neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 7 )



,, Co budeš dělat Naruto ? ,, ozval se Kurama. ,, Není to jasné Kuramo ? ,, divil jsem se. ,, Já jen jestli to máš vážně v plánu přidat se k Akatsuki Naruto. ,, odpověděl mi. ,, Už dávno bys měl vědět co mám v plánu Kuramo. ,, odpověděl jsem mu. ,, Ano to vím to je pravda. ,, odpověděl. ,, Tak vidíš. ,, dodal jsem. Rozhodl jsem se odejít zpět na hotel. ,, Takže zítra k Akatsuki. ,, Vše jde relativně dle plánu , ale je zvláštní , že si mě Itachi našel sám a k tomu mě chce vzít k Akatsuki. Jde to moc lehce. Vážně až moc lehce , ale i tak to jde dle plánu. ,, řekl jsem si v duchu. Došel jsem do hotelu kde jsem šel do svého pokoje. Ani nevím proč , ale těšil jsem se až budu v Akatsuki. Je to divný pocit. Takto se neznám. Fakt ne. Ale je to úžasný pocit. Když zabiju naplní mě to slastí a euforií. Chci tento pocit cítit víc a víc. Zítra bude z Gaary nový Kazekage. Snad stihnu jeho jmenování. Jemu řeknu část mého plánu , ale celý. Abych měl menší rezervu. A navíc je to můj nejlepší přítel o kterého nechci úplně přijít. Z myšlenek mě vytrhlo klepání na dveře. Šel jsem otevřít dveře a za dveřmi stála bábi Tsunade. " Co se děje bábi Tsunade ? " ptal jsem se. " Pojď ven " řekla mi. Tak jsem šel na chodbu. Hned na to klepala na dveře Sasukeho , který po chvíli otevřel. " Ano Hokage ? " ptal se. " Pojď ven " řekla mu to samé co mě. Tak též vyšel na chodbu. Oba jsme si zamkli pokoje. " Pojďte za mnou. " řekla bábi Tsunade. A tak jsme šli do jedné místnosti v hotelu kde byli i stráže.

Sedli jsme si na židle. Bábi Tsunade si podepřela hlavu dlaněmi. " Až přijdeme do Listové budou pohřby. Ninjové z Písečné nám pomohou s těly. A teď viděli jste něco podezřelého či divného ? Něco co by nám pomohlo najít pachatele ? " zajímalo bábi.

,, A kurva ! Sasuke ví vzhled člena Akatsuki a já tomu také nepomohl. ,, řekl jsem si v duchu. Já vím kdo další v tom má prsty. Nejsem jediný pachatel a už o mě ví členové Akatsuki a já o nich už také. Ale rozhodně to říkat nebudu. Ano vím dost a nemám v plánu říct jedinou informaci. Ale budu muset říct to co už jsem řekl. V tu chvíli jsem nevěděl , že patří k Akatsuki. Ale řeknu jen to co jsem řekl jinak nic víc... Už jen tím také zradím Listovou. Vlastně už zrádce jsem jen to zatím nikdo neví , ale brzy dozví. Navíc já jsem také jen zbraň jako Gaara. Monstrum. Zrůda. V Konoze mě nikdo nebral až na tři. No dobře přidala se časem i bábi Tsunade. A jeden z nich nakonec zemřel a to Kakashi. Vlastně už dlouho jsem přemýšlel , že odejdu z Konohy. No a teď to skutečně začalo. Je víc ninjů , které chci dlouho zabít. Avšak doteď jsem se neodhodlal začít bojovat o Sasukeho. Moje temná strana se projevila. Přestal jsem ji potlačovat. Sasuke popsal vzhled a já to potvrdil , ale u toho jak ho vzbudil moje tělo nebylo. To jsem také neřekl. Teď se za začínám vydávat na svou novou cestu ninji. Cestou k srdci Sasukeho a za pomstou Listové a každým kdo mě odsuzoval. Jsem podle vás monstrum ? Tak tedy budu ! Zabíjení ve mě začínalo vyvolávat rozkoš a úžasnou slast. Přes Tsunade jsme se dozvěděli , že po té osobě z hotelu se slehla zem a zmizel z Písečné a nikdo neví kam a především to , že si máme dát pozor. Horší bude , že kolem nás bude víc strážců. Ale fakt se nemám v plánu teď vrátit do Konohy. Ještě k tomu kdyby na mě přišli tak ve vězení v Listové fakt být nehodlám. Takže je úplně rozhodnuto. Hinata mě sice miluje , ale já ji nikdy nemiloval. A myslel jsem si , že jsem miloval Sakuru , ale uvědomil jsem si , že to byl asi vždy Sasuke než Sakura.

Odešli jsme do svých pokojů a bábi kamsi zmizela a upřímně je mi jedno kam. Napustil jsem si vanu , protože v úkrytech Akatsuki pochybuji , že bude takový luxus. Především díky tomu , že své úkryty stále přemisťují. Pokaždé jsou někde jinde. Nemohl jsem se dočkat na další den až zmizím pryč. ,, Ty můžeš komunikovat s ostatními Bijuu a jejich jinchuuriki co vím , že Kuramo ? " zeptal jsem se ležící v horké vodě ve vaně. ,, Ano to je v mé moci Naruto. Pamatuješ si to dobře. S kým se chceš spojit ? ,, zajímal se. ,, S Gaarou ,, odpověděl jsem. ,, A co mu mám vzkázat ? ,, chtěl vědět. ,, Ahoj Gaaro tady Naruto. Slíbíš mi , že to nikomu neřekneš ? ,, odpověděl jsem. ,, Dobře jdu na to Naruto ,, odpověděl mi Kurama. Několik minut a Kurama se ozval ,, Říká , že se mu můžeš svěřit s čímkoliv a když si budeš přát nikomu nic neřekne ať jde o cokoliv ,, . ,, Dobře Gaaro. Mám se v plánu přidat k Akatsuki jako špeh a zjistit jejich plány. Mám v plánu odejít už zítra snad až po tvém jmenování , ale doufám , že dřív to nebude , ale je možné , že to bohužel dřív bude. Ale nesmíš o tom nikdo vědět , jinak by to narušilo mé plány. A především by to ohrozilo život každého kdo by o tom věděl. Vše musí působit , že to myslím vážně. Sice mám víc plánů , ale víc informací ti nedám ne , že bych ti nevěřil , ale nechci tě do toho zaplést víc než je to , že Akatsuki údajně jdou po Bijuu. Vlastně myslím , že to zatím není potvrzené. Ale záleží mi na tobě natolik , že jsem tě informoval alespoň o tomto a k tomu vím , že nebudeš zasahovat. Chci zjistit co mají v plánu a je pravda , že v tom jsou i osobní věci , ale to časem zjistíš , ale možná také ne když to půjde směrem , kterým předpokládá. No možná budu překvapen. Budu se snažit tě chránit ze stínů z povzdálí. A kdyby se něco fakt zvrtlo tak chci abys věděl , že lepšího a četnějšího přítele jsem nikdy neměl. Dlouho jsem přemýšlel o tom , že odejdu z Listové po tom jak mě nenávidí kvůli tomu , že v sobě mám Kuramu a nejen tam. Vím , že tebe jsem z toho dostal avšak mě to nakonec změnilo. Vždy budeš hluboko v mém srdci Gaaro. ,, odpověděl jsem Kuramovi.

,, Jdu na to Naruto ,, pronesl. Tentokrát jsem čekal na odpověď déle , ale nedivím se ,, Cituji : Tvrdohlavý jako vždy Naruto avšak vím , že cokoliv ti vymlouvat je zbytečné. Taky tě mám rád a víc než to Naruto. Budu se snažit tě chránit , ale když budu muset , budu chránit svou vesnici.. A už víš jak se vlastně dostaneš k Akatsuki ? ,, zajímal se Gaara , ale jak kruci myslel , že mě má víc než rád ? ,, Ano vím , ale nemohu to říci. Promiň Gaaro. A jak jsi myslel , že mě máš víc než rád ? ,, nedalo mi to a k tomu vskutku nemohu říci víc. ,, Miluji tě ty jedno šílené pako. Takto to je už dlouho kdyby se něco zvrtlo chci abys to věděl Naruto. Teď je asi správný čas ti to konečně říci. A pomůžu ti nějak se vypařit zítra. Ale teď musím končit. A cenním si toho , že jsi mi dal vědět co máš v plánu Naruto. Miluji tě. Drž se a hodně štěstí. ,, odpověděl mi Gaara. Cože on mě miluje ? Jako vážně ? Ležel jsem ve vaně a po chvíli jsem slyšel klepání na dveře. Tak jsem si kolem pasu dal ručník a šel otevřít. Ve dveřích nebyl nikdo jiný než Sasuke. " Co je Sasuke ? " vypadlo ze mě. Sasuke mě chvíli pozoroval od zhora dolů a zpět. V očích se mu zalesklo a už byl v mém pokoji. Ani jsem si neuvědomil , že mi spadl ručník když mě táhl dovnitř. Zavřel za námi dveře. " Co chceš Sasuke ?!! " vyprskl jsem na něj. Chvíli si mě prohlížel a místo odpovědi mě popadl a hodil mě na postel. Okamžitě si svlékl kalhoty a než jsem stihl postřehnout co se vlastně děje už do mě vnikl. ,, Do prdele co si ten blbý Uchiha jako myslí ? ,, říkal jsem si v duchu. Nejprve se pohyboval pomalu , ale po chvíli zrychlil své tempo a začal rychle a tvrdě přirážet. Nebyl jsem schopen se šokem a návalem vzrušení se mu bránit. Místo toho abych se bránil , jsem jen hekal snad přes celou místnost a užíval si každý jeho dotek. Během svých přírazů si hrál s mým penisem rukou. Po chvíli se s hlasitým vzdechem udělal do mě a já hned po něm do jeho ruky. ,, Bože to je taková potupa ! Jo prostě musím co nejdříve konečně zmizet ! Sice netuším co mě bude čekat v Akatsuki , ale začíná mi to být jedno ! ,, v duchu jsem křikřel vzteky sám na sebe. Po chvíli ze mě vylezl , políbil mě , rychle si nandal kalhoty " Za chvilku bude večeře " a zmizel z mého pokoje.

Ze mě vytekla Sasukeho nálož a já rychle běžel zpět do koupelny. Tam jsem rychle vlezl do ještě relativně teplé vody a jako zasažen elektrickým proudem jsem ze sebe rychle smyl Sasukeho sperma. ,, Kurva co si o sobě jako myslí ? ,, Kurama se mi začal smát ,, Sklapni ! ,, byl jsem vynervovaný a zároveň úplně mimo z toho , že jsem cítil Sasukeho. Rychle jsem se umyl , oblékl a vyletěl do jídelny na večeři. Bábi Tsunade už seděla u stolu já si též sedl , Sasuke přišel chvíli po mě. Tsunade už se stihla opít saké , ale to by nebyla ona. Po večeři jsem šel do pokoje a začal si balit věci do batohu když mě vyrušil zvuk zobáku. Podíval jsem se k oknu a tam byla Itachiho černá vrána. Rychle jsem otevřel okno a hned na to ho zavřel. Ozval se dřív. Sundal jsem ji z nohy zprávu ,, Ahoj Naruto , Gaarovi můžeš věřit. Zítra se sejdeme na místě kde jsme se bavili. Sejdeme se tam v jednu odpoledne. Je dobře , že jsi Gaarovi nedal moc informací , ale i to , že jsi mu dal vědět. Především pro jeho bezpečí. Gaara není zlý ani špatný , ale na místo přijď raději sám upoutal by vskutku moc pozornosti. Zatím se měj Naruto. Rád tě zase uvidím. ,, jeho zpráva. Super počítá s tím. Rychle jsem našel nějaký kus papíru a aspoň něco s čím šlo aspoň trochu psát. ,, Ahoj Itachi. Dobře. Budu tam. Snad ti zpráva dojde. Taky tě rád uvidím. ,, zprávu jsem dal vráně na nohu a postil ji z okna a rychle ho zavřel. Dobalil jsem si oblečení a věci a odebral se jít spát. Nemohl jsem se dočkat. Usl jsem rychle. Ráno jsem se probudil. Ano dnes je Gaary velký den. Oblékl jsem si oblečení na cestu a to v čem jsem spal jsem sbalil. Naštěstí jsem si vzal i něco jiného než bylo moje oranžové oblečení a bylo míň nápadné. Šel jsem na snídani. Oba už tam byli. " Až se najíme máme jít ke Kazekagemu do kanceláře " řekla bábi. My kývli jen hlavou a pustili se do jídla. Avšak Sasuke mě probodl svým temným pohledem až jsem měl husí kůži. Musí něco tušit. Přeci jen je Itachi jeho starší bratr. Avšak mlčel. Po snídani jsme odešli ke Gaarovi do kanceláře. Bábi zaklepala na dveře " Dále " a tak jsme vešli dovnitř. " Kazekage-Sama " ozvala se bábi. " Á už jste tu. To je dobře. Slavnost začne už v deset dopoledne , ale jmenování bude až ve dvanáct. Avšak k posledním událostem kolem vás bude ochrana , takže vaše mise bude už jen pozvání jako pro mé vážené hosty. " pronesl Gaara. " Můžete jít. A Temari a Kankuro na vás budou dávat pozor , ale sourozenci buďte mi na očích " dodal. Tak jsme se rozešli všichni ke dveřím " Ty tu zůstaň Naruto. Nechte nás prosím o samotě. " kývl na ostatní. A tak jsem tu zůstal s Gaarou sám. " Pojď blíž " přikázal mi. " Co se děje ? " divil jsem se. " Je to pravda Naruto ? Ano vím , že cokoliv ti rozmlouvat nemá absolutně cenu na to jsi dost tvrdohlavý. Ale dávej na sebe pozor. A dej mi o sobě vědět když to bude možné a nebude to moc nebezpečné. A to , že tě miluji je naprostá pravda. " pronesl. Proč tak riskuje idiot ? Takto můžeme být ve větším nebezpečí. " Ano. A nech to být prosím Gaaro. Skutečně nenuť mě litovat toho , že jsem ti vůbec něco řekl " řekl jsem mu. " Promiň. Chtěl jsem to slyšet a říct ti to mezi čtyřmi očima. Neboj se. Nechci ohrozit ani jednoho. Ale chtěl jsem ti to říct. Ale doufám , že to nebude naše sbohem navždy Naruto. " odpověděl smutně a potom si mě přitáhl blíže a věnoval mi vášnivý polibek , chvíli mě líbal a objímal a pomalu mě nedokázal pustit. " Neodpustil bych si kdybych nestihl udělat toto " pronesl když pustil mé ústa. " Dnes v jednu hodinu zmizím Gaaro " i já byl trochu smutný. " Dobře. Budu tě krýt. " řekl vážně. " Ne ! Nebudeš ! Toto je má cesta a opovaž se udělat nějakou blbost ! " ano je mi úplně jedno , že mu teď rozkazuji , ale začíná se to komplikovat. 

Po vážné debatě mě doprodil za ostatními. Kurva netušil jsem , že mě miluje ! Tohle vše komplikuje ! Sakra ! 

Den utíkal rychle a když se blížila jedna hodina musel jsem se vypařit od Gaary rychlostí blesku. Ještě by se do toho začal plést. Když se bavil s různými ninji tak jsem se vypařil. Stejně už je většina opilá a to ještě nepadl večer. Posíchal jsem na místo setkání. Dorazil jsem tam o deset minut později a po Itachim ani stopa. Do prdele ! Ale najednou mě něco popadlo a hned na to jsem byl bůh ví kde. " Pako jedno ! Naštěstí si nás snad nikdo nevšiml ! " řekl přísně Itachi Uchiha. Ach , úplně bych zapomněl na jeho časoprostorovou techniku...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.