce. " Dobře já taky " odpověděl jsem mu a pohodlněji se položil v posteli. Zavřel jsem oči. 


Když jsem zavřel oči viděl jsem Sasukeho. Co asi dělá ? Co měl znamenat jeho polibek a potom znásilnění ? Jsem opravdu jen jeho hračka ? Nebo to má hlubší smysl ? Co má v plánu ? Proč to dělá ? Z toho přemýšlení jsem se odebral do říše snů. Ráno nebo kdy to bylo jsem se probudil. Hned na to se objevil Itachi. Ihine už byl vzhůru. " Vemte si pláště a půjdeme. Dnes bude útok na Konohu. " a podal nám nějaké maso k snídani. " Tohle snězte ať máte nějakou energii " dodal. A my se s chutí pustili do jídla. Jo budu si muset zvyknout na život bez rámenů. " Za chvilku pro vás přijdu " dodal a zase zmizel. Dnes budu muset zabít Hinatu. A celkově budu muset dokázat, že mi mohou věřit. Přeci jen i já je pronásledoval a najednou se k nim chci přidat. Takže mi moc věřit nebudou. Nevím kdo vše je v tomto úkrytu. Dnes mě poprvé uvidí s Akatsuki, docela mě zajímá reakce Sasukeho. Vlastně jen jeho reakce. Když jsme dojedli vzali jsme si na sebe své pláště. Po několika minutách se znovu ukázal Itachi. " Dobře Naruto ty bys mohl něco vědět o tajných svitcích v Listové. Alespoň místo kde jsou schovány. " řekl. " Nevím přesně, ale tuším. I když jsem dělal vylomeniny tak jsem se do pár míst nedostal. Navíc, něco je utajeno až tak, že o tom ví jen hodně málo lidí a je to dost hlídané. Ví o tom jen ti co to mají vědět. " odpověděl jsem. " No v tom máš pravdu. Jen mě napadlo, že bys mohl něco vědět " odpověděl Itachi. " To chápu, ale ani já se nedostal všude. " ano vskutku to nevím. " Dobře. Tak to zjistíme. Půjde nás šest. Já a Kisame , ty a Ihine a Deidara a Sasori. Víš co máš udělat Naruto, že ? " jo vím co mám udělat. " Zabít Hinatu. Ano vím Itachi. " odpověděl jsem mu. " Zaútočíme a zjistíme kde jsou svitky. Až zabiješ Hinatu stáhneme se. Já budu poblíž vás dvou. Mám vás hlídat, takže mě budete poslouchat, jasné ? " jeho hlas byl chladný a vážný. " Ano chápu Itachi " odpověděl jsem mu " Jo dobře " odpověděl mu Ihine. " Tak jdeme. Pojďte za mnou " přikázal nám. A tak jsme se zvedli z postelí a šli za ním. 


Procházeli jsme chodbou a poté jsme zabočili doleva. V této části začínalo být postupně světlo. Takže z toho šera co bylo doteď jsem oslepl na chvíli ze světla. Když se mé oči vzpamatovaly, uviděl jsem už Kisameho , Deidaru a Sasoriho. " To vám to tedy trvalo " zamračil se Sasori, který nenávidí čekání. " Tss. Koho pak to tu máme ? Naruto se přidal k nám ? " začal se smát Deidara. " Ano Deidaro. Naruto se přidal k nám. " odpověděl mu Itachi chladně. " Tak jdeme ? Nenávidím čekání ! " Sasori už byl podrážděný. A tak jsme vyrazili na cestu. Vyšli jsme z nějaké jeskyně uprostřed skal a hustých lesů. Napadlo mě získat si sharingan, ale rozhodně ne od Itachiho a už vůbec ne od Sasukeho. Mám divný pocit, že z Uchiha klanu žije ještě někdo. Skákali jsme z jednoho stromu na druhý v korunách stromů. Můj Akatsuki plášť v té rychlosti krásně vlál a v mém těle pulzoval adrealin a pocit zvláštní slasti. Těšil jsem se až znovu zabiju. Zabíjení je nádherný druh naplnění , vzrušení a úžasné slasti. Ten pocit je jako droga. Dorazili jsme k řece v údolí. Tuto řeku jsem poznal. Vede do Listové. " Takže ty Deidaro poletíš na svém ptákovi se Sasorim a vytvoříte rozruch. A já se půjdu podívat po svitcích s Narutem a Ihine ty budeš v záloze v našem okolí. Rozumíte ? " přikázal nám Itachi. " Ano já rozumím " odpověděl jsem mu. " Jo my taky " ozval se zbytek. " Skvěle. Deidaro , Sarori leťte a udělejte tedy rozruch. A my potom vnikneme do vesnice. " a tak Deidara a Sasori zmizeli v oblacích. Během chvilky se začali ozývat výbuchy. Což je znamení, že vyrážíme směr pro mě vesnice, kterou jsem zradil. Jen se ukaž Sasuke co pro tebe jsem a znamenám a co jsi ochoten udělat či neudělat. " Jdeme " přikázal Itachi. " Ty Kisame jdi na napřed a ty Ihine jdi též napřed. " dodal. V tu chvíli Kisame zmizel a Ihine hned po něm jen jiným směrem. A tak jsme zůstali s Itachim spolu sami. Byl jsem nesvůj a nervózní. Itachi je tak podobný Sasukemu a je velmi pěkný. Vyrazili jsme do vesnice. Běželi jsme vrchem přes sochy Hokage a kolem nich dolů do vesnice. Všude se prášilo a půda se třásla pod výbuchy Deidary.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.