neděle 4. října 2020

Lehké zabíjet a těžké milovat ( 10 )



Bez jediného slova jsem zmizel do svého pokoje. Pokoj byl prázdný. Je to zvláštní, ale chybí mi tu můj týmový partner. Navíc nemohu ze sebe dostat doteky Sasukeho. Ještě teď mám na sobě jeho sperma. Rukou jsem zajel pod kalhoty a sáhl si na své pozadí, kde jsem cítil Sasukeho zaschlé sperma. Takže Hinata i Iruka jsou též mrtvý. Vlastně jediné osoby, které mě měli rádi a podporovali mě jsou mrtvý. Kakashi , Hinata a Iruka. Ale ve vesnici mě nic nedrželo. Možná je to kvůli tomu, že nedokáži čelit svým pocitům a citům. Je vážně lehčí zabíjet než milovat. Lehčí někoho zabít než se poprat s city. Po nějaké chvíli se u mě objevil Itachi. " Tohle je pro tebe Naruto " a podal mi černé kalhoty a černé triko s černým spodním prádlem. " Děkuji Itachi " odpověděl jsem mu. " Teď si to ještě nedávej. Za chvilku tě vykoupu " odpověděl mi. Potom odešel. Cože ? Itachi mě bude koupat ? Docela mě to vyděsilo. Ale stále je to bratr Itachiho. Navíc koupání by se bodlo. Ani nevím proč mě ta myšlenka vzrušila. Možná v něm vidím Sasukeho. Zase se mi vybavil ten pocit jak se mě Sasukke dotýkal a byl uvnitř mě. A tentokrát jsem byl i já v něm. Ani doteky Gaary mi nebyli tak moc příjemné jako ty Sasukeho. Gaara je sice překrásný muž a můj nejlepší kamarád, ale já miluji Sasukeho. Ano líbí se mi i jiní muži, ale ani jeden není prostě Sasuke.

Po chvíli se opravdu objevil Itachi " Tak pojď " pobídl mě. Do ruky jsem si vzal nové oblečení od Itachiho. Vyšli jsme z pokoje a šli jsme chodbou až jsme dorazili ke schodům po, kterých jsme šli kamsi nahoru. Divil jsem se když jsem viděl celkem vybavený prostor. Rozhodně více než pokoje a tak. Byla zde malá jednoduchá kuchyně. Ona je tu elektrika a voda ? Nechápal jsem. Myslel jsem si doteď, že úkryty Akatsuki nejsou nijak vybavené. Avšak Akatsuki jsou známý jako nejhorší vrahové, zloději a tak. Ale začíná se mi s nimi líbit. Zde v Akatsuki se cítím volně. Je to temná euforie co mě naplňuje. Jako by úplně vše co jsem v sobě potlačoval vyšlo na povrch. Jako by toto bylo moje pravé já a ta milá tvář byla celou dobu jen přetvářka. Už několikrát jsem nad tímto přemýšlel a teď jsem to skutečně udělal. Už mnohokrát jsem chtěl opustit Listovou a teď k tomu došlo. Šli jsme přes kuchyň do zadní místnosti a tam jsme vešli dovnitř. K mému překvapení zde je malá jakoby vana či jak to nazvat. " Voda už je přichystaná a oblečení už jsem ti dal. " řekl mi. Nevím proč se před Itachim stydím. Divný pocit. Před jeho bratrem Sasukem se sice stydím, ale tak nějak jinak. Ale asi nemám jinou možnost. Přeci jen Sasukeho sperma už je na mé kůži nepříjemné. Sakra to je úchylné. Kupodivu tu byla i nějaká osuška. Vlastně i Orochimaru má své úkryty a laboratoře vybavené tak proč by nemohli Akatsuki ? 

Nakonec jsem se odhodlal a začal se svlékat ze špinavého oblečení. Itachi mě pozoroval se zvláštním výrazem v obličeji. A já cítil, že rudnu v obličeji. Vážně je podobný Sasukemu. Když jsem byl úplně nahý vlezl jsem do příjemné vody. Itachi mě ještě chvíli pozoroval než ke mě přistoupil a začal mě umývat. Natíral mou kůži mýdlem. Nejprve moje záda. Bylo to velmi příjemné. " Takže ty miluješ mého mladšího bratra Sasukeho ? " prolomil hrobové ticho Itachi. Když vyslovil jméno Sasuke tak jsem měl srdce až v krku a myslel jsem, že mi vyskočí z hrudi jak mi začalo zběsile tlouct. " A-ano " přiznal jsem. " A raději bys zemřel kdyby jsi dostal úkol ho zabít ? " ptal se dál. " Ano. Chci být dostatečně silný abych ho byl schopný chránit a byl ho hoden. Zatím ho chci chránit ze stínů. Zemřel bych pro něj. Ano vím, že jsem ho několikrát skoro zabil a on mě taky, že to působí divně, že ho najednou chci chránit. Ale až nedávno jsem si plně a úplně uvědomil a přiznal si, že ho vlastně celé roky miluji. Možná jsem se bál a bojím se k němu víc přiblížit. Možná se i teď bojím svých citů k němu. Tolik lidí se o něj snaží. Může si vybírat z davů a já se bojím toho, že bych byl jen jeho další hračka. A k tomu mu nedokážu odolat když se po mě sápe a dotýká se mě. Což mě štve nejvíce, že mu nedokážu odolat. Už teď se cítím jako jeho hračka. Nejsem tak úžasný a dokonalý jako je on. " odpověděl jsem mu. 

Postupně ze zad přešel k mé hrudi. " Podle mě je v tom něco víc Naruto. Zatím se mi nikdy nestalo, že když mě uviděl by se mě hned nepokusil zabít. Pokaždé když mě viděl se mě snažil zabít, ale tentokrát ne. Místo toho si tě odtáhl kamsi a ještě mě oslovil bratře. Což u něj není normální. Ano je idol a touží po něm kde kdo, ale u nikoho jiného jsem u něj neviděl takovou reakci jako u tebe. " odpověděl mi. " No je pravda, že jeho reakce byla poněkud divná " musel jsem uznat. " Stoupni si " řekl. A tak jsem to udělal. Tak začal nanášet mýdlo na zbytek mého těla. Bylo to ovšem vážně příjemné i když je to Itachi. Začínám být vážně zvrhlý. Sakra ! Proč si najednou představuji jak mě uspokojují oba najednou ? ,, No Naruto ! Ty se nám vážně nezdáš ! ,, začal se smát Kurama. Až namydlil moje tělo začal ho oplachovat vodou. Jak se dotýkal mého těla můj penis se nečekaně postavil do pozoru. Kruci ! Jen to ne ! To je trapné ! Do prdele ! Ne tam ne ! Kurva ! Ne to taky ani náhodou ne ! Itachi se dostal k oplachování mého penisu, který ještě víc stvrdl. Avšak Itachi se náhle sklonil a vzal můj tvrdý penis do svých úst a já ze sebe vydal vzrušený hlasitý vzech. Umhnm to je sakra příjemné ! Začal se jazykem pohybovat po špičce mého penisu a pak si ho strčil celý do úst a pohyboval se dolu a nahoru. Ach, sténal jsem rozkoší a slastí. Vskutku po tak patnácti minutách jsem mu vybouchl do jeho šikovných úst. Všechno moje sperma spolykal a zytek olízl svým jazykem. Vskutku by mě zajímalo kde se tohle Itachi tak skvěle naučil. " Vážně jsi sladký Naruto " vypadlo z něj. A sakra ! To jako vážně ? Nejprve začal Sasuke pak Gaara a teď už i Itachi ? To Sasuke je tady přeci pan idol všech ! Ne já ! Co se to sakra děje ? 

Než jsem se stihl vzpamatovat už jsem měl Itachiho prsty uvnitř mě. Nejprve svými prsty pohyboval jemně a pomalu a já zavzdychal. Po chvíli prsty začal pohybovat rychleji a když jsem se uvolnil vyndal své prsty a vnikl do mě svým velkým tvrdým penisem. Rozhodně Itachi má větší penis než jeho mladší bratr Sasuke. Když si uvnitř mě hrál svými prsty automaticky jsem se opřel o zeď a ohnul se. Když do mě vplul svou velkou chloubou vydal jsem ze sebe hlasitý vzdech. Itachi mě alespoň umí připravit na vpád než Sasuke. Avšak na Sasukeho prudký vpád jsem si stihl zvyknout už v hotelu kdy mě prakticky znásilnil a já nebyl ničeho schopen jen vnímat jeho dotyky. Itachi se začal hned pohybovat rychle a tvrdě, takže ta jakoby příprava rázem zmizela. Ale zjistil jsem, že prudce a tvrdě to miluji, takže tvrdý sex mě vzrušuje. Při jeho rychlých pohybech uvnitř mě, mě jednou rukou svými nehty škrábal do zad až jsem na pár místech pocítil pramínky krve, ale bylo to vzrušující a příjemné. Přirážel až nadoraz a po tak čtyřiceti minutách mě zaplnil svým spermatem až ta velká nálož ze mě úplně vytékala. Oba dva jsme byli spocený a tak Itachi vlezl ke mě do té rádoby vany. Ano než jsem se stihl vzpamatovat byl celý nahý. Ach, nahý vypadá tak dokonale sexy a překrásně. Jeho nahé tělo je dokonalé. Začal mě znovu umývat, ale tentokrát jen záda a jen vodou. Po tom co jsme se oba umyli mě osušil a pak sebe. Já se oblékl do černého oblečení, které jsem od něj dostal a on do svého klasického černého oblečení. Poté vypustil vodu a odvedl mě do mého pokoje. " Vážně jsi sladký. Bylo to úžasné Naruto. " řekl mi a zmizel z mého pokoje. Byl jsem naprosto mimo. Nejprve mě vojede Sasuke a pár hodin na to Itachi. Lehl jsem si na postel a čuměl do blba. Ty vole dva Uchihové za jeden den co mě normálně vojedou a já se nedokážu bránit ani jednomu ! 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem mým čtenářům, že čtou mou tvorbu. Těší mě každý starý i nový čtenář, odběr, komentář. Píšu převážně BL, yaoi a občas i GL, yuri. Nejčastěji píšu FF na čínské BL drama Chen Qing Ling neboli The Untamed, ano je to má největší posedlost, a ano píšu převážně jen fanfikce, ale občas čistě dle mé fantazie. Ten kdo mě zná, už ví o čem píšu, takže toto je spíš pro nové čtenáře. Doufám, že se vám má tvorba líbí, nebo bude líbit. Zanechte komentík, ať vím že jsi byl|a na mém blogu. Aneb píšu přes čtrnáct let. S pozdravem váš Lan Wang-ťi.