neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 2 )


Vyrazili jsme na cestu kolem jedenácté dopoledne. Sakura se jak jinak pořád lepila na Sasukeho. A mě to štvalo. Kdysi jsem byl do Sakury zamilovaný , ale to mě přešlo možná kvůli tomu , že se motala jen kolem Sasukeho no jako pomalu všichni. Avšak on působil jako kus ledu avšak jako by se mu to líbilo , že se kolem něj motá tolik lidí. Ale spíš z nich měl srandu. Arogantní blb , ale má něco do sebe , ale stále nemohu přijít na to co na něm je. Skákali jsme z jednoho stromu na druhý. Ale já byl myšlenkami úplně jinde. Myšlenkami jsem u Sasukeho. Najednou jsem si vzpomněl na sen před několika lety. Už před několika lety jsem měl podobný sen jako tuto noc. Bylo to po naší první puse ve třídě. Vzpomněl jsem si i na ten zvláštní pocit když se naše rty spojili byť na pár vteřin. Běželi jsme lesy okolo vesnic. Tentokrát nebudeme spát ve vesnicích jako obvykle , ale v jejich okolí ve stanech. Musí to být hodně důležitý svitek když s námi Hokage poslala i Kakashiho , protože normálně už plníme mise sami. Běželi jsme několik hodin " Tak bando dáme si menší pauzu a potom si začneme po cestě hledat místo na přespání " prohodil náhle Kakashi a my udýchaně zastavili. To jsem zvědavý kdo bude s kým ve stanu. Vlastně i doufám , že Sasuke bude ve stanu se Sakurou a to především už jen kvůli poslední noci hrůzy. A vlastně i začátek dne hrůzy. To jsem tedy zvědavý kdo bude s kým ve stanu. Já seděl na větvi stromu a Sasuke na větvi výš Sakura seděla pod námi v zelené trávě a Kakashi na kameni a četl si nějakou tu zvrhlou knihu. Odpočívali jsme tak dvacet minut " Tak jo bando jdeme dál. Teď už jdeme normálně a pozorujte okolí na místo na noc. " rozkázal Kakashi. Tak jsme se Sasukem seskočili z větvě na zem a Sakura se zvedla z trávy. Kakashi už byl na nohou a zavřel knihu.

Teď už jsme šli normálním krokem po zemi pod korunami stromů. Blížila se noc. Nakonec jsme tak po hodině našli plac pro stany " Hele tady by to šlo ! " ozval se hlas Sasukeho. Byl to plac pod korunami stromů u menší skály. " Jo tohle by šlo. Tak já s Narutem a Sasukem postavíme stany a ty Sakuro půjdeš pro dřevo." ozval se Kakashi. " Dobře " teď jsem se ozval poprvé já. " Já nechci jít sama. Chci aby Sasuke šel se mnou " protestovala Sakura hned. " Tu chvíli to bez Sasukeho snad vydržíš , ne Sakuro ? " ozval se pobaveně Kakashi. " Ale..." hned ji přerušil " Žádný , ale .. Sakuro " rozhodl Kakashi. " Bože Sakuro. To jsi tak blbá , že nedokážeš sama jít pro dřevo ? " už se do toho vložil otráveně Sasuke. To mě celkem zarazilo. Celou dobu jsem si myslel , že Sasuke a Sakura jsou si dost blízcí. Nakonec se tedy Sakura do lesa vydala sama a my tři šli stavět stany a chystat ohniště na oheň na noc. Cosi mě nutilo nenápadně pokukovat po Sasukem. A jak se občas ohnul můj zrak skončil na jeho rozroku. Bože byl tak sexy především když se ohnul. Kurva na co to myslím ? Bože to je peklo ! Ale nedokázal jsem přestat ho pozorovat. Postavili jsme konečně stany " Konečně hotovo " zazubil jsem se. " To je fakt , ale teď ještě připravit to ohniště " pronesl Sasuke a po chvíli se zjevila i Sakura s velkou větví. " Ještě nějaké dřevo " řekl Kakashi. Ale přišlo mi divné , že Sasuke nemá žádné blbé kecy k mé existenci. No vlastně ani já na tu jeho.

Normálně bysme se jen hádali a měli na sebe navzájem blbé kecy. A mnohokrát to neskončilo jen u blbých keců a nadávek. Opravdu se párkrát stalo , že jeden druhého skoro zabil. Sakura přišla už s menšími větvemi. Naštěstí opodál tekl potok. Byli připraveny stany i ohniště. Kakashi zapálil oheň už začínalo být chladno a padalo šero. " Já budu na hlídce. Sakura bude spát v mém stanu a Sasuke s Narutem " řekl nám Kakashi u ohně. Sakura se zamračila " Proč musí být se Sasukem ve stanu zrovna ted idiot ? " prskla Sakura žárlivostí... Chtěl jsem mít námitky i já , ale to jsem nestihl " Naruto se tu z nás všech snaží snad nejvíce. Na to jaké to bylo pako a nic mu nešlo se mu podařilo několikrát mě skoro zabít. Navíc je úplně jinej než byl. Hodně se změnil jestli sis nevšimla Sakuro. Dokonce se mu už podařilo i ovládnout kyuubiho což je co říct. Sama musíš konečně uznat , že se za ty roky o dost zlepšil. " ozval se Sasuke. ,, Co ? Od kdy se mě ten arogantní blb zastává ? Počkat cože ? To má znamenat , že mě Sasuke uznal za sobě rovného soupeře ? ,, vůbec jsem nechápal nic z toho co jsem právě teď slyšel. " Od kdy se toho ubožáka zastáváš ? " vyprskla vztekle Sakura. " Taky by mě zajímalo od kdy se mě zrovna ty zastáváš " neudržel jsem se taky mě to zajímalo. " Protože je to pravda Naruto. Zatím jsi alespoň jediný z Konohy co mě dokázal skoro zabít Naruto. Myslím z našich vrstevníků , dospělé nepočítám " odpověděl mi. " To má znamet , že jsi mě uznal za svého soupeře Sasuke ? " nedalo mi to. " Dalo by se to tak říci " odpověděl mi Sasuke. Kakashi raději mlčel. Vyndal jsem si kastrůlek a odebral se k potoku pro vodu na rámen. 

Vůbec ho nechápu. Je pravda , že jsem ho několikrát skoro zabil , ale to on mě taky. Nějak jsem přestal mít chuť protestovat. ,, Je to vážně divný to jeho chování. No vlastně i to moje. Jako bych si to začal uvědomovat až teď. Já toho arogantního blba měl vlastně rád možná proto jsem ho několikrát skoro zabil. Asi to bylo , protože jsem sice chtěl být silný a dobrý jako on , ale jen toto nebude ten důvod. Bylo to především , protože jsem ho měl už dlouho rád a přitahoval mě a já si to nechtěl přiznat. Nebo chtěl ? Možná jsem se nedokázal smířit s tím faktem , že se mi líbí. Navíc se kolem něj furt někdo motá. Sice si už asi zvykl na to , že po něm nejedou jen ženy. Ano snaží se jeho srdce a tělo zjískat mnoho žen a ani muži se s tím netají. Co když mě to vždy sralo a otravovalo kvůli žárlivosti ? Co když jsem chtěl mít Sasukeho vlastně celou dobu jen pro sebe ? Ale to je , ale kravina ! ,, na co to zase myslím ? ,, Ne ! Je to jenom arogantní idiot , kterého nenávidím ! ,, snažil jsem se sám sebe přesvědčit. Z myšlenek mě vytrhl až moc známý hlas " Jsi v pořádku Naruto ? Jsi tu nějak dlouho tak jsem si říkal jestli se ti něco nestalo " cože Sasuke se o mě bojí ? Blbost ! Jen si hraje ! " Jo jsem Sasuke " prskl jsem. " To jsem rád Naruto " jeho hlas zněl klidně a upřímně. Ne arogantně a bez citu jako vždy. Rychle jsem nabral vodu a chtěl se vydat ke stanům. Ale Sasukeho ruce mě zadrželi. Najednou si mě prudce přitáhl k sobě až mi kastrůlek vypadl z ruky na zem. " C-co to jako děláš Sa-Sasuke ? " až sem pomalu nemohl mluvit překvapením , hrůzou , vzrušením.. Ne ! Vzrušením ne ! Zhrozil sem se. Ale místo odpovědi mě zády opřel o strom a držel mi ruce abych se nemohl hýbat a políbil mě na ústa. V tu chvíli jsem se začal škubat a snažit se dostat z jeho sevření. " Co to kurva děláš Sasuke ? " vypěnil jsem. Podařilo se mi dostat z jeho sevření. Rychle jsem hledal svůj kastrůlek a rychle si nabral novou vodu a začal utíkat pryč... " Tohle už nedělej Sasuke ! Jinak tě fakt zabiju ! " zařval jsem směrem za ním. Když jsem se blížil ke stanům zaslechl jsem " Nech je o samotě Sakuro tohle je jen mezi těmi dvoumi.... Nech to být... " hlas Kakashiho " Ale co když Naruto zase téměř zabije Sasukeho ? Jdu za nimi Kakashi ! " Sakura zněla naštvaně. ,, Co má být mezi mnou a Sasukem ? Co Kakashi ví ? Co se to tu děje ? ,, myšlenky mi běhali tam a zpět. Avšak šel jsem k nim jako bych nic nezaslechl. Našel jsem je podle ohně ve tmě.

" Vidíš Sakuro vše je v pořádku " jo Kakashi umí být pan tajemnej. Skoro mi Sakury bylo líto , protože jsem něco zaslechl a zajímá mě co s tím u potoka má společného zrovna Kakashi. Voda na rámen se ohřívala u ohně a já si z batohu vytáhl jeden rámen a připravil ho do misky. Byl jsem ponořen v myšlenkách víc než normálně , že jsem si ani všiml , že se voda dávno vaří. A ani jsem si nevšiml toho , že se Sasuke nevrátil. Ne , že by mi jeho rty nebyli příjemné právě naopak. Děsí mě ta přitažlivost. Už dříve jsem měl chuť zabít každého kdo se zajímal a snažil se zjískat pro sebe Sasukeho. Děsí mě mu být víc nablízku. Děsí mě , že i já o něj mám zájem. Začal jsem přemýšlet , že se ze Suny už do Konohy nevratím , že prostě zmizím. Každý kdo se bude dál motat kolem Sasukeho časem zemře , protože ho zabiju ! " Hej Naruto ! Naruto ! " ucítil jsem něčí dotek na rameni až jsem se lekl. Prudce jsem se otočil " Vnímáš vůbec Naruto ?! " okřikla mě hned Sakura. " Umm jo děje se něco ? " až pak jsem uslyšel vodu tak jsem si nalil vařící vodu do misky kde byl rámen " Jo děje ! Sasuke zmizel ! Viděl jsi ho když jsi byl u potoka ?! Říkal , že jde za tebou ! " Sakura pěnila šílenstvím a vzteky. Jo viděl jsem ho , ale co mám jako říct ? Že mě políbil ? I když by bylo velmi vtipné vidět Sakury výraz tak ne ! " Um jo viděl , ale jak víš tak se nenávidíme , takže jsem šel pryč... " vypadlo ze mě. ,, Cože ?! On ještě nepřišel ?! ,, blesklo mi hlavou. I mě to znepokojilo ani nevím proč. Tedy bohužel vím proč. Děsí mě to co k němu cítím. Moje city a pocity k němu. Bojím se , že bych byl jen jeho hračka... A to já nechci. Nechci být jeho další hračka.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.