neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 3 )



I já se o něj bál , ale snažil jsem se působit necitelně jako vždy co se týče mě a Sasukeho. O mých citech k němu neví ani Hinata. Navíc máme u sebe cenný svitek díky , kterému je s námi i Kakashi , který s námi už dávno nechodí , jen když je to nebezpečná mise tak ano. Ale něco mi říkalo proč zmizel i když mi to nedávalo žádnou logiku. " Půjdu se po něm podívat. Vy dva tu zůstaňte a ani se nehněte z místa ! Především hlídejte svitek , nikomu jinému do ruky se dostat nesmí ! A dávejte na sebe pozor ! " pronesl Kakashi divným hlasem. " Dobře Kakashi " oba dva se Sakurou jsme odpověděli stejně. A Kakashi zmizel v korunách stromů. " Ehmm.. " ozvala se Sakura. " Co.. " vypadlo ze mě. " No přemýšlela jsem a Sasuke měl pravdu. Změnil ses a dost. A pořád jen samé tréninky když ostatní zrovna nic nedělají a jen si užívají ty trávíš čas jen tréninky a opravdu ses hodně zlepšil v technikách. A je pravda , že ani já bych nebyla zatím schopná vyhrát nad Sasukem ve skutečném souboji což u vás to byli skutečné souboje podle toho jak jste oba kolikrát dopadli a skončili jste s těžkými zraněními v nemocnici. Navíc Sasuke má sharingan a dokázat bojovat proti sharinganu s tak málo zkušenostmi... Prostě se chci omluvit. " prolomila hrobové ticho Sakura bylo slyšet jen praskání ohně. ,, Cože ? Sakura se mi omlouvá ? ,, musí to vše být nějaký sen ! Buď spím nebo mám halucinace ! Až se vzbudím bude vše normální a logické a vše zase bude dávat smysl ! 

" Ty se mi omlouváš Sakuro ? Nejsi nemocná ? " vypadlo ze mě. " Jo já vím je to divné slyšet ode mě , ale myslím to vážně. Vlastně i Sasuke umí být stejně tvrdohlavý a paličatý jako ty Naruto. A dělá unáhlené rozhodnutí. Ale dříve jsem si to nechtěla přiznat tu podobnost mezi vámi." dodala Sakura. " Jo máš pravdu zní to divně " vážně co se to děje ? Navíc jako bych si po všech těch letech dokázal přiznat , že jsem se do Sasukeho zamiloval. A právě dnes jsem se rozhodl zabít každého kdo bude stát v cestě mezi mnou a Sasukem. Jiná možnost není. Kdybych mu řekl co k němu cítím , změnilo by to něco ? On si může vybírat mezi zástupy zájemců o něj a o mě stejně zájem neměl. Byl bych mu pro smích akorát. Jeho další hračka. Odejdu z listové hodně daleko pryč od všeho. K tomu se celý život žene za pomstou svého klanu , za smrtí Itachiho Uchihy. Takže cíl je asi jasný. Budu bojovat o srdce Sasukeho Uchihy i já , ale podle mě a mých pravidel. Zabiju každého kdo bude stát v cestě k srdci mé lásky. Má cesta ninji se právě změnila. Moje cesta se změnila. Můj cíl se změnil. " Ale miluju Sasukeho a budu stát při něm ať to stojí co to stojí. I když vím kolik žen i mužů ho chce pro sebe , ale já se nevzdám. Sasuke bude jenom můj ! Jednou určitě ano ! Snad se mu nic nestalo ! " jo právě sis podepsala vlastní smrt Sakuro. Ani já se nevzdám. Můj boj brzy začne. Sasuke nakonec bude jen můj ! Právě se něco ve mě zbláznilo. Ale konečně jsem si přiznal skutečný city k Sasukemu. A rozhodl se , že už nebudu dál utíkat před láskou k Sasukemu. " Takže je ti dražší než tvůj vlastní život Sakuro ? " a ďábelsky jsem se usmál. Naštěstí je noc a můj ďábelský úsměv ukrývají plameny ohně. " Jasně , že je mi dražší než můj život ! " vyprskla. " Tvé přání je mi rozkazem Sakuro. " řekl jsem ďábelským temným hlasem. Takto mě ještě neznáte , ani já ne ! 

Z rozhovoru nás vytrhli dva hlasy " Toto už nedělej Sasuke. A doufám , že neuděláš ještě větší blbost Sasuke. Nezapomínej na naší misi ano ? " hlas Kakashiho " Jo chápu Kakashi " a hlas Sasukeho. Zrovna jsem přiložil dřevo do ohně. Oba dva si sedli k ohni. " Sasuke ! Jsem ráda , že jsi v pořádku ! " a už se po něm sápala jako sup. " Dej mi pokoj Sakuro. Na tebe fakt nemám náladu. " a Sasuke ji odstrčil. " Ale Sasu.." " Jdu spát dobrou " přerušil ji hned Sasuke a zmizel do stanu. Já si snědl rámen a rozhodl se jít taky spát. Uklidil jsem misku " Já jdu taky spát " cítil jsem už velkou únavu , minulou noc jsem skoro nespal. Svitek byl u Kakashiho ve stanu kde spí Sakura sama. Já si lehl vedle Sasukeho. Už mi byla vážně zima. Polštář a deku jsem měl dávno připravenou. Oblékl jsem si svetr a mikinu a sundal si čelenku. Ale i pod dekou jsem se klepal zimou. Kakashi zůstal na hlídce. Po chvíli " Tu máš " a Sasuke mě přikryl ještě svou dekou. Normálně bych měl miliony keců co si to dovoluje , ale mlčel jsem. " A tobě nebude zima ? " zajímal jsem se. Ale na odpověď jsem nečekal a přikryl jsem nás oba a přitulil se k němu. " Bál jsem se o tebe ty troubo " a usnul jsem. Ráno nás vzbudil Kakashi a já se prudce odtáhl od Sasukeho. Viděl nás a rychle zmizel. " Chci se ti omluvit za tu včerejší pusu Naruto. Nechtěl jsem tě vyplašit ani ti ublížit " pronesl Sasuke. " Ale příště tě fakt zabiju ! " snažil jsem se skrýt své city k němu , ale v jeho náruči mi bylo krásně. Ale nesmím mu ukázat , že pro něj mám slabost. " Souhlasím " odpověděl mi Sasuke. On souhlasí s tím , že ho za to příště zabiju ? 

,, Časem mi na tebe už nikdo sahat nebude ! Jen počkej Sasuke ! ,, pomyslel jsem si. ,, Odejdu a stanu se silným. Abych si tě vzal. Abys patřil jen mě. Aby se každý bál k tobě jen přiblížit. Chci být dost silný na to abych tě dokázal chránit. ,, v moji mysli běhali myšlenky sem a tam. ,, Nechceš mi ublížit ? Však brzy se ukáže co pro tebe znamenám. Jestli mi skutečně nechceš ublížit. Brzy budeš mít možnost mi ukázat co pro tebe vlastně jsem Sasuke ! ,, mezi proudem myšlenek jsem si balil věci do batohu. Když jsme všichni měli sbaleno a stany byli též sbaleny vyrazili jsme dál na cestě do Suny. Vzpomněl jsem si , že z Gaary má být brzy Kazegake. Bude mu brzy osmnáct. Nejmladší Kazekage bude Gaara. Měl jsem dnes v noci v plánu zabít Sakuru. Netušil jsem , že dokážu být tak majetnický a žárlivý. Avšak když se jich nezbavím nadobro nenechají na pokoji mého Sasukeho a já nejsem ten typ co se před někým plazí a vnucuje se mu. Já vždy tvrdě držel pro dosažení svých cílů. No můj sen a cíl se tak nějak změnil. Uvědomil jsem si , že víc mi záleží na upřímné lásce Sasukeho než na titulu Hokage. Raději budu bojovat o srdce někoho koho miluji než o nějaký titul. A budu pro lásku klidně i zabíjet. Už jsem zabil mnohokrát své nepřátele. Teď jsou mými nepřáteli všichni , kteří se snaží zjískat Sasukeho. Tak nějak Sasuke musí být jen můj milášek. Sasuke bude jen můj milášek. Mého miláška nikomu nedám patří jen mě ! Zabiju každého kdo mi bude chtít vzít mého miláška ! 

To jsem se dočista zbláznil ? Jo zbláznil , ale do toho černovlasého černookého magora. Sakura má možná pravdu , že jsme si se Sasukem v něčem podobný. Avšak když odejdu z Konohy tak nejspíše nebudu moct na oslavu a jmenování Gaary na Kazekageho což mě trochu mrzí. Spíš hodně mrzí je to můj nejlepší kamarád. Ano mám Hinatu , Gaaru , Kankura a Temari. O ně přijít nechci , ale ti nemají o Sasukeho zájem což je pozitivní , protože je nemusím zabít. Aspoň teď ne. Ale dle mého plánu může přijít čas kdy je budu muset zabít. Protože jsem se asi úplně zbláznil. Sasuke se bavil se Sakurou jak jinak , že ? Tři dny do Suny. Avšak my byli celkem rychlý. " Někdo nás sleduje " ozval se najednou Sasuke. " Taky to cítím " dodal Kakashi. Všichni jsme se prudce zastavili. Hned na to se zjevil Deidara a Sasori hned po něm. Bude to důležitý svitek když se objevili členové Akatsuki. " Zdravím. Už je to nějaká doba co jsme se neviděli týme 7! " a Deidara se začal šíleně smát svým šíleným smíchem. Jo můj čas ještě nepřišel , ale blíží se. Mám sto chutí zabít Sakuru už teď. Neodolatelná touha začít se svým plánem už teď. Jak se to jak naschvál nádherně nabízí. Příležitost. Ale můj plán nemá začít teď. I když je to lákavá nabídka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.