neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 5 )



( Týmy budou spřeházeny podle mě a i čísla týmů budou jak se mi to bude zrovna hodit až na tým7 )

Byli jsme v šestém posledním patře hotelu. Konečně moje tělo. ,, Netušil jsem , že v sobě máš i temnou stranu Naruto ! ,, začal se smát Kurama. ,, Tohle je teprve začátek. ,, a smál jsem se v duchu. ,, Netušil jsem , že to fakt uděláš. Ale tu holku jsem nikdy neměl rád. ,, pokračoval Kurama. Po chvíli jsem zaslechl křik a řev z dálky , že by už někdo našel tělo té otravné Sakury ? Musel jsem se sám pro sebe usmát. Byl jsem unavený po tolika hodinách bez spánku a po boji a teď ještě po oné technice , takže jsem usnul rychle. Avšak netrvalo dlouho a vzbudili mě rány na dveře. " Kdo je to ? " zavolal jsem z postele. Spal jsem ani ne dvě hodiny. Klepání se ozvalo znovu. Tak jsem se odpotácel ke dveřím a otevřel je. Za dveřmi stál Kakashi a nějací dva muži. Na chodbě stál i Sasuke. " Uhm.. Co se to tu děje ? " ptal jsem se a zýval nevyspale. " Sakura Haruno byla objevena mrtvá. Vím , že jste dlouho nespali Naruto a Sasuke. A omlouvám se , že jsem vás vzbudil , ale potřebujeme s vámi mluvit. " řekl Kakashi a já vyšel na chodbu. " Cože ? Sakura , že je mrtvá ? " vybouchl jsem. Musím působit jak mě to hrozně vzalo a udělat scénu jakou bych udělal. " Ano Naruto. Je mi to líto. Vím , že jsi ji měl rád. " řekl mi Kakashi. Ajo , nikdo si nevšiml , že jsem ji dávno přestal balit. Ale hrálo do mých karet. Začali mi téct slzy z radosti , ale musel jsem se tvářit smutně což mi dávalo zabrat. V Sasukeho obličeji bylo vyděšení i smutek , ale slzy mu netekli. " Viděli jste něco podezřelého ? " ptali se dva muži. " Jak jsem řekl nějaký muž mě vzbudil a ptal se na pokoj Sakury tak jsem mu ukázal pokoj a šel spát " řekl otráveně Sasuke. " Já jsem si dal koupel a šel pak spát " řekl jsem já. " Jak vypadal ten muž ? " ptal se jeden z nich. " A to jsi mi nemohl dát vědět Sasuke ? " hned na to Kakashi. " Jaj já teď nevím byla tma a chci spát jsem unavený. Bůh ví jak dlouho jsme nespali po cestě sem. Ještě teď nemám plnou čakru po tom souboji. " Sasuke byl protivný víc než obvykle. " Já jsem taky unavený Kakashi. A musím se vzpamatovat , přeci jen jsem býval do Sakury dlouho zamilovaný , ale ta stejně byla pořád Sasuke tu Sasuke tam... " řekl jsem. " Nu dobře. Zítra se to bude řešit víc i s Kazekage Gaarou. " řekl Kakashi.

" Hmm super jdu spát... " vypadlo ze Sasukeho a zmizel do svého pokoje. " Uhm já jdu taky spát či se o to pokusit. Snad se mi po této zprávě podaří usnout. " a i já zmizel do pokoje. Ležel jsem v posteli a převaloval se z jedné strany na druhou. Ale spíš jsem přemýšlel koho zabiju jako dalšího. Napadla mě Ino , Neji , Rock Lee.. Karin , ale s Karin mám prozatím jiný plán.

Ale přemýšlel jsem zda-li je na seznamu někdo přímo zde z Suny. Nakonec jsem usnul přeci jen jsem téměř doteď nespal. Vzbudil jsem se až ráno. Dnes nás čeká podrobný výslech. Ale na to jsem nemyslel. Zaslechl jsem , že se zde má objevit Ino , Neji a Sai. Mají se objevit před Tsunade. Super tři mouchy jednou ranou ? Z přemýšlení mě probralo klepání na dveře. Šel jsem je otevřít a za nimi stál Sasuke " Za chvilku bude snídaně Naruto. Jinak jsi v pořádku ? Já Sakuru nikdy neměl moc v lásce , ale bavil jsem se s ní jen aby dala pokoj. " řekl mi potichu Sasuke. " Dobře díky Sasuke. A jo jde to. Sice jsem do ní byl zamilovaný , ale zjistil jsem , že miluji dávno někoho jiného. " hra může začít. Teď budu občas i já milý. Jo miluji tě ty blbej Uchiho a proto zabiju každého kdo se k tobě jen přiblíží. Však ty časem budeš vědět kdo tě chrání ze stínů a kdo tě miluje tak moc , že pro tebe začal zabíjet. Ale ne teď. Teď není ten čas Sasuke Uchiho ! Ale dočkáš se to se neboj. A uvidí se jak moc to se mnou myslíš vážně a upřímně. I to co vše pro mě dokážeš udělat nebo taky nedokážeš. Sasuke se zarazil a zamračil se " A do koho jsi zamilovaný ? " hned se zajímal. " Do toho ti nic není ! Ale jednou na to přijdeš. " odpověděl jsem šibalsky. Chvíli bylo ticho " Pojď jdeme na snídani Naruto " odpověděl a tak jsme šli na snídani spolu.

Kakashi už seděl u stolu. " Dobré ráno vy dva. Po snídani přijde Kazekage Gaara. A budeme spolu mlivit i zbytku. " řekl zamyšleně Kakashi a my si sedli vedle sebe ke stolu. " Jo dobré ráno " řekli jsme oba nastejno. Co ten Kakashi kruci ví ? Co tají ? Všichni jsme se pustili do jídla. Kakashi pil saké. " Dorazí tým 9. Ino , Neji , Sai. Hokage už jsem poslal zprávu ohledně Sakury. Kazekage si přeje abychom zde zůstali a hlídali pohřeb a jmenování. S Hokage už je to dávno domluvené. Neřekl jsem vám to schválně. Jsou zaznamenány menší nepokoje. Akatsuki se opět dávají do pohybu. Svitek byl moc cenný , ale divím se , že útočili jen jednou. Neřekl jsem to kvůli bezpečnosti. Sama Tsunade si to nepřála. Tsunade dorazí za pět dní a tým 9 by tu měl být pozítří. " začal Kakashi když jsme měli skoro dojedenou snídani. " Nepokoje ? A byl viděn někde i Itachi ? " zajímal se hned Sasuke. " O podrobnostech toho moc nevím a nemohu o tom mluvit. Na to se zeptej Hokage Sasuke. " ten se hned začal mračit. Sasuke chvíli působí , že mu jde jen o pomstu Itachimu za svůj klan potom zase se tváří, že mu na pomstě nezáleží. V něm aby se prase vyznalo. Vskutku je těžké se v něm vyznat. " Dobré ráno " vyrušil nás Gaara. " Dobré ráno Gaaro " vždy mám lepší náladu když jsem s Gaarou. Sasuke na něj opět hodil svůj temný pohled a temný úšklebek. Vážně o co tomu Sasukemu jde ? " Řekl jsi jim už něco Kakashi ? " ptal se hned Gaara a úplně ignoroval Sasukeho. " Ano už jsem jim něco řekl. " ozval se hned Kakashi. " Jo děkuji Gaaro za rámeny " vzpomněl jsem si a poděkoval mu. " Pro tebe velmi rád Naruto. " usmál se na mě Gaara. " Ale teď k věci " zvážněl. A sedl si k nám.

" Doneslo se mi , že jeden člen vaše týmu zemřel. Upřímnou soustrast " začal. My ovšem jen mlčeli. " Tak jsem rád , že tu zůstanete. Chci vás tu mít jako osobní stráž na pohřbu a mém jmenování. Tým 9 byl požádán na zbytek stráže a pomocnou hlídku. Vy čtyři , ale bohužel už jen vy tři budete osobní hlídka mě, mého bratra Kankura a sestry Temari. Vás tři jsem si osobně vyžádal u Hokage. Tým 9 vybrala na výpomoc sama. Je zde možnost útoku Akatsuki. A jak už víme Akatsuki jdou po ocasých démonech. Víc zatím nikdo neví. Byli zaznamenány menší nepokoje v různých vesnicích. Vždy se objevil pár z Akatsuki začali útočit na vesnici a pak se vypařili. Máme podezření , že něco hledají či zkouší jakou kdo má sílu. K tomu se objevil někdo kdo si říká Madara Uchiha a ta osoba má na svědomí našeho otce čtvrtého Kazekageho Rasu. Ale víc podrobností nemáme. Stále pátráme po důvodech a úkrytech Akatsuki..." dodal informace Gaara. " A teď k tomu co se stalo přes noc " vložil se do toho Kakashi. Ale mě se v hlavě zrodila myšlenka , že k mému hlavnímu plánu možná dojde dříve. Když se naskytne příležitost tak ji využiji. A teď budu mít případně i odůvodnění což se hodí. Prostě celkově využít situace. Teď už to jen chce zabít tým 9 a aby se ukázali Akatsuki. " Ty jsi říkal Sasuke , že ji někdo hledal " podotkl Kakashi. " Jo hledal. Už jsem řekl , že mě někdo vzbudil. " kývl hlavou Sasuke. " A dokážeš tu osobu popsat ? " vložil se do toho Gaara. " Byla tma. Ale byl to mužský hlas. Ale zahlédl jsem dlouhé černé vlasy a divné oči něco mezi zelenou a snad žlutou ? " řekl zamyšleně Sasuke. " Počkat " a všichni se otočili zády " Copak Naruto ? " ptal se mě Gaara. " No ten popis... Něco mi to říká... " dodal jsem. Sasuke si zapamatoval část vzhledu naprosto skvělé. " A co ? Víš snad něco ? " vložil se Kakashi. " Mám pocit , že někdo takový včera koukal po Sakuře no vlastně i ona po něm koukala " odpověděl jsem. " Počkat " pronesl Sasuke. Teď všechny oči pozorovali jeho. " Nemyslíš toho u toho výtahu Naruto ? Ten podivýn co sledoval Sakuru když nás šel Gaara ubytovat ? " Sasuke se nenechal pobízet. " Uhm... No ano mám pocit , že to bylo u výtahu " odpověděl jsem. Chtěl jsem se tak moc smát , ale držel jsem to v sobě. " To je divné , že jsem si nikoho takového nevšiml. " řekl hodně vážně a zamyšleně Gaara. " No jedno je jisté. Začátek bude zde v hotelu. " řekl vážným hlasem Kakashi. " Nechám prověřit lidi v hotelu " řekl Gaara. " Dávejte na sebe velký pozor " dodal a zmizel.

Ano. Víc a víc smrti. Říkal jsem si v duchu ležící na posteli. 

Dny ubíhaly rychle a dnes se má objevit tým 9 od nás z Listové. Ano víc a víc smrti. Začal jsem se šíleně smát jako smyslů zbavený. ,, To mě zajímá koho si vybereš jako další oběť Naruto ,, ozval se Kurama v mé hlavě. ,, Přemýšlím nad Nejim. Ten by mohl být problém. A potom i Sai by mohl být dobrý problém. Nejlepší by bylo zbavit se všech po sobě. ,, odpověděl jsem mu v mé mysli. Ano na každého musím vymyslet druh smrti , kterou ho zabiju. Avšak Neji mě může vycítit či někoho. A Sai byl u rootu. Teď kdo je větší hrozba ? K tomu když se Sai dozví o smrti Sakury tak bude automaticky v pozoru. ,, To jsem na tebe zvědavý Naruto ,, začal se Kurama smát. Po několika hodinách se opravdu objevil tým 9. Gaara je přivedl k nám na patro , které je určeno jen pro nás z Listové. Bylo odpoledne a já musel vymyslet jak ty tři zabít. U Saie mě napadlo ho v noci podřezat ten bude asi největší problém. Ale lepší by bylo vymyslet past na ty tři a zabít je naráz na stejném místě. Ale lepší by bylo je vidět hořet. Něco jako útok na ninji z Listové. Tak mě napadlo udělat něco s pojistkami v jejich pokojích. A upálit je elektřinou. Na večeři jsme se sešli všichni v jídelně. " Tak už jsem řekl informace týmu 9 " řekl Kakashi u stolu. Všichni tři se nějak moc lepili na mého Sasukeho a to se mi tedy vůbec nelíbilo. Přes den jsem se toulal po Suně. A když se objevil tým 9 tak jsem je nenápadně sledoval. No nakonec to vyhrál jed , který jsem si obstaral v těle jednoho turisty opět přes techniku Henge no jutsu. V jeho těle jsem nakoupil jed , který jsem dal do všeho jídla , ale jenom týmu 9 smrtelnou dávku i sobě větší dávku , ale mě ne úplně smrtelnou jen takovou ze , které mě může dostat Kurama. Sasukemu jsem dal nejmenší dávku aby se mu téměř nic nestalo , ale jemu vskutku ublížit nechci avšak bylo to bohužel potřeba pro můj plán. Všichni jsme se pustili do jídla. Však vy tři brzy uvidíte a Sasukeho vám nedám ! Jed je takový aby začal působit až po pár minutách. Všichni jsme jedli , pili a bavili se. Po několika minutách jsme všichni padli na podlahu. Ino byla asi dost slabá když zemřela téměř okamžitě avšak po tak patnácti minutách se zjevili stráže , kteří nás měli chodit kontrolovat a ti okamžitě zavolali ošetřovací tým. No Ino byla prohlášen hned za mrtvou. A nás zbylé odnesli do nemocnice. Sai zemřel na nosítkách po cestě do nemocnice. A Neji až v nemocnici...

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.