neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 12 )



" Jo Sasuke je silný, ale i já se o něj bojím Naruto. Přeci jen je mu patnáct a sám víš, že sharingan je chtěné zboží. Sice je mu skoro šestnáct, ale i tak ho může někdo napadnout. Ale neboj se. Pokusím se ho někde najít a případně ho ochránit kdyby to bylo fakt nutné. Ale ty se nikam nepouštěj Naruto. Rozumíš ty jedna horká zbrklá hlavo ? " řekl ustaraně, ale přísně. Věřím Itachimu. " Věřím ti Itachi. Budu se snažit nikam se nevrhnout ho hledat. " řekl jsem mu. Jak jsem tušil. A ano souhlasím s Itachim. Podle Itachiho starostí o svého mladšího bratra vím, že mi vskutku řekl pravdu o svém klanu. Avšak o to větší zlost mám na Konohu. " Děkuji Karin za zprávu " poděkoval Itachi. " V pohodě Itachi " odpověděla mu Karin. " Já mám stejně dnes misi s Kisame. Takže se po něm rovnou podíváme. Neboj se Naruto já ho někde najdu. " podíval se na mě. ,, Tak to jsem tedy zvědavý proč utekl z Konohy ,, začal se smát Kurama. " Věřím ti Itachi " a usmál jsem se. " To jsem moc rád Naruto " a políbil mě na ústa. Poté mě pohladil po vlasech. " Pojď za mnou Naruto " řekl mi. " Dobře " tak jsem tedy šel. Vyšli jsme z místnosti a došli z podzemí k chodbám kde jsou pokoje. " Do svého pokoje už trefíš , že ? " ptal se mě. " Ano " odpověděl jsem. " Dobře tak tam jdi. Já už musím na misi. " řekl mi a tak jsem odešel do ponurého pokoje.

Lehl jsem si na postel a myslel na Sasukeho. Moje city k němu jsou silnější a silnější. Miluji ho víc a víc. Jsem zvědavý proč utekl z Konohy zrovna on. A ano bylo zvláštní když se nepokusil zabít Itachiho, ale místo toho mě vojel a potom zmizel. I když Gaara i Itachi jsou nádherný muži tak i přesto miluji Sasukeho. Po chvíli se v mém pokoji zjevil Nagato a Yahiko, ale tentokrát bez té modrovlasé dívky Konan. " Zdar Naruto " ozval se Nagato ten s rudými vlasy. " Čus blonďáčku " ozval se hned na to Yahiko ten z rezavými vlasy a piercingy po celém těle. Vůbec netuším co se bude dít a co chtějí. Co budu mít za úkol udělat. Nagato a Yahiko se na sebe podívali zvláštním pohledem a poté se podívali na mě. Nagato ke mě přistoupil a sklonil ke mě hlavu. Já stále ležel na posteli. Nečekaně mě pohladil po vlasech až jsem se leknutím posadil. V tu chvíli mě začal líbat na ústa a Yahiko mi začal sundavat kalhoty i spodní prádlo a když kalhoty byli na zemi sklonil se k mému penisu a vzal ho do svých úst. " Jsi vskutku rozkošný Naruto. Konečně máme příležitost si s tebou pohrát. Já a můj partner Yahiko. Ano jsme spolu dlouho a vybrali jsme si tě. Prostě ti nemůžeme odolat ty roztomilý blonďáčku. " ozval se Nagato a začal mi sundavat zbylý kus oblečení. Já byl zaražen a úplně mimo. Počkat to jako vážně ? Už další co po mě jdou a tvrdí, že jsem roztomilý ? Co se to k sakru děje ? Avšak nedokázal jsem nic říci jen vzdychat slastí pod těmi zkušenými pohyby úst na mém penisu.

Nagato se přesunul ústy na mou bradavku, kterou lehce stiskl svými zuby. Nagato mě povalil do postele víc do ležící polohy. To se snad všichni v Akatsuki zbláznili nebo co ? Však Sasuke je ten idol všech ne já. Tak co to všem jebe ? ,, Gaara prý utekl z Písečné ,, ozval se najednou Kurama. ,, Cože ? Teď už i Gaara ? ,, vyprskl jsem v duchu. ,, Ano teď mi to řekl Shukaku ,, odpověděl mi Kurama. Nagato mě ještě víc položil na postel a Yahiko mi pokrčil nohy od sebe. Můj penis už stál v pozoru. Yahiko pustil můj tvrdý penis a přisunul si mě blíž k sobě, poté mi zvedl nohy a druhou rukou vsunul svůj penis dovnitř mě. Když ho do mě vrazil celý chytl mou druhou nohu svou druhou rukou a začal rychle a tvrdě přirážet. Nagato mě mezitím líbal na ústa a svými nehty mě škrábal do mé hrudi. Byl jsem jako omámený. Yahiko mě tvrdě šukal do mého otvoru a tvrdě narážel do mé prostaty. Nagato svou rukou začal hýčkat můj tvrdý penis. Byl jsem tak vzrušený, že jsem se mu po pár minutách udělal do ruky a po chvíli jsem měl otvor plný spermatu Yahiko. Hned na to si mě Nagato otočil " Na čtyři " přikázal mi a já jako smyslů zbavený jsem ho poslechl. Když jsem byl na čtyřech vrazil do mě svůj penis a začal mě prudce a rychle šukat. Yahiko mezitím svými nehty ryl do mé kůže na zádech až jsem ucítil krev. Vzdychal jsem a sténal přes celý pokoj. Nagato mě zaplnil svým spermatem po tak půl hodině. Já byl totálně mimo vzrušením. Poté ze mě vylezl " Tak my už zase musíme " ozval se Nagato a políbil mě " Tak zase někdy Naruto " dodal Yahiko a též mě políbil. Poté zmizely. 

Takto jsem se rozvalil na posteli. Tohle bych vskutku nečekal. Byl jsem celý ulepený od spermatu. Rozhodl jsem se jít najít koupelnu. Tak jsem se oblékl a vyšel z pokoje. Procházel jsem chodbou až k rádoby rozcestí. Zahlédl jsem Sasoriho a tak jsem šel za ním " Kde je tu koupelna ? " zeptal jsem se ho a tak mi to řekl. Šel jsem tak jak mi to řekl Sasori a nakonec jsem ji našel. Až teď jsem si všiml, že tu jsou i kohoutky. Tak jsem jeden zkusil a k mému překvapení opravdu začala téct voda. Rozhlédl jsem se kolem sebe a všiml si hadru na utření. Dal jsem ruku pod proud vody a opravdu byla teplá. Super řekl jsem si. Začal jsem se svlékat a poté oblečení odložil. Vlezl jsem do příjemné vody a představil si, že jsem tu teď se Sasukem. Oh kéž by tu byl semnou. Povzdychl jsem si. Chybí mi Sasuke fakt dost hodně. Opřel jsem se a zavřel oči. Bylo to příjemné. Představoval jsem si jak se mě dotýká Sasuke. Mých rtů, obličeje, hrudi, zad, mého penisu. Jak se dotýká celého mého nahého těla. Jak si jazykem hraje s tím mým a pomalu přechází polibky po mé hrudi až k mému penisu, který si vezme do svých nádherných úst a hraje si s ním a já mu vybouchnu do těch jeho úžasných úst. On vše spolkne... Ale co čert nechtěl. Najednou mě z mých představ vytrhl něčí polibek. Rychle jsem otevřel oči a lekl se. Nademnou stál Madara a hned vedle něj ten muž s oranžovou maskou. Tobi ? A podruhé za dnešní den Madara. Madara se šibalsky usmíval. Já se hrozil toho k čemu jsem myslel, že se schyluje. " Opravdu slaďoučký blonďáček " ozval se muž s maskou přes obličej. " Já vím Obito. Dnes si pohrajeme s naším novým členem Narutem. " já se zhrozil úplně po těch slovech. Než jsem se stihl vzpamatovat už jsem stál čelem u zdi a ruce jsem měl přiražené a držel je abych s nimi nemohl pohnout. Měl vážně pevný stisk. 

Než jsem se stihl vzpamatovat podruhé už jsem v sobě cítil něčí penis, který se vskutku pohyboval rychle. Beztak je to penis Madary. Větší penis než Madary jsem v sobě zatím neměl. Jo bude to Madara kvůli dlouhým černým vlasům, které se mě dotýkaly. Nechtěl jsem, ale i tak jsem začal vzdychat jak Madarův penis narážel do mé prostaty. Sténal jsem a hekal vzrušením. Po několika dlouhých minutách ze mě vylezl a jeho sperma ze mě úplně teklo. Hned na to jsem v sobě už ucítil jiný penis. Ten musí být toho Obita. Moje prdel už mě začínala bolet. Tohle už je za dnešní den čtvrtý. Kolik jich dnes ještě asi tak bude ? Doufám, že už dnes nikdo. Jediný koho bych uvítal kdykoliv je Sasuke jinak nikdo. I tento penis se uvnitř mě pohyboval velmi rychle a já opět začal vzdychat a sténat a vydávat ze sebe všelijaké pazvuky. Ach, je mi patnáct a už je ze mě šukací panák. To jsem to tedy dopadl. Ale od Itachiho to bylo příjemné a on jediný mě připravil na svůj vpád. Ale ať je to kdokoli prostě ani jeden z nich není Sasuke. Dech se mi zrychloval až do mě vybouchla další dávka spermatu. Konečně jsem ucítil jak ze mě vystoupil avšak to už ve mě byl opět Madara a já zaskučel bolestí. Jo tohle už fakt bolelo. Ale to mu bylo vskutku jedno. A já se těm dvoum bál odporovat. Nagato i Yahiko jsou alespoň přitažlivý muži, ale tyhle dva se mi tak nelíbí od nich je to nepříjemné. A především Obito ani nevím jak vypadá. Toto se opakovalo na střídačku tak šestkrát nebo sedmkrát než je to přestalo bavit. " Tak zatím Naruto. Jo a toto je Obito Uchiha. Tak zase příště. " a zmizely. Já se sesunul zpět do vody úplně rozmrdaný. A to doslova. Moje prdel mě bolela tak na týden dopředu. Umyl jsem ze sebe veškeré sperma a osušil se. Oblékl se. Vypustil vodu a zmizel do svého pokoje modlící se aby se neobjevil nikdo další. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.